0
back
 

diskuze k tématu: Omezení emisí zdraží auta

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.02.2007 00:27, Už neví co by
Takovýhle kraviny miluju. Tady se budou honit gramy u nových už tak dost ekologických aut, ale co stará auta, kterých je nejen u nás daleko víc? A nejen auta. Co letadla, vlaky, tepelné elektrárny? A kolik lidí topí uhlím.
Tohle je Kocourkov. Místo aby se nová auta staly dostupnějším pro více lidí bude to naopak? Věkaut bude stoupat, protože na nový auta nebude. Většina bude jezdit ve starých autech s vysokými emisemi.
A je to jako s plynem na topení. V 90. letech se propagoval jako palivo budoucnosti a dnes se kvůli jeho ceně lidi vracejí k uhlí a dřevu.
Není se čemu divit. A kam jde ekologie víme všichni - do hajzlu ! ! !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.02.2007 09:09, RE: Už neví co by
Peet posted by:
Takovýhle kraviny miluju. Tady se budou honit gramy u nových už tak dost ekologických aut, ale co stará auta, kterých je nejen u nás daleko víc? A nejen auta. Co letadla, vlaky, tepelné elektrárny? A kolik lidí topí uhlím.
Tohle je Kocourkov. Místo aby se nová auta staly dostupnějším pro více lidí bude to naopak? Věkaut bude stoupat, protože na nový auta nebude. Většina bude jezdit ve starých autech s vysokými emisemi.
A je to jako s plynem na topení. V 90. letech se propagoval jako palivo budou...
Souhlas. Tady se ukazuje, co v tý Evropský komisi sedí za idioty. A u nás jim zdatně sekundujou zelený mozky v čele s Bursíkem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.02.2007 10:56, EKO
Mě to připadá jako ekologické heslo :
"Zabij Bobra, zachraníš strom !!!"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.02.2007 11:22, Ptakovina
Je to ptakovina, ale z hlediska hospodarske souteze je to trochu nefer. Jak bylo receno tyto opatreni zvysuji naklady, tudiz auta jsou potom drazsi. Citroen, renault a dalsi takove auta vyrabeji a jsou konkurence schopni. Nemci to snad nezvladnou nebo o co jim jde?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.02.2007 12:50, RE: Ptakovina
Radek posted by:
Je to ptakovina, ale z hlediska hospodarske souteze je to trochu nefer. Jak bylo receno tyto opatreni zvysuji naklady, tudiz auta jsou potom drazsi. Citroen, renault a dalsi takove auta vyrabeji a jsou konkurence schopni. Nemci to snad nezvladnou nebo o co jim jde?
Maloobjemové motory to zvládnou bez ohledu na zemi původu. Francouzi neno Italové nemají patent na rozum, ale vyrábějí převážně malá auta s nízkou spotřebou a emisemi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.02.2007 12:28, RE: Ptakovina
Radek posted by:
Je to ptakovina, ale z hlediska hospodarske souteze je to trochu nefer. Jak bylo receno tyto opatreni zvysuji naklady, tudiz auta jsou potom drazsi. Citroen, renault a dalsi takove auta vyrabeji a jsou konkurence schopni. Nemci to snad nezvladnou nebo o co jim jde?
přesně tak tohle bude konec krásných rychlých aut - sporťáků i limuzín - dovedete si někdo představit jaguára nebo a8 s litrovým motorem, tyhle krásky by se ani nerozjely
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.02.2007 14:07, RE: Ptakovina
donald posted by:
Maloobjemové motory to zvládnou bez ohledu na zemi původu. Francouzi neno Italové nemají patent na rozum, ale vyrábějí převážně malá auta s nízkou spotřebou a emisemi.
Mala auta se vyrabeji nejvic protoze je po nich proste nejvyssi poptavka. To plati u vsech znacek. Mam pocit ze nemecke automobilky maji stejny repertoar jako francouzske. Napr. u zminovane audi se take prodavaji nejvice mensi auta. A naopak francouzi maji v nabidce take vrcholove limuziny napr. citroen c6...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.02.2007 15:31, RE: Ptakovina
Radek posted by:
Mala auta se vyrabeji nejvic protoze je po nich proste nejvyssi poptavka. To plati u vsech znacek. Mam pocit ze nemecke automobilky maji stejny repertoar jako francouzske. Napr. u zminovane audi se take prodavaji nejvice mensi auta. A naopak francouzi maji v nabidce take vrcholove limuziny napr. citroen c6...
Jo, ale ve spojení s motory HDI automaticky i filtr pevných částic (FAP). U O2 TDi je na výběr - levnější bez, dražší (zatím) s.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.02.2007 19:40, RE: Ptakovina
Pepe posted by:
Jo, ale ve spojení s motory HDI automaticky i filtr pevných částic (FAP). U O2 TDi je na výběr - levnější bez, dražší (zatím) s.
Je to přesně tak, jak tady někdo píše. Množství CO2 je přímo úměrné množství spáleného paliva. To jestli je palivo fosilní nebo biopůvodu a jaké má motor emise s tím zásadně nesouvisí.

Na radiožurnálu jsem slyšel Jahna a jenom okolo toho dost mlžil a navažel se do "starých" aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.02.2007 23:05, RE: Ptakovina
Mirek posted by:
Je to přesně tak, jak tady někdo píše. Množství CO2 je přímo úměrné množství spáleného paliva. To jestli je palivo fosilní nebo biopůvodu a jaké má motor emise s tím zásadně nesouvisí.

Na radiožurnálu jsem slyšel Jahna a jenom okolo toho dost mlžil a navažel se do "starých" aut.
bylo by docela logické zavést e 85 jako va švédsku, a pro auta s těmito motory limity úplně zrušit. Při spalování e 85 sice vzniká stejné množství co2, ale to se zase zpotřebovalo ze vzduchu, když rostla plodina, ze které ten biolíh je
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.