0
back
 

diskuze k tématu: auto do 150 000,- (max +10%)

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
tomass89
number of posts1
date of registration29.09.2014
Monday 29.09.2014 15:57, auto do 150 000,- (max +10%)
Dobrý den přeji
prosím Vás o radu jaké auto v combi by jste mi v této cenové kategorii doporučili. Hlavně co se týče jízdních vlastností, servisu, spotřeby. Můj nájezd činí cca 20 000km ročně. Nejspíš mě budete doporučovat benzín, ale asi bych se ani toho dieslu nebál. Rád se dozvím užitečné rady.
v hledáčku jsem měl hlavně Octavia II, a Passat B6. v tom rozpočtu najít slušné co se týče stavu a km je celkem nic moc. Pak jsem zvažoval Opel Vectra případně Astra, Mazda 6 a dočetle jsem se i docela dobré zkušenosti s Toyota Avensis. Budu rád za každé info, radu na co si dát třeba pozor, jakou motorizaci atd.
předem velice děkuji za odpovědi
respond
mikelight
number of posts34
date of registration01.08.2010
Tuesday 30.09.2014 13:31, RE: auto do 150 000,- (max +10%)
tomass89 posted by:
Hlavně co se týče jízdních vlastností...
Octavia II, a Passat B6...


jako vtip dobry

Pokud vam jde opravdu o jizdni vlastnosti, tak snad z vyjma Mazdy 6 nebude zadne z Vami vybranych aut to prave.
Pokud jde o servis a spotrebu, tak stalice v podobe OII bude as nejlepsi volbou.

Obecna rada ke koupi je, abyste si uvedomil, ze vsechna tato auta jsou stara cca 10 let, takze nejde az tak o to, kterou znacku, model si vyberete jako o konkretni kus a jeho stav (dolozena historie, historie oprav atd atd).
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 30.09.2014 13:47, RE: auto do 150 000,- (max +10%)
mikelight posted by:
tomass89 posted by:
Hlavně co se týče jízdních vlastností...Octavia II, a Passat B6...
jako vtip dobry Pokud vam jde opravdu o jizdni vlastnosti, tak snad z vyjma Mazdy 6 nebude zadne z Vami vybranych aut to prave. Pokud jde o servis a spotrebu, tak stalice v podobe OII bude as nejlepsi volbou. Obecna rada ke koupi je, abyste si uvedomil, ze vsechna tato auta jsou stara cca 10 let, takze nejde az tak o to, kterou znacku, model si vyberete jako o konkretni kus a jeho stav (dolozena historie, historie oprav atd atd).


Naprostý souhlas,to není o značce,ale o stavu vozu který si vyberu,navíc to zde je stále dokola,akorát cena se obměňuje,navíc pokud někdo jezdí 20 000 km ročně,tak by měl mít trochu přehled a pokud mu někdo poradí kup tehle model,tak pokud nebude mít velké štěstí,tak mu to stejně nepomůže.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Wednesday 01.10.2014 07:44, jízdní vlastnosti?
Pokud by mělo jít o jízdní vlastnosti na prvním místě, cena by mohla být dejme tomu 160-170tCZK, auto by mělo vyžadovat minimální četnost návštěv v servisu, mělo by řidičsky bavit, nemělo by lákat zloděje, mělo by mít charisma, mělo by bát pohodlné, neměl by člověk potkat denně na silnici desítky stejných vozů, pak v tomto případě bych si (na základě své zkušenosti) dovolil uvést jako tip SUbaru Legacy s motorem 2,0R.
Mám zkušenost z osobního vlastnictví dvou těchto vozů a s počtem najetých kilometrů cca 160.000km. Servis navštěvuji pouze za účelem výměny olejů a filtrů, eventuleně po opotřebění podvozkových částí jako brzd (původní kotouče se dožily 188.000km!), nějaký gum v silentblocích na přední nápravě a nějaké toho kulového čepu. Mám vůz z roku 2006. Neexistuje koroze na karoserii. Parkuji venku, pouze pod střechou, jezdím se denodenně. Spotřeba za těch 6 let vlastnictví jsem 2. majitel) je 7,98l/100km. Olej není třeba dolévat )aspoň můj motor ho nebere, jezdím normálěn, nikoliv na "hulváta, čili nevytáčím nezahřáty motor). Chronické problémy tohoto modelu do r. 2008 je pískající a vrzající dvouhmotový setrvačník od Valea, který byl od 2008 nahrazen setem od SACHS. Dnešní vozy z let 05-08 jej však mají v totální většině případů vyměněný za priginál, nbeo jednohmotu z modelu Forester=bez problémů. Mění se obvykle i spojka, takže zde není už žádného servisu. POkud by nebylo měněno, je to c 18tCZK bez DPH.
Jízdní vlastnosti u SUbaru nen í třeba moc rozepisovat, u mě auto po 6 letecgh stále vyvolává otázku, co bude máísto něj, až jednou dojezdí. zatím jsem nenašel rovnocenného kandidáta, snad nástupce v novém modelu legacy. Mazda ani Mondeo se mu nevyrovnají, ale oba patří mezi to nejlepší, co je v segmentu rodinných aut na trhu. O Oktávce či pasátu nemůže být ani řeč při srovnávání jízdních vlastností. V zimě je mimo diskuzi stálý pohon 4x4, což se někomu může hodit.
Vynikající sedačky, slušný prosotor pro posádku.
U Mazdy bych setsakra opatrný na korozi, za tuto cenu bude vůz někde z let 06, který v té modelové řadě trpěl silně na lemy zadních blatníků. Ani lak nepatří mezi nic kvalitního. Motoricky a jídzními vlastnostmi je to však také výborná volba. Mondeo také, ale je to tuctovka, kterých jezdá po silnici mraky. Servis je ale relativně levný (levné auto dnes neexistuje).

Ještě k Subaru - kdo rád poslouchá i motor, tak zvuk plochého motoru v SUbaru se nedá s ničím podobným zaměnit.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.