0
back
 

diskuze k tématu: Opel Astra H – překročila vlastní stín

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.11.2010 08:09, rada
Dle mého názoru se jedná o doporučení vhodný model obzvláště pak v kombinaci s benzínovým 1,8i. Jen pro jeho oblibenost ve velké míře i ve firemních konvojích jsou spíše ve větší míře v nabídce kombíky a Hatchbaků je poskromnu, ale při troše štěstí a trpělivosti se vybrat dá.
Možná bych se poohlédnul i za hranicemi, kde bude více z čeho vybírat.
Přeji šťastnou ruku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.11.2010 14:22, rada
Dovolim si oponovat te 1,8. Myslim ze bych se rozhodne nebranil 1,4 coz je vicemene bezrpoblemovy motor kde navic odpadava nutnost "rozvodu" (retez) 1,8 rozhodne neprinasi adekvatni rozdil v dynamice ale bohuzel na spotrebe se odrazi znacne a to hlavne prave u kratkych jizd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.11.2010 18:06, rada
Nejvíce zkušeností Vám vždy nabídne fórum uživatelů - v daném případě zkuste: http://www.opel-astra-h.cz/forum/ a zjistíte, že je Astra (navíc benzínová) naprosto pohodové a tak trochu nedoceněné auto... Jediným mínusem může být nedostatek odkládacích míst v interiéru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.11.2010 21:34, rada
Určitě 1.6 16V 85kw. 1.4 16V je zbytečně slabá a 1.8 16V už bude asi zbytečný luxus na ježdění takovýho kousku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.11.2010 08:32, rada
Onen 1,8i ještě v jeho 85Kw verzi jsem kdysi vlastnil ve Vectře a se spotřebou to bylo 6,5 mimo město (předpisově) do 8,5 město (předpisově). Rozvod má skutečně řemenem a jeho výměna mne tenkráte vyšla z druhovýroby na cca 5000,-(snad si to pamatuju dobře) i s pumpou a kladkama. To znemená při tazatelově nájezdu jednou za život a pak klid. Opeloácké motory 1,4i a 1,6i byly vždy proslulé svou žízní po oleji, což se o 1,8i říci nedá, proto jsem doporučil tento. Navíc spadá do stejné objemové kategorie.
Nejlépe ale navštivit pár bazarů a vyzkoušet všechny varianty a udělat si úsudek sám, co bude nejblíže tazatelovým představám výkon/spotřeba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.11.2010 08:52, rada
Vychazim pouze ze zkusenosti s Astra H 1,4-1,6-1,8. U Vectry B po faceliftu byl skutecne 1,8 benzin asi nejlepsi motor. Nicmene 1,4 i 1,6 od te doby pokrocily kupredu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.11.2010 13:36, rada
Dovoluji si přispět vlastními zkušenostmi se všemi benzinovými motory v Háčku - 1.4 90k - díky krátkým převodům se motor chová velice suveréně a trošku maskuje svůj objem, při jízdách ve městě a okrsky skoro nepoznáte rozdíl oproti 1.6, negativum je spotřeba na dálnici kdy motor ve 130km/h točí skoro 4t ot., celkem bohatá nabídka na trhu ojetin po soukromých osobách s malým nájezdem, rozvody řetězem jsou plus, spotřeba oleje není vyšší pokud auto netrápíte blízko omezovače na dálnici (18km/h). Spotřeba pro slušné řidiče mimo dálnice klidně 6,5, zacpané město a dálnice 8 - 1.6 starší verze 100k - nejede o moc hůře než novější 115k s variátorem, která je navíc hodně tupá v nízkých otáčkách, spotřeba kolem 7-7,5 mimo město, dálnice a město kolem 8 - 1.8 znám jen novější 140k, super motor,který jezdí jak 2.0 se spotřebou 1.6. Bohužel tak malý výběr a vesměs vyšší nájezdy km, že chce hodně štěstí nějakou najít a to i v Německu. Jinak doporučuji hledat verzi Cosmo nebo Sport, které mají lépe tvarovaná sedadla a výrazně lepší výbavu. Auto jako takové má výborný podvozek (tolik opěvovaný Focus nenezdí o moc lépe), lepší kvalita materiálů zvnitř než u Golfa (neloupou se pogumované plasty a barva na ovladačích), velká část aut je z půjčoven a firem takže pozor na stočené km, které Astra H pěkně maskuje
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.11.2010 17:39, rada
No, mám zkušenosti s motorem 1,8i 16V z Vectry a je skutečně dobrý. Ani po velkém nájezdu nebere žádný olej. Spotřeba mimo město pod 6-7 litrů, dle řidiče. Do této Astry jsem sedl jednou a překvapily mě poměrně plechové zvuky při zavírání dveří. To auto je karosářsky a odtlumením na úrovni Felicie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.11.2010 10:30, rada
Zdravím,
vůz jsem vlastnil 3 roky, najel jsem cca 60.000km a bez zavad.motor 1,6Twinport 77kW, spotřeba kolem 7l.Na takto krátké trasy by stačila i 1,4 66kW.Doporučuji verzy Enjoy a dále.Výhoda pak aut.klima.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.11.2010 11:01, 1.3 CDTI - agónia v meste
Tu musím s autorom súhlasiť. Ten motor je absolútna tragédia čo sa týka jazdenia v meste. Aby ste sa v križovatke ako tak svižne rozbehli, musíte točiť okolo 3000 ot/min a vyrážať s preklzom spojky, inak nemáte šancu v hustejšej premávke sa niekde dostať. Potom si pripadáte ako nejaký tuzer, čo sa snaží zašmýkať si v križovatke. A ak sa máte robehnúť do kopca, to isté. Pri obyčajnom rozbehu na jednotku to auto proste do kopca nezrýchľuje... aj keď ste sami v aute.
