0
back
 

diskuze k tématu: Opel Astra G Caravan - problémy ve velkém balení

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 00:10, Trochu moc
No vidíš, kdybys tenkrát koupil Octávku, nemusel bys řešit takovýhle hafo závad! Kdyby moje Fábie měla polovinu závad co tvoje Astra, už bych ji nechtěl vidět a urychleně se jí zbavil ! Na takovouhle pokladničku bych teda nervy neměl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 00:25,
Kdyby do toho předchozí majitel aspon maličko investoval, neřešil by jsi takový problémy. Typický příklad, jak se u nás auta prodávají- zamaskovat a narafičit a prodat. Tu závadu co popisuješ bude opět to čidlo, co jsi už jednou měnil, Aspon u vectry teda byly dvě, tak možná to druhé to může být(vadné)- čidlo otáček motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 05:35, tip
Je možné, že váš vůz prošel zatopením? To by vysvětlovalo tu velkou spoustu poruch.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 05:56, Co se čílíte
Počet závad je trochu rozsáhlý. Souhlas. Záleží ale na úhlu pohledu. Nedávno tady byla recenze na Octávii s podobným počtem problémů (jen o málo míň) a autor byl spokojen. Takže co je spolehelivé u Octávie může být velkým množstvím závad u Astry... .

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 06:02, Tak to prostě někdy je
a to i s jinými věcmi v životě. Prostě v některých případech se daří a jindy zas ne. Možná by pomohlo zkusit najít jinou servisní dílnu. Přeji majiteli ať se problémy podaří odstranit a je se svým vozem spokojen.
Olda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 06:14, hmmm
Koukám jak vám odešlo všechno najednou, původní majitel to měl asi dobře spočtený...

Každopádně máte nejspíš opravdu smůli na kus, osobně mám 10 let starou Astru ( 200t km nemám ani zdaleka ) a měnil jsem jen EGR ventil, zanese se z důvodu podtáčení motoru, stejně jako jste měnil kat, to jsou jízdy pořád jen v otáčkách do 3000, kolikrát po městě se jezdí do 2000 a to pro motor, EGR a kat není dobré, tím se všechno zanáší a navíc je to 16V, takže to chce víc točit, podržet motor chvíli v otáčkách, trošku ten karbon vyhnat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 06:50, RE: hmmm
zigi posted by:
Koukám jak vám odešlo všechno najednou, původní majitel to měl asi dobře spočtený...

