0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Serena 2.0i a zkušenosti po pěti letech

category of topic classification: japonská vozidla
mupet
number of posts24
date of registration01.02.2011
Thursday 11.12.2014 08:38, zajímavá recenze
Díky za podrobný popis, je vidět, že jste opravdu "beran" a dotáhl jste opravy až do konce, to se mi líbí, já bych na to nervy asi neměl. Neuvažoval jste při výběru o Mitsubishi L400, Mazda E2200 ? Já kdysi právě E2200 měl a bylo to hodně vděčné auto. Přeji hodně km bez závad .-)
respond
stanikk
number of posts61
date of registration06.05.2013
Thursday 11.12.2014 10:24, Klobouk dolů.
Obdivuji pána za jeho trpělivost. Osobně bych to auto vrátil hned napoprvé a raději bych si došetřil na lepší auto. Každopádně ať spolehlivě slouží.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 11.12.2014 10:51, vanette
No měl jsem vanette od nova a musím říc že když jsem ho po třech letech prodával byl to skoro vrak. I když se dodržovalo vše co chtěl výrobce auto už při 100t km mělo problémy s tlaky v motoru a nejen v zimě nechtělo startovat. Když už chytlo tak pár minut kouřilo jak stará avie. Spotřeba oleje vysoká, nafty pod 10l zcela výjmečně. Po dvou letech auto rezlo. Všude.
Pojem pohodlí to neznalo, v autě díky motoru umístěnému jako ve 1203 neuvěřitelný hluk.
Kupoval jsem ho právě proto že koncepce 2,3 bez turba + zadní náhon vypadala že bude držet, navíc japonec. Cena byla na velikost vozu poměrně vysoká, jen o málo méně než v té době vynikající transporter T4 tdi. Nissan však byl těžké zklamání, navíc prakticky neprodejný - u vw to nechtěli ani protiúčtem. Vykoupili mi ho v AAA doslova za pár korun. Po podobné sousedovic zkušenosti s patrolem vím že nissan už nikdy.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 11.12.2014 11:20, RE: zajímavá recenze
mupet posted by:
Díky za podrobný popis, je vidět, že jste opravdu "beran" a dotáhl jste opravy až do konce, to se mi líbí, já bych na to nervy asi neměl. Neuvažoval jste při výběru o Mitsubishi L400, Mazda E2200 ? Já kdysi právě E2200 měl a bylo to hodně vděčné auto. Přeji hodně km bez závad .-)


letos v létě jsem najel pár stovek kilometrů s Hyundai H1 Starex 1999 2.4 benzín (licenční Mitsubishi Space Gear čtvrté generace) a byl jsem z toho auta naprosto nadšený. uspořádání 2-2-3 kdy prostřední řada byla dvě samostatná otočná sedadla a zadní řada lavice v půlce dělená a dala se složit na boky během vteřiny nebo udělat postel pro dva. také zadní náhon. oproti Sereně o něco širší a prostornější, dostaly mě detaily jako lampy na stropě se zářivkami, klima ovládaná i z druhé řady, neuvěřitelná variabilnost. navíc se tohle auto dělalo jako 4x4 s pohonem z Pajera. za 35tis. fakt super. překvapilo mě že s motorem SR20DE byly takové problémy, je to jeden z nejspolehlivějších benzínových motorů vůbec, buď měl najeto 300+ nebo byl provozovaný bez oleje a přidřený-tomu by napovídala totální destrukce. Sereny mají zásadní problém právě s korozí, obvykle přední nápravy. existuje i příbuzný Sereny, Nissan Quest, s famózním VQ30DE, ale je jich u nás asi 5 kusů. jinak se recenzent moc nespletl, tento model se vyráběl od roku 1991 tedy jeho konstrukce spadá do osmdesátých let. podle mě měl jen smůlu na kus, Serena je hodně povedený minivan.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 11.12.2014 11:24, RE: vanette
PetrT posted by:
No měl jsem vanette od nova a musím říc že když jsem ho po třech letech prodával byl to skoro vrak. I když se dodržovalo vše co chtěl výrobce auto už při 100t km mělo problémy s tlaky v motoru a nejen v zimě nechtělo startovat. Když už chytlo tak pár minut kouřilo jak stará avie. Spotřeba oleje vysoká, nafty pod 10l zcela výjmečně. Po dvou letech auto rezlo. Všude. Pojem pohodlí to neznalo, v autě díky motoru umístěnému jako ve 1203 neuvěřitelný hluk. Kupoval jsem ho právě proto že koncepce 2,3 bez turba + zadní náhon vypadala že bude držet, navíc japonec. Cena byla na velikost vozu poměrně vysoká, jen o málo méně než v té době vynikající transporter T4 tdi. Nissan však byl těžké zklamání, navíc prakticky neprodejný - u vw to nechtěli ani protiúčtem. Vykoupili mi ho v AAA doslova za pár korun. Po podobné sousedovic zkušenosti s patrolem vím že nissan už nikdy.


