0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Terrano 2,4 GX 3dv.

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.02.2006 09:58, benzin vs nafta
priznavam ze se v tehle autech skoro nevyznam ale rekl bych ze spotreba u benzinu 2.4 a u nafty 2.7 by mela byt prece jen ve prospech nafty nebo ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.02.2006 13:33, RE: benzin vs nafta
pola posted by:
priznavam ze se v tehle autech skoro nevyznam ale rekl bych ze spotreba u benzinu 2.4 a u nafty 2.7 by mela byt prece jen ve prospech nafty nebo ne?
Ja si myslím, že naftový motor nebude až o toľko úspornejší oproti benzínu ale hlavne sa k takému autu viac hodí. Vyšší točivý moment pri nížších otáčkach, to je to čo takýto off-road potrebuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.02.2006 16:51, RE: benzin vs nafta
Kolega zo Slovenska posted by:
Ja si myslím, že naftový motor nebude až o toľko úspornejší oproti benzínu ale hlavne sa k takému autu viac hodí. Vyšší točivý moment pri nížších otáčkach, to je to čo takýto off-road potrebuje.
Nafta patří do kamen... offroad musí mít aspon 4 litrovej benzín motor, pak je to pořádnej offroad..:o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.02.2006 17:57, RE: benzin vs nafta
zorro posted by:
Nafta patří do kamen... offroad musí mít aspon 4 litrovej benzín motor, pak je to pořádnej offroad..:o))
Tak to by ses ale musel přestěhovat někde do USA kde litr benzínu stojí 15 kč. A vůbec nejhorší je, že propaguješ velkoobjemový benzíňák a v garáži máš nejspíš fabii s 1.4 TD, ZAMYSLI SE NAD SEBOU
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.02.2006 18:22,
Moc pěkná recenze, auto je taky pěkné, byl bych taky pro ten benzín, určitě jsou nižší servisní náklady
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.02.2006 11:01, RE: benzin vs nafta
belda posted by:
Tak to by ses ale musel přestěhovat někde do USA kde litr benzínu stojí 15 kč. A vůbec nejhorší je, že propaguješ velkoobjemový benzíňák a v garáži máš nejspíš fabii s 1.4 TD, ZAMYSLI SE NAD SEBOU
mám 2,5 benzín a přemýšlím o větším objemu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 22:56, NAFŤÁK
Vlastním stejný vůz jenom v pětidvéřové verzi s motorem 2,7 Tdi a kombinovaná spotřeba se pohybuje kolem 12 litrů. Největším problémem je poruchovost tachometru, už mám druhý a vypadá to na další výměnu. Dalším nedostatkem je koroze podvozku a skřípající dorazy řízení. Abych jenom nekritizoval tak největší předností je výborný motor a jízdní vlastnosti, samozřejmě v terénu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.04.2006 09:40, Maverick 2,4
Mám dvojče Terrana II ze stejného vrhu v Barceloně (r.v. 96) a musím po letošní zimě na Vysočině prohlásit, že všechny ostatní auta byly K.O.
Motor 2,4 sice není žádnej sprinter, ale jede pořád a klidně používám rozsah od 1000 do 2000 ot. a motor jenom šustí. Krouťák tam asi dole bude. Výhoda je, že všechno je mechanický i okna na kličky -potom není co spravovat. Je to prostě dobrý sluha.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.04.2006 08:27, RE: Maverick 2,4
EASY posted by:
Mám dvojče Terrana II ze stejného vrhu v Barceloně (r.v. 96) a musím po letošní zimě na Vysočině prohlásit, že všechny ostatní auta byly K.O.
Motor 2,4 sice není žádnej sprinter, ale jede pořád a klidně používám rozsah od 1000 do 2000 ot. a motor jenom šustí. Krouťák tam asi dole bude. Výhoda je, že všechno je mechanický i okna na kličky -potom není co spravovat. Je to prostě dobrý sluha.
Taky mám Mavericka, ale v 2,7 TD a nevím co autor myslel rozvodovým řemenem u tohoto motoru. Můj má místo rozvoďáku a řetězu ozubené soukolí a stejná situace je i u Terana II na stejném motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.10.2006 16:20, RE: Maverick 2,4
Karel posted by:
Taky mám Mavericka, ale v 2,7 TD a nevím co autor myslel rozvodovým řemenem u tohoto motoru. Můj má místo rozvoďáku a řetězu ozubené soukolí a stejná situace je i u Terana II na stejném motoru.
Dík že jste jim p¨to popsal, už jsem se chystal reagovat... mám 2.7TD starší a slabší, a jezdím za 10. Koukám po novějším motoru s intercoolerem ale nikde nic.....
Jinak spokojenost magimální, i moje dlouhá verze se vyhrabe všude a když tahá tak o tom ani neví....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.12.2006 16:07, RE: benzin vs nafta
zorro posted by:
mám 2,5 benzín a přemýšlím o větším objemu...
ůlkmvfsjgkerngkndkthmrtlkgbhxfh
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.03.2008 16:44, rozvody
na 2,7 TDi jsou rozvody taky řetězem, žádný řemen a nákladná údržba.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.