Každopádně máte nejspíš opravdu smůli na kus, osobně mám 10 let starou Astru ( 200t km nemám ani zdaleka ) a měnil jsem jen EGR ventil, zanese se z důvodu podtáčení motoru, stejně jako jste měnil kat, to jsou jízdy pořád jen v otáčkách do 3000, kolikrát po městě se jezdí do 2000 a to pro motor, EGR a kat není dobré, tím se všechno zanáší a navíc je to 16V, takže to chce víc točit, podržet motor chvíli v otáčkác...
Tak že by se EGR ventil zničil podtáčením motoru se mi nezdá.
Kámoš má Tigru 1.6, jezdí jako prase , teda chci říct sportovně a tyhle ventily už vyměnil taky dva! Spíš je to šitská součástka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 07:22, vyborna recenze
Výborně napsaná recenze, po dlouhé době jsem si pořádně začetl, jakmile jsem začal nemohl jsem skončit.To mělo alespoň děj :) Je dobré, že tam autor píše ceny oprav, alespoň si člověk udělá představu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 07:39, Smůla
Nějak mi vrtá hlavou, jak se mohlo pokazit vše tak na jednou.
Závada že auto jede, pak nejede se mi vyskytovala na Felicii, také se diagnostikovalo, auto se přešlo od předu do zadu a nic. Vadný byl snímač otáček motoru, nahlásil do řídící jednotky, že motor se netočí a řídící jednotka zastavila přívod paliva. Na Felicii stál nějakých 380 Kč, tak jsem ho nechal na své riziko vyměnit a byl pokoj. Nebo to může být také úplná blbost - některý z drátů je přelomený a závada je potom náhodná. Možná to chce změnit servis a od měničů komponent jít k někomu, kdo skutečně přemýšlí. vyměnit půl auta si můžete i sám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 07:45, RE: Smůla
anonym posted by:
Nějak mi vrtá hlavou, jak se mohlo pokazit vše tak na jednou.
Závada že auto jede, pak nejede se mi vyskytovala na Felicii, také se diagnostikovalo, auto se přešlo od předu do zadu a nic. Vadný byl snímač otáček motoru, nahlásil do řídící jednotky, že motor se netočí a řídící jednotka zastavila přívod paliva. Na Felicii stál nějakých 380 Kč, tak jsem ho nechal na své riziko vyměnit a byl pokoj. Nebo to může být také úplná blbost - některý z drátů je přelomený a závada je potom náhodná. Možná to ...
jojo opel a opel servis, dobre si pamatuji, kdyz jsem byl nestastnym majitelem beckove omeg s v6 motorem, jak nebyli schopni objevit zavadu (spatne kabely ke svickam) a rekli mi jen- diagnostika nic neukazuje, vse je v poradku (aut o nebylo schopne vyjet vetsi kopec), ale opravdu nevime co s tim, muzeme zkusit menit jednotlive bloky a nektery z nich to nakonec bude (vse v tisicich az desetitisicich)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 07:49, Nevím proč každý musí mít Ochcávku nebo "němčíka"
po jistých zkušenostech je to nakonec japonec a jen se spokojeně usmívám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 07:57, RE: hmmm
anonym posted by:
Tak že by se EGR ventil zničil podtáčením motoru se mi nezdá.
Kámoš má Tigru 1.6, jezdí jako prase , teda chci říct sportovně a tyhle ventily už vyměnil taky dva! Spíš je to šitská součástka.
S EGR ventilem je to těžké. Jelikož přes něj procházejí spaliny, tak na jeho životnosti se podílí několik faktorů, jako jsou, styl jízdy, kvalita paliva, správná funkce motoru, spotřeba oleje (u 1.6 16V od Oplea z počátku produkce děsná. Když se to sejde, tak odchází jeden za druhým.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 08:01, RE: hmmm
David V posted by:
S EGR ventilem je to těžké. Jelikož přes něj procházejí spaliny, tak na jeho životnosti se podílí několik faktorů, jako jsou, styl jízdy, kvalita paliva, správná funkce motoru, spotřeba oleje (u 1.6 16V od Oplea z počátku produkce děsná. Když se to sejde, tak odchází jeden za druhým.
jj X16XEL je výbornej motor s dobrou spotřebou, je tichý...škoda jen toho oleje, samozřejmě celkovou GO motoru se dá zase dát motor do kupy a olej žrát nebude, ale vražte do GO motoru nějakých 20-30t Kč...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 08:09, Zvláštní
Taky mi přijde zvláštní, že se takový rozsah závad objevil v podstatě naráz. Tam to opravdu vypadá, že se původní majitel auta šťastně zbavil a toufám si tvrdit, že ho podobně zlobilo i před prodejem. Například katalyzátor - nemyslím si, že to je součást, která teď funguje a za minutu ne - takové závady se vyskytují na čidlech, na kabeláži (překroucení, rozdrcení), na mechanických částech (lom). Nepadlo tady slovo o lambda sondě, ta taky dokáže pěkně potrápit, a to zejména, když není mrtvá, ale pouze dává nesmyslné hodnoty. Diagnostika nic neodhalí, protože její napětí je v limitech, ale motor nefunguje správně, a pak může odejít katalyzátor, že se upeče nebo i ten EGR. To že odejde katalyzátor velmi často znamená, že není spalování v pořádku, neboť katalyzátor reakce urychluje, ale sám se jich neúčastní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 08:09, Nic zvláštního