ještě že jsou na světě hloupí lidé. vím o Vanette Cargo 2.3D s 500.000km a ještě jezdí, i když koroze s ní hýbe zdatně. a 10l/100km žere jedině s plaťákem na dálnici a sousedovi s Patrolem, tomu se mohu jen smát
respond
sympatico
number of posts54
date of registration04.03.2014
Thursday 11.12.2014 11:38, Pro autora -
Pane, pro mě jste frajer. Perfektně napsaná recenze, kterou jsem hltal jedním dechem a držel vám palce na každém řádku.
Jste prostě bojovník co se nevzdává, čtyři děti na krku a srdce jak kníže Rohan. Respekt !!!
respond
bulawaio
number of posts62
date of registration18.06.2013
Thursday 11.12.2014 12:37, Dostupné díly
Moc hezky napsáno, pěkné počtení, jen nevím, proč jsou v "kladech" dostupné díly, když jste některé objednával v USA
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Thursday 11.12.2014 13:08, vybíral až přebral
Ten mechoš co to prodal, to musel památečně oslavit. Ale pisatel se k tomu postavil čelem. Možná kdyby nevybíral tu teoreticky nejlepší možnost a koupil by aspoň nerozpadajícího se Sharana nebo Galaxy, byl by na tom líp. Určitě co do dostupnosti dílů a servisu. Jen když si představím ten ztracený čas a nervy... Ale recenze pěkná a zajímavá.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 11.12.2014 13:31, RE: Dostupné díly
bulawaio posted by:
Moc hezky napsáno, pěkné počtení, jen nevím, proč jsou v "kladech" dostupné díly, když jste některé objednával v USA


protože tam vyjdou laciněji a jsou u nás leckdy dříve než na běžné vozy. osobní zkušenost.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 11.12.2014 20:42, RE: vanette
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
No měl jsem vanette od nova a musím říc že když jsem ho po třech letech prodával byl to skoro vrak. I když se dodržovalo vše co chtěl výrobce auto už při 100t km mělo problémy s tlaky v motoru a nejen v zimě nechtělo startovat. Když už chytlo tak pár minut kouřilo jak stará avie. Spotřeba oleje vysoká, nafty pod 10l zcela výjmečně. Po dvou letech auto rezlo. Všude. Pojem pohodlí to neznalo, v autě díky motoru umístěnému jako ve 1203 neuvěřitelný hluk. Kupoval jsem ho právě proto že koncepce 2,3 bez turba + zadní náhon vypadala že bude držet, navíc japonec. Cena byla na velikost vozu poměrně vysoká, jen o málo méně než v té době vynikající transporter T4 tdi. Nissan však byl těžké zklamání, navíc prakticky neprodejný - u vw to nechtěli ani protiúčtem. Vykoupili mi ho v AAA doslova za pár korun. Po podobné sousedovic zkušenosti s patrolem vím že nissan už nikdy.
ještě že jsou na světě hloupí lidé. vím o Vanette Cargo 2.3D s 500.000km a ještě jezdí, i když koroze s ní hýbe zdatně. a 10l/100km žere jedině s plaťákem na dálnici a sousedovi s Patrolem, tomu se mohu jen smát


