0
back
 

diskuze k tématu: Opel Astra nebo Fiat Punto?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.01.2006 19:28, Punto II
Ja osobne kdyz bych mel limit do 100 tis a chtel druhe auto do rodiny, nevim jestli pro manzelku nebo i pro deti ktere ridi, ale osobne bych koupil Punto II s motorem 1,2 8V, nizke ruceni, vcelku slusne jede, zere jak nafta, okolo 6L na 100km, krasne tichy, krasny vzhled a vyroba 1999 a 2000, v annonci se daji sehnat nebourane kusy v perfektnim stavu do 100 tis. neni jich moc ale daji se sehnat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.01.2006 23:08, RE: Punto II
anonym posted by:
Ja osobne kdyz bych mel limit do 100 tis a chtel druhe auto do rodiny, nevim jestli pro manzelku nebo i pro deti ktere ridi, ale osobne bych koupil Punto II s motorem 1,2 8V, nizke ruceni, vcelku slusne jede, zere jak nafta, okolo 6L na 100km, krasne tichy, krasny vzhled a vyroba 1999 a 2000, v annonci se daji sehnat nebourane kusy v perfektnim stavu do 100 tis. neni jich moc ale daji se sehnat
Dovolil bych si oponovat,ne proti navrhu Punta II,ale proti cene do 100litru a perf. stavu.V teto cene by to byl bily tridverak s 200 tisici km napr. vyrazene firemni vozidlo a bez vybavy.A firma by se ho zbavila aby nemusela cpat penize do oprav,kterych by nemuselo byt malo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.01.2006 13:27, 1.7 TD/D
Posilovač řízení měla všechna Punta/Palia s dieselovým motorem standardně - motory jsou jednoduché držáky, ale vzhledem k zastaralé koncepci nepřímého vstřiku nejsou ekonomicky nějak výhodné - měl jsem 1.7 Punto a auto má s podstatně horší dynamikou stejnou spotřebu jako benzin kterej mám pod kapotou nyní (1.1 55S). Doporučuji zkontrovat chladič - pokud auto jezdilo hodně v zimě tak vlivem působení soli začnou vypadávat voštiny v hladiči a zmenšuje se činná plocha (auto se v létě přehřívá) - chladič sice neteče, ale žádá si výměnu - jinak max. spokojenost - šlo do světa ve 140tkm a všechno včetně výfuku, tlumičů, ramen bylo původní !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.01.2006 13:30, RE: Punto II
Tomas posted by:
Dovolil bych si oponovat,ne proti navrhu Punta II,ale proti cene do 100litru a perf. stavu.V teto cene by to byl bily tridverak s 200 tisici km napr. vyrazene firemni vozidlo a bez vybavy.A firma by se ho zbavila aby nemusela cpat penize do oprav,kterych by nemuselo byt malo.
tak tak, do 120tKš jsou to vraky po havárce nebo se stočeným tachometrem , Verze bez posilovače (černé nárazníky) mají navíc podstatně težší řízení než Punto I
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.01.2006 18:19, Turbodiesel do mesta ...
Zalezi na kazdem, co si predstavi pod pojmem druhe auto do rodiny. Ale rekl bych, ze vetsina cest bude na nakupy, po meste, vyjimecne nejake kratsi vylety v mensim poctu osob. Na tento provoz bych nedoporucil dieselovy motor, ty jsou mnohem vhodnejsi na dlouhe cestovani. Ale jak rikam, zalezi na tom, k cemu konkretne se bude pouzivat.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.