0
back
 

diskuze k tématu: Spolehlivé kombi diesel v rozpětí 180 - 250tis.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla
nubelunt
number of posts1
date of registration27.02.2016
Saturday 27.02.2016 00:46, Spolehlivé kombi diesel v rozpětí 180 - 250tis.
Dobrý den,
prosím o radu, sháním nějaké kombi o těchto parametrech : diesel nebo LPG, nájezd max. 150tis., výkon min. 75kW, r.v. 2009 a výš. Dlouho jsem hledal v inzerátech a zatím jako nejlepší mi přišel OPEL Astra 2.0, ovšem nejsem znalec aut a proto budu rád za každou radu, na jaké auta (značky) se zaměřit.
Děkuji
respond
gravestone
number of posts105
date of registration14.02.2016
Saturday 27.02.2016 20:39, Volvo V50
Kupoval jsem nedávno Volvo V50 s dieselem 1.6 a jsem zatím spokojen a mohu doporučit, před tím jsem měl Octavii 1.9 TDI. Motor od PSA není sice tak živý, ale jízdní vlastnosti a provedení prakticky všeho (sedačkami začínaje, audiosoustavou s handsfree a natáčecími xenonovými světly konče) je na špičkové úrovni.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Saturday 27.02.2016 21:49, V50
V50 je překarosovaný Focus s menším vnitřním prostorem. Navíc Focus se dá koupit s 1,8TDCI a ten je spolehlivější než 1,6HDI. Volvo navíc nabídne jen mnohem hezčí interier a lepší značku.
Ford zase bude mladší za stejné peníze.

Astra určitě neni špatná volba, dobrý by byl v této třídě i Golf Variant, 308SW.
respond
gravestone
number of posts105
date of registration14.02.2016
Sunday 28.02.2016 10:51, V50
S menším vnitřním prostorem zase až tak nesouhlasím, měřím 186 cm a vše je naprosto v pohodě, nastavitelný volant ve dvou osách, kožené sedačky (stavitelná vlastní výška ,samostatně i sklon sedáku a samostatně opěradlo a dále bederní opěrky) v mojí verzi Summum ovládané elektricky, středová loketní opěra i ve dveřích přesně jak má být. Opticky vnitřek možná vypadá zmenšený díky silným plechům a profilům dveří, sloupků, rámů karoserie ...ale to je daň za pocit bezpečí ve voze. S místem vzadu je to zhruba stejné jako v Octávii, tedy jen pro dvě dospělé osoby+pohodlná zadní loketní opěrka. Kufr mi připadá dostatečný i v porovnáním s Octavií, roletu prakticky ale nezatahuji.
Ještě poznámka ke všem Fordům obecně, dost mi vadí široký středový sloupek-drtič pravého kolene při delších cestách a toto u Volva fakt nehrozí. Výkon motoru 1560 cm3 84 kW je dostatečný, nicméně papírově slabší 1,9 TDI/66 kW co jsem měl v Octavii byl svižnější. Použité materiály v interieru jsou opravdu na první pohled kvalitní (plasty,kůže, hliník...), nic nevrže a nešpiní se.
Volvo u mne vítězí maximální pohodlností, pocitem bezpečí, odhlučněním motoru (ve voze uslyšíte i kvalitní audio) maximem výbavy ve standartu (4x el. okna, tempomat, samostmívací zrcátka, blikače ve zpětných zrcátkách, automatická dvouzónová klimatizace...) a skvělými jízdními vlastnosti převzatých od Forda. Originální náhradní díly jsou sice otrochu dražší, nicméně některé jsou zaměnitelné právě i od Focusu, a motorové díly i od Peugeot/ Citroen nebo druhovýrobou.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 28.02.2016 13:38, RE: V50
gravestone posted by:
S menším vnitřním prostorem zase až tak nesouhlasím, měřím 186 cm a vše je naprosto v pohodě, nastavitelný volant ve dvou osách, kožené sedačky (stavitelná vlastní výška ,samostatně i sklon sedáku a samostatně opěradlo a dále bederní opěrky) v mojí verzi Summum ovládané elektricky, středová loketní opěra i ve dveřích přesně jak má být. Opticky vnitřek možná vypadá zmenšený díky silným plechům a profilům dveří, sloupků, rámů karoserie ...ale to je daň za pocit bezpečí ve voze. S místem vzadu je to zhruba stejné jako v Octávii, tedy jen pro dvě dospělé osoby+pohodlná zadní loketní opěrka. Kufr mi připadá dostatečný i v porovnáním s Octavií, roletu prakticky ale nezatahuji.Ještě poznámka ke všem Fordům obecně, dost mi vadí široký středový sloupek-drtič pravého kolene při delších cestách a toto u Volva fakt nehrozí. Výkon motoru 1560 cm3 84 kW je dostatečný, nicméně papírově slabší 1,9 TDI/66 kW co jsem měl v Octavii byl svižnější. Použité materiály v interieru jsou opravdu na první pohled kvalitní (plasty,kůže, hliník...), nic nevrže a nešpiní se.Volvo u mne vítězí maximální pohodlností, pocitem bezpečí, odhlučněním motoru (ve voze uslyšíte i kvalitní audio) maximem výbavy ve standartu (4x el. okna, tempomat, samostmívací zrcátka, blikače ve zpětných zrcátkách, automatická dvouzónová klimatizace...) a skvělými jízdními vlastnosti převzatých od Forda. Originální náhradní díly jsou sice otrochu dražší, nicméně některé jsou zaměnitelné právě i od Focusu, a motorové díly i od Peugeot/ Citroen nebo druhovýrobou.


Já to myslel v porovnání s výchozím Focusem. Interiér je u Volva jiná liga, Focus je strašnej. Osobně si ale nemyslím že by v bezpečnosti V50 a Focusu ve stejné výbavě byl nějaký zásadní rozdíl. Je to stejná platforma, stejně jako Golf/A3... Tam taky rozdíl nebude. Spíš se jedná o "Volvo efekt" kdy se ve Volvu prostě člověk cítí lépe - to oni umí.

respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Sunday 28.02.2016 13:40, Euro 4
Do r.v. 2010 se dá sehnat lecos v Euro 4 a bez DPF (na DPF bacha, Euro 4 ho mít nemusí, ale může - často u ojetin z Némecka, resp. u větších a těžších modelů). Co se tedy dělalo povedeného bez DPF - 1,9 TDI (Octavia 2 nebo Tour, ale třeba i Seat Altea XL), 1,8 TDCI - např. Focus, 1,9CDTI (JTD) - Opel, Fiat Croma. Jak bych postupoval já. 1) pohlídal bych si, aby vybrané auto bylo od výroby bez DPF, 2) koupil bych jen auto s prokazatelnou minulostí, 3) radši bych koupil levnější auto s více km a ušetřené peníze investoval do servisu, než koupil na první pohled ,,vymazlené´´ za poslední prachy s domněním, že bude bez investic
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.