Sousedovi v Patrolu 2x na záruku měnili motor, takže když to prodával byl tam třetí motor. Třílitr čtyřválec naftu. Před tím měl toho hranatého a i jednoho toho kulatého (GR tuším), ale s jíným motorem. Na ty vzpomíná velmi rád, ale ten poslední ho totálně vyškolil.
Moje zkušenost s vanette je jaká je, bylo to nové auto s plnou servisní péčí a nepovedlo se. Třeba někomu jezdí, já znám krom toho mého dva co bylo levnější odstavit než udržovat v chodu. Ono už jich dnes ani moc nejezdí.
Jen dodám že jako dodávka se mi líbí dodnes, to jejich současné NV200 ale vůbec.
Já chápu ža máš nissan rád, ale já to nemám z doslechu, já to zažil. Schválně jsem se díval na fotky a byl to rok 1998.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 11.12.2014 21:21, RE: vanette
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
No měl jsem vanette od nova a musím říc že když jsem ho po třech letech prodával byl to skoro vrak. I když se dodržovalo vše co chtěl výrobce auto už při 100t km mělo problémy s tlaky v motoru a nejen v zimě nechtělo startovat. Když už chytlo tak pár minut kouřilo jak stará avie. Spotřeba oleje vysoká, nafty pod 10l zcela výjmečně. Po dvou letech auto rezlo. Všude. Pojem pohodlí to neznalo, v autě díky motoru umístěnému jako ve 1203 neuvěřitelný hluk. Kupoval jsem ho právě proto že koncepce 2,3 bez turba + zadní náhon vypadala že bude držet, navíc japonec. Cena byla na velikost vozu poměrně vysoká, jen o málo méně než v té době vynikající transporter T4 tdi. Nissan však byl těžké zklamání, navíc prakticky neprodejný - u vw to nechtěli ani protiúčtem. Vykoupili mi ho v AAA doslova za pár korun. Po podobné sousedovic zkušenosti s patrolem vím že nissan už nikdy.
ještě že jsou na světě hloupí lidé. vím o Vanette Cargo 2.3D s 500.000km a ještě jezdí, i když koroze s ní hýbe zdatně. a 10l/100km žere jedině s plaťákem na dálnici a sousedovi s Patrolem, tomu se mohu jen smát
Sousedovi v Patrolu 2x na záruku měnili motor, takže když to prodával byl tam třetí motor. Třílitr čtyřválec naftu. Před tím měl toho hranatého a i jednoho toho kulatého (GR tuším), ale s jíným motorem. Na ty vzpomíná velmi rád, ale ten poslední ho totálně vyškolil. Moje zkušenost s vanette je jaká je, bylo to nové auto s plnou servisní péčí a nepovedlo se. Třeba někomu jezdí, já znám krom toho mého dva co bylo levnější odstavit než udržovat v chodu. Ono už jich dnes ani moc nejezdí.Jen dodám že jako dodávka se mi líbí dodnes, to jejich současné NV200 ale vůbec.Já chápu ža máš nissan rád, ale já to nemám z doslechu, já to zažil. Schválně jsem se díval na fotky a byl to rok 1998.

