0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Terrano II - zatím bych neměnil

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2007 03:58,
Lanďák by byl Landák, ale líbí se mi jakási snaha o popis vlastností. JJ tlumiče to chce nějaké OLDMANEMU, origo na terén nejsou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2007 12:56, RE: bez předmětu
Ráďa posted by:
Lanďák by byl Landák, ale líbí se mi jakási snaha o popis vlastností. JJ tlumiče to chce nějaké OLDMANEMU, origo na terén nejsou.
Proc se tu porad objevuji recenze po 20 000 tkm apod? Tohle by snad melo patrit do rubriky "moje.auto.cz" nebo jine.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2007 14:12, RE: bez předmětu
Ráďa posted by:
Lanďák by byl Landák, ale líbí se mi jakási snaha o popis vlastností. JJ tlumiče to chce nějaké OLDMANEMU, origo na terén nejsou.
Budu ti trochu oponovat s o rok starším autem v naftě, 2,7TD 74KW, spotřeba 10l nafty, výkon motoru nikterak oslnivý, ale alespoň tomu nepraskají hlavy narozdíl od Patrola a není třeba měnit rozvoďák ev. řetěz. Jízdní vlastnosti nejsou nijak oslnivé, obzvlášť při přejezdu příčné nerovnosti a z přístrojovky z laciného plastu se linou různé pazvuky. Za přední nápravu bych jejího konstruktéra poslal na nucené práce do kamenolomu. Koroze je u této kategorie aut kapitola sama pro sebe. Bohužel vzhledem k tomu, že majitelé podobých aut žijí v domění, že auto do terénu musí přece něco vydržet, odpovídají tomu i investice do nich. Vzhledem k tomu, že jsem to toho auta musel nastrkat 60 tis.Kč, abya bylo trochu podle mých představ, tak si jej chvíli ponechám, ale už bych si takové aut nepořídil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2007 18:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Proc se tu porad objevuji recenze po 20 000 tkm apod? Tohle by snad melo patrit do rubriky "moje.auto.cz" nebo jine.
Protože 20tkm v teréňáku, který je v terénu i používán je dost. Ekvivalent 40tkm v okm v osobáku...
A taky najet 20tkm v při 90km/h chvíly trvá. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2007 18:37,
anonym posted by:
Budu ti trochu oponovat s o rok starším autem v naftě, 2,7TD 74KW, spotřeba 10l nafty, výkon motoru nikterak oslnivý, ale alespoň tomu nepraskají hlavy narozdíl od Patrola a není třeba měnit rozvoďák ev. řetěz. Jízdní vlastnosti nejsou nijak oslnivé, obzvlášť při přejezdu příčné nerovnosti a z přístrojovky z laciného plastu se linou různé pazvuky. Za přední nápravu bych jejího konstruktéra poslal na nucené práce do kamenolomu. Koroze je u této kategorie aut kapitola sama pro sebe. Bohužel vzhled...
Mám taky 2,4i, rok výroby 1997 ale krátkou 3dv. verzi. Auto mám asi 3 roky a momentálně mám najeto 187tkm. Auto jsem kupoval v německu přímo u Nissana a mělo najeto poctivých 100tkm. Za celou tu dobu jsem měnil pouze spotřební věci-olej,filtry,brzdové destičky,přední tlumiče (1ks stál cca 1500 Kč-SACHS) . Jediné co mi odešlo byl startér (repase za 800kč). S korozí problém nemám, auto je nebourané a nikde není ani stopa po korozi. Bydlím v horách a s autem hlavně tahám těžkej přívěs. Zatím jsem nad míru spokojenej a můžu ho všem jedině doporučit. Motor má sice jen 85KW ale bez problému s ním tahám 2t vlek. Spotřebu mám v létě do 10l/100km. Na dovolenou do Itálie jsem jel za 8,6 l /100km. Rozvody jsou poháněné bezúdržbovým řetězem, takže ušetříte za výměnu rozvoďáku. Jízdní vlastnosti jsou vcelku dobré (samozřejmě neni to osobák). Přístrojovka mi nevrže ani při pohybu v terénu a i věci na podvozku mám stále původní (zatim nic neklepe a nehučí). Volnoběžky mám taky původní a zatím žádnej problém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2007 20:49, Dotaz
Co zvladne těžši teren,tento Nissan,nebo Suzuki Jimny?Budu použivat v zimně a dost extremni podminky.Tak ktere byste mi doporučili???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2007 21:25, RE: Dotaz
anonym posted by:
Co zvladne těžši teren,tento Nissan,nebo Suzuki Jimny?Budu použivat v zimně a dost extremni podminky.Tak ktere byste mi doporučili???
Záleží na tom, co jsou pro vás extrémní podmínky. Pokud člověk jezdí sám a nepotřebuje nějak moc prostorný auto tak je lepší volba Suzuki Jimny. Je menší, lehčí a obratnější a spotřeba bude nižší než u Nissana. V terénu toho dokáže celkem dost a spolehlivost je taky dobrá. Pokud potřebujete prostornější a trošku praktičtější auto tak bych volil Nissana. Suzuki je uvnitř celkem stísněné a malé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2007 22:01, RE: Dotaz
anonym posted by:
Záleží na tom, co jsou pro vás extrémní podmínky. Pokud člověk jezdí sám a nepotřebuje nějak moc prostorný auto tak je lepší volba Suzuki Jimny. Je menší, lehčí a obratnější a spotřeba bude nižší než u Nissana. V terénu toho dokáže celkem dost a spolehlivost je taky dobrá. Pokud potřebujete prostornější a trošku praktičtější auto tak bych volil Nissana. Suzuki je uvnitř celkem stísněné a malé.
Dik moc,asi pudu do Suzuki,jezdim převažně sam a nižši provozni náklady rozhodně potěšiEx. podminky nam namysli asi 5km uzke lesni cesty ze značnym převyšenim ktera neni zrovna kvalitně (někdy vubec) rozhrnuta a mezi 1.5m mantinely se stěži vejde Felicie.Na jaře,nebo při oblevě je na cestě asi 25cm rozbřeblého sněhu a připadne vyjete koleje samozdřejmně v noci zmrznou.Mam Felicii a zimni provoz je až na světle vyjimky prakticky nemožny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.09.2007 08:12, RE: Dotaz
anonym posted by:
Dik moc,asi pudu do Suzuki,jezdim převažně sam a nižši provozni náklady rozhodně potěšiEx. podminky nam namysli asi 5km uzke lesni cesty ze značnym převyšenim ktera neni zrovna kvalitně (někdy vubec) rozhrnuta a mezi 1.5m mantinely se stěži vejde Felicie.Na jaře,nebo při oblevě je na cestě asi 25cm rozbřeblého sněhu a připadne vyjete koleje samozdřejmně v noci zmrznou.Mam Felicii a zimni provoz je až na světle vyjimky prakticky nemožny.
Tak pro tyhle podmínky bych volil jednoznačně Suzuki Jimny. Hlavně si je třeba uvědomit, že největším limitem všech teréních aut jsou použité pneumatiky. Takže doporučuju mít na zimu zimní pneumatiky. Já jezdím na teréních celoročních gumách a v zimě to dost klouže....
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.