Zdravím,
v prosinci jsme prodali auto. Na konci března se nám vrátila reklamace. Jednalo se o ojeté auto, bez závad, které by bránily provozu samozřejmě. S autem jsme sami byli dlouhou dobu spokojení - jen jsme potřebovali už větší. Kupující dostal slevu (nefungoval klakson a dál na ty počáteční výměny filtrů apod. co se dělá vždycky, ve smlouvě uvedeno: na případné opravy
)
Reklamace zněla: po ani ne 1000km nutná výměna brzdových destiček i kotoučů předních i zadních, nefunkční klakson a auto bez airbagů, po havárii, nutno měnit 2x olej během cca 1000km - při prodeji motor úplně bez oleje.
Auto jsme vyloženě nehavarovali..pouze odřeli a rozbili světlo, nicméně airbagy rozhodně nevystřelily a žádná větší bouračka nás naštěstí nikdy nepotkala. Možná
bylo bourané prvním majitelem, to ale nevíme a nemáme prokázáno. Destičky i kotouče jsme na zadních brzdách měnili cca rok před prodejem a přední jsme nechali kontrolovat cca měsíc před prodejem/byly v pořádku. Airbagy jsme nikdy neřešili, rozhodně nás ani nenapadlo, že v autě mohou chybět...a klakson jsme při prodeji oznámili s tím, že nám to nikdy nevadilo, což kupující odkýval, že proč by taky mělo.. Olej jsme doplňovali přímo v den prodeje, je pravda, že se u našeho auta doplňoval častěji než u jiných (cca 1x za dva měsíce)
Nejsme si jistí, jak postupovat. Poradíte?