Mimo mesto je to už OK, ale pri predbiehaní sa musí vytáčat možno viac ako benzín
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.11.2010 16:08, Astra Caravan 1.7 CDTI
Moje zkušenosti s Astrou 2006 aktuální stav km 130.000 km. Nevýhody - málo odkládacích míst v interiéru, zezačátku nezvyk na zvuk při zavírání dveří, nevyhovuje mi výměna žárovek přes podběhy (špinavá práce), nezvykl jsem si na zvuk motoru ( benzín je benzín). K nevýhodám uvedených v článku - teplotu chladící kapaliny lze vyvolat v servisním menu BC, ovládání páček pod volantem je "návykové" a osobně jsem zklamaný, že opel tento koncept v nové generaci opouští. Výhody - vůz lze jednoduše dovybavit, vše je krásně připraveno ( tempomat, loketní opěrka lepší displej, BC, rádio, navi apod.), příjemné jízdní vlastnosti a úsporný provoz. Žádné technické problémy, dle STK žádné viditelné netěsnosti (olej), kvalitní interiér - nic nevrže, ani nevyluzuje žádné pazvuky, neodírá se žádný pogumovaný plast. Jako další plus uvádím neokoukaný design, vozidlo není tuctové. S vozidlem jsem spokojený, slouží mě a ne já jemu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.11.2010 15:00, RE: Astra Caravan 1.7 CDTI
tomlee posted by:
Moje zkušenosti s Astrou 2006 aktuální stav km 130.000 km. Nevýhody - málo odkládacích míst v interiéru, zezačátku nezvyk na zvuk při zavírání dveří, nevyhovuje mi výměna žárovek přes podběhy (špinavá práce), nezvykl jsem si na zvuk motoru ( benzín je benzín). K nevýhodám uvedených v článku - teplotu chladící kapaliny lze vyvolat v servisním menu BC, ovládání páček pod volantem je "návykové" a osobně jsem zklamaný, že opel tento koncept v nové generaci opouští. Výhody - vůz lze jednoduše dovybav...
Mám zkušenosti z Astrou Caravan 2006 1.6 a krátkou astrou s obsahem 1,4, obé benzín. Caravan má subjektivně lépe vyvážený podvozek, obě nápravy se chovají čitelně a do smyku přecházejí ve stejné chvíli, u héčbeku je cítit lehčí záď, takže nedotáčivost je subjektivně vyšší a zadek "uskákanější". Jízní vlastnosti a komfort odpružení bych hodnotil známkou 2 (1-5 1=lepší 5 nejhorší) ve své třídě slušný průměr (rozhodně lepší než octavia a její "kozí odskoky" zádě na limitu multilink-nemultilink). Motor 1.4 v hečbeku je subjektivně lepší tahoun, než 1.6 v Caravanu, ale je tu samozřejmě váhový rozdíl. I tak se mi projev 1.4 líbil více, než nemastná neslaná 1.6 (nemá žádnou výkonovou špičku, tah je lineární a projev mdlý- reakce na sešlápnutí plynu je přidání hlučnosti v kabině s pražádnou odezvou tahu) Zato 1,4 si užívá otáček a ani pod 2500 otáček není takové dřevo jako 1,6. Spotřeba u Caravanu byla s mým jízdním stylem (jezdím se vším zhruba stejně razantně, takže maloobjemové agregáty si užijí kolem 10 litrů (40% město, 30% dálnice, 30 mimo) 1,4 jezdila o dva a půl litru levněji. Mám Zafiru s 1.8 (92kW) a ve spojení s astrou to musí být motoristický ideál (i z o půl tuny těžší zafirou dokáže tento motor slušně cvičit a spotřeba se málo kdy přehoupně přes 9 litrů). Co se týče dizajnu palubky a logiky páček: Kamarád to měl ve vectře a byl moc spokojen. Já bych to tykadlo při každé manipulaci utrhl a vyhodil oknem, takže skutečně dle vkusu každého soudruha. Palubka je sice z kvalitních materálů, ale extrémě blbě vyřešená a podle mého názoru hnusná a nevkusná, geometrie natož ergonomii tam skutečně naprosto nemůže být řeči, vrchol je multifunkční displej ala střílna středověkého hradu. Je pravda, že z němců Astra jako jediná z nižší střední třídy jako ojetina stojí adekvátní peníze (o cca 50-80 tis méně než stejný ročník a výbava O2 nebo VW golf5) což z ní činí slušnou nabídku. Mít cca 180 tisíc na kombík nižší střední třídy ve slušném stavu kolem roku 2006-7 s motorem 1.8 tak bych volil Astru Caravan....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.01.2011 09:28, 1.9 cdti a problémy swirfl klapky
Tyhle emisní kurvítka se dávají do více motorů různých značek např. i do omegy 2,5dti (2,5 td a 3,0 td od BMW) nejsnazší je tyto kurvítka demontovat než měnit celý sací modul za velké peníze a čekat kdy se to zasere a případně to motor nasaje. Na youtube je možno vidět zapíchaný osičky a kousky klapek v pístech motoru. Hodně je popsáno na opelclubrenbau,fiat forech a bmw forech a nevím do,kterách všech motorů se to dávalo. JInak bych se 16ventilovému 1,9cdti nebál ale se zmíněnou úpravou sání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 31.12.2011 22:30, Astra Caravan 1.7 CDTI
Ahoj lidicky,muzete mi nekdo napsat neco vic o motoru 1.7 CDTI?Mam zajem o kombika tak jestli disel nebo benzin.Benzin bych chtel 1,4 16v.Dekuji vsem.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.