Trochu bych si dovolil oponovat pokud jde o spolehlivost. To že odešel katalyzátor je lajdáctví předchozího majitele který jezdil právě s vadnou zapalovací lištou - benzin nebyl zapálen ve válci a odcházel do výfukovéhoi potrubí kde vyhořením zničil kat. Jinak výrobcem lišty je skvělá firma VALEO nikoliv Opel a tato součást odcházela už kdysi dávno na Feliciích MPI stejně jako jednotlivé cívky na Ocatviích 1.8 nebo na Peugeotech 206, všech Saabech ap. EGR ventil vzhledem k ceně a tomu, že se S E R E ve všech autech kde kvůli ekoligii je nepovažuji za závadu a do jisté míry má skutečně zásadní vliv režim motoru. Počkejte milí majitelé dieselových aut co Vás čeká za pár let za investice - myslím tím FAP, DPF ap. Nízké otáčky = horší spalování = více pevnách čístic v ë výfukových plynech. Ostatní je spíše o neschopnosti servisu diagnostikovat závadu. Je zvláštní že autor nepochválil neskutečnou mechanickou odolnost podvozku a spolehlivost palubní elektroniky. S Astrou jsem nikdy neřešil závady typu ložiska, ramena, svítící airbag nebo ABS a jiné vychytávky naprosto běžné u frantíků
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 08:10, Také s problémy
Mám úplně stejnou Astru jen 2001 se 180 tis a právě jsem řešil problém s prasklými výfukovými svody což je prý také častý problém. Je to spojené s katalizátorem, tak se to musí měnit vcelku. Origo díl za 27 tis, druhovýroba za 15. Nechalo mě to stát na dálnici, protože když to prasklo, tak se to celé rozpůlilo a bylo vidět dovnitř katalizátoru. Jinak běžné spotřební věci. Přeji hodně dalších km bez problémů.
Pavel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 08:18, RE: Zvláštní
David V posted by:
Taky mi přijde zvláštní, že se takový rozsah závad objevil v podstatě naráz. Tam to opravdu vypadá, že se původní majitel auta šťastně zbavil a toufám si tvrdit, že ho podobně zlobilo i před prodejem. Například katalyzátor - nemyslím si, že to je součást, která teď funguje a za minutu ne - takové závady se vyskytují na čidlech, na kabeláži (překroucení, rozdrcení), na mechanických částech (lom). Nepadlo tady slovo o lambda sondě, ta taky dokáže pěkně potrápit, a to zejména, když není mrtvá, ale ...
Ještě mě napadlo, že to ujetí 70 km a stop skoro odpovídá, že motor jede v nouzovém režimu. Nevím, jestli je automobilový software natolik sefistikovaný, že po ujetí přípustné vzdálenostli prostě vypne motor, ale faktem je že konkrétně Opel (v mém manuálu doma) píše, že na nouzový režim by se mělo ujet tak max 50 km. Otázkou pak je, jestli kontrolka elektroniky motoru se chová tak, jak má - čili při zapnutí zapalování se rozsvítí a po naskočení motoru zhasne. Pokud se nerozsvítí, tak no nebude prasklá žárovka - to by byla moc velká náhoda. Ale to jsou spekulace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 08:45, RE: Trochu moc
anonym posted by:
No vidíš, kdybys tenkrát koupil Octávku, nemusel bys řešit takovýhle hafo závad! Kdyby moje Fábie měla polovinu závad co tvoje Astra, už bych ji nechtěl vidět a urychleně se jí zbavil ! Na takovouhle pokladničku bych teda nervy neměl.
To víš že jo...všichni budeme jezdit v Octaviích a Fábiích...Škodovku jsem měl naposledy 120 a přesto že už jsem vystřídal několik aut ( Fiat Uno, Ford Escort/ Mondeo, Citroen ZX, Opel Sintra, nyní Astra G )nevím proč se k ní vracet...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 09:19,
Je všeobecně známo že servisní sít na OPEL v ČR stojí za v...žp...l. Doporučuji najít na různých diskusích nějakého opel fandu který za podstatně nižší peníz mile rád poradí popřípadě opraví.
Jinak jsem dva roky jezdil s Vectrou B 1,8 16V při prodeji najeto 150tkm a až na prasklé svody (prý běžná věc. oprava svépomocí díl z vrakoviště 4000,-) naprosto bez problému.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 09:45, Nissan
4 roky starý Nissan po prvním majiteli-praseti-zabavený leasing, najeto 70tkm, po dvou těžkých haváriích a jedné lehčí-pět let naprosto bezproblémového provozu, dalších 130tkm, bez jediné závady, za celou dobu pouze přední kotouče+desky, zadní desky, spojka+plat. svíčky (hned po zakoupení) a jedna manžeta na poloose, jinak skutečně 100%ní držák. Kuriozní mi přišla hláška technika při geometrii ve 180ti tis.km-časem by to chtělo vyměnit jeden čep ! Prodáno na ND po poslední havárii-bloncka v Astře nedala přednost. Jak jsem později zjistil, nový majitel opravil a jezdívesele dál. Nechci již nikdy jiné auto než Nissan.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.