s tím Patrolem je to jednoduché-3.0 nafta vyloženě nesnášela jízdu stálou vyšší rychlostí, jezdit s ní po dálnici Praha Brno konstantně 130 tak je do pár dnů po ní. to 2.8D byla trvanlivější, a o V8 benzínu se nemá ani smysl zmiňovat, ten je nesmrtelný. mám Nissany nějakých 15 let, a nikdy jsem neřešil žádný problém.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 11.12.2014 21:56, RE: vanette
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
No měl jsem vanette od nova a musím říc že když jsem ho po třech letech prodával byl to skoro vrak. I když se dodržovalo vše co chtěl výrobce auto už při 100t km mělo problémy s tlaky v motoru a nejen v zimě nechtělo startovat. Když už chytlo tak pár minut kouřilo jak stará avie. Spotřeba oleje vysoká, nafty pod 10l zcela výjmečně. Po dvou letech auto rezlo. Všude. Pojem pohodlí to neznalo, v autě díky motoru umístěnému jako ve 1203 neuvěřitelný hluk. Kupoval jsem ho právě proto že koncepce 2,3 bez turba + zadní náhon vypadala že bude držet, navíc japonec. Cena byla na velikost vozu poměrně vysoká, jen o málo méně než v té době vynikající transporter T4 tdi. Nissan však byl těžké zklamání, navíc prakticky neprodejný - u vw to nechtěli ani protiúčtem. Vykoupili mi ho v AAA doslova za pár korun. Po podobné sousedovic zkušenosti s patrolem vím že nissan už nikdy.
ještě že jsou na světě hloupí lidé. vím o Vanette Cargo 2.3D s 500.000km a ještě jezdí, i když koroze s ní hýbe zdatně. a 10l/100km žere jedině s plaťákem na dálnici a sousedovi s Patrolem, tomu se mohu jen smát
Sousedovi v Patrolu 2x na záruku měnili motor, takže když to prodával byl tam třetí motor. Třílitr čtyřválec naftu. Před tím měl toho hranatého a i jednoho toho kulatého (GR tuším), ale s jíným motorem. Na ty vzpomíná velmi rád, ale ten poslední ho totálně vyškolil. Moje zkušenost s vanette je jaká je, bylo to nové auto s plnou servisní péčí a nepovedlo se. Třeba někomu jezdí, já znám krom toho mého dva co bylo levnější odstavit než udržovat v chodu. Ono už jich dnes ani moc nejezdí.Jen dodám že jako dodávka se mi líbí dodnes, to jejich současné NV200 ale vůbec.Já chápu ža máš nissan rád, ale já to nemám z doslechu, já to zažil. Schválně jsem se díval na fotky a byl to rok 1998.
s tím Patrolem je to jednoduché-3.0 nafta vyloženě nesnášela jízdu stálou vyšší rychlostí, jezdit s ní po dálnici Praha Brno konstantně 130 tak je do pár dnů po ní. to 2.8D byla trvanlivější, a o V8 benzínu se nemá ani smysl zmiňovat, ten je nesmrtelný. mám Nissany nějakých 15 let, a nikdy jsem neřešil žádný problém.


Patrola V8 jsem na vlastní oči ještě u nás nikdy neviděl. Vlastně asi žádného benzínového. A k tomu motoru 3,0d - nevěřím že při prodeji toho poměrně drahého auta někdo novému majiteli řekl že se s tím nesmí jezdit rychle.To by ho totiž koupil jen těžko. A i kdyby, takové auto je na nic. Jen do terénu zbytečně drahé a jako rodinné auto zase nepoužitelné. Pokud vím podobný problém byl a možná ještě je i u Navar 2,5d, takže u Nissanu nic nového. Ten průserovej třílitr prakticky ukončil prodeje patrolů u nás, do té doby se prodávali velmi dobře.
Ty používáš benzíny, to je jiný příběh.


respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 12.12.2014 09:07, RE: vanette
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
No měl jsem vanette od nova a musím říc že když jsem ho po třech letech prodával byl to skoro vrak. I když se dodržovalo vše co chtěl výrobce auto už při 100t km mělo problémy s tlaky v motoru a nejen v zimě nechtělo startovat. Když už chytlo tak pár minut kouřilo jak stará avie. Spotřeba oleje vysoká, nafty pod 10l zcela výjmečně. Po dvou letech auto rezlo. Všude. Pojem pohodlí to neznalo, v autě díky motoru umístěnému jako ve 1203 neuvěřitelný hluk. Kupoval jsem ho právě proto že koncepce 2,3 bez turba + zadní náhon vypadala že bude držet, navíc japonec. Cena byla na velikost vozu poměrně vysoká, jen o málo méně než v té době vynikající transporter T4 tdi. Nissan však byl těžké zklamání, navíc prakticky neprodejný - u vw to nechtěli ani protiúčtem. Vykoupili mi ho v AAA doslova za pár korun. Po podobné sousedovic zkušenosti s patrolem vím že nissan už nikdy.
ještě že jsou na světě hloupí lidé. vím o Vanette Cargo 2.3D s 500.000km a ještě jezdí, i když koroze s ní hýbe zdatně. a 10l/100km žere jedině s plaťákem na dálnici a sousedovi s Patrolem, tomu se mohu jen smát
Sousedovi v Patrolu 2x na záruku měnili motor, takže když to prodával byl tam třetí motor. Třílitr čtyřválec naftu. Před tím měl toho hranatého a i jednoho toho kulatého (GR tuším), ale s jíným motorem. Na ty vzpomíná velmi rád, ale ten poslední ho totálně vyškolil. Moje zkušenost s vanette je jaká je, bylo to nové auto s plnou servisní péčí a nepovedlo se. Třeba někomu jezdí, já znám krom toho mého dva co bylo levnější odstavit než udržovat v chodu. Ono už jich dnes ani moc nejezdí.Jen dodám že jako dodávka se mi líbí dodnes, to jejich současné NV200 ale vůbec.Já chápu ža máš nissan rád, ale já to nemám z doslechu, já to zažil. Schválně jsem se díval na fotky a byl to rok 1998.
s tím Patrolem je to jednoduché-3.0 nafta vyloženě nesnášela jízdu stálou vyšší rychlostí, jezdit s ní po dálnici Praha Brno konstantně 130 tak je do pár dnů po ní. to 2.8D byla trvanlivější, a o V8 benzínu se nemá ani smysl zmiňovat, ten je nesmrtelný. mám Nissany nějakých 15 let, a nikdy jsem neřešil žádný problém.
Patrola V8 jsem na vlastní oči ještě u nás nikdy neviděl. Vlastně asi žádného benzínového. A k tomu motoru 3,0d - nevěřím že při prodeji toho poměrně drahého auta někdo novému majiteli řekl že se s tím nesmí jezdit rychle.To by ho totiž koupil jen těžko. A i kdyby, takové auto je na nic. Jen do terénu zbytečně drahé a jako rodinné auto zase nepoužitelné. Pokud vím podobný problém byl a možná ještě je i u Navar 2,5d, takže u Nissanu nic nového. Ten průserovej třílitr prakticky ukončil prodeje patrolů u nás, do té doby se prodávali velmi dobře. Ty používáš benzíny, to je jiný příběh.

Navaru/Pathfindera zabil longlife, kdo ho pokrátil na polovinu nemá problémy. prakticky všechny benzínové Patroly se přestěhovaly na východ, Rusko, Ukrajina, nebo na dálný východ či do severní Afriky, stejně jako spousta Maxim, Coroll, Camry, Avensisů či Carin. jediné co čmoudi skousnou v naftě jsou staré Corolly a Cariny-Avensis s 66kW naftou 2.0. ono je celkově nesmysl kupovat japonce v naftě, třeba ta Serena-Vanette se v Japonsku vůbec v naftě neprodávala. a je to tam jedna z nejpopulárnějších dodávek vůbec. jo a s tou V8 jsem se spletl, ta je až v poslední generaci, Y61 měla ve standartu benzínové řadové šestiválce, i když se šíleným obsahem 4.2 a snad i 4.8 jinak arabáši mají obdobu našich závodů do vrchu ale v písečných dunách a pro tohle upravili benzínového Patrola na šílených 3000 koní. na YT stačí zadat ´´sand dune climbing´´ a vyjede spousta odkazů, docela maso
respond
pas1
number of posts2
date of registration13.12.2014
Saturday 13.12.2014 08:16, Láska je láska
citation:
Výměna dvojhmoty nebo turba na espacu či podobném voze by vyšla asi taky draho
Zminuješ Espace-mám ho -ten samý rok výroby,objem motoru,najeté km,taky benzín,taky 5 roků a taky nemám peněz nazbyt.Takže-turbo ani dvouhmotu nemám,výměna rozvodů,spojky,ložiska převodovky,výfuk-cena asi 15000kč,jinak nic.Kastle plast,podvozek 11kg zinku.Absolutní spokojenost,doufám že mě vydrží až do doby než mě seberou řidičák pro nemohoucnost.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.