0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera po 200 tis. km

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.02.2009 01:04, ..
no dobře, přeju aby ještě dlouho sloužilo. Ale dělat recenzi na auto s kterým jste najezdil jen 12 tis km je celkem předčasné! Jinak recenze nic závratného neřekla, tak zas nic... snad příště.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.02.2009 08:52, Primera
No na 14 leté auto s automatem a řidičem který toho mnoho nenajezdí klobouk dolu že stále bez problémů funguje. Sám jsem koupil před půl rokem jako druhé auto do rodiny P11 z roku 2000 najeto 210 tis. a zatím také nemohu než chválit, zatím jsem do toho vrazil 17 Kč za novou žárovku do brzdového světla....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.02.2009 10:07, Úžasné...
...koupit si auto, na kterém mě štve, že nemá klimu. Je málo ojetých aut? U nás je těch kvalitních asi opravdu málo, ale v dnešní době slevovat ze svých nároků mi přijde podivné.... Možná tak ještě před 10 lety, to se daly prodat kdejaký pelechy za ukrutný peníze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.02.2009 12:17, RE: Úžasné...
Pepe posted by:
...koupit si auto, na kterém mě štve, že nemá klimu. Je málo ojetých aut? U nás je těch kvalitních asi opravdu málo, ale v dnešní době slevovat ze svých nároků mi přijde podivné.... Možná tak ještě před 10 lety, to se daly prodat kdejaký pelechy za ukrutný peníze.
Máte samozřejmě pravdu, nicméně tady se jedná o opravdu starý vůz s pořizovací hodnotou okolo 30.000,- a za to opravdu příliš vybírat nelze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.02.2009 14:03, klobouk dolu
ale ja bych do dvanact let (pri koupi) stare plechovky nesel. kdyz ma clovek rodinu, tak si obcas chce vyrazit za hranice vsechnich dnu a v takove situaci jsou problemy s autem to posledni, o co stojim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.02.2009 14:48, RE: klobouk dolu
a--c posted by:
ale ja bych do dvanact let (pri koupi) stare plechovky nesel. kdyz ma clovek rodinu, tak si obcas chce vyrazit za hranice vsechnich dnu a v takove situaci jsou problemy s autem to posledni, o co stojim.
Ale no tak. Mam shodou okolnosti taky Nissana, Almeru, 1998, najeto 165 k km (mam ji prakticky od nova). Takze kroutim 12 ty rok. Jezdim po cele Evrope a auto je stale v dokonale kondici. Jen doufam, ze jsem to timto nezakrikl ... Pravda, od dnesnich aut (po r. 2000) jiz takovou spolehlivost cekat nelze, Bohuzel pro nas.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.02.2009 22:15, klobouk dolů
Já tedy fandím a trochu i v dobrém závidím uživateli, že do tak starého auta šel a hlavně že mu ta sázka do loterie vyšla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.02.2009 07:29, RE: Úžasné...
figo posted by:
Máte samozřejmě pravdu, nicméně tady se jedná o opravdu starý vůz s pořizovací hodnotou okolo 30.000,- a za to opravdu příliš vybírat nelze.
To jsem si neuvědomil.... Pořád lepší, aby auto bylo bez klimy a jezdilo, než aby mělo klimu a stálo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.02.2009 12:42, Na rovině slíbí,
v zatáčce dodrží a když se najde kus, který nebyl u tyrana nebo blba, je to klenot mezi ojetinami.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.02.2009 21:32, Vlastnil jsem 1,6 SLX LB téhož r.v..
Dodnes se dá říci, že 5 dv. LB je hezké auto. Přesto, že Nissan je Japonský, tak má P10 pocházela z Anglie. V Japonsku se vyráběl pro Evropu pouze kombík. Měla myslým 74 kW, už v té době. Tahala na plně vytočenou 4, 210 tacho. V kopci u Votic nešla pod 175 tacho. Pouze jedne výtka. už po 4 letech ( najetých 80 t.km.) trpěla korozí lemů zadních blatníků u prahů. Flákači angláni. Jinak s úctou vzpomínám na její jízdní vlastnosti a ovládání. Nová, troufnu si říci, že by strčila do kapsy i nového Focuse. Vyzkoušel jsem oboje. Focus byl kombík. Ta P10 vznikla v r. 1990. Zadní náprava opravdu extra třída. Vzpěra zadní nápravy s uložením, umožňovala zatíženému vnějšímu zadnímu kolu nepatrný záporný úhel rejdu. Krásně točila v palbě táhlé zatáčky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.02.2009 21:33, RE: Vlastnil jsem 1,6 SLX LB téhož r.v..
Abík posted by:
Dodnes se dá říci, že 5 dv. LB je hezké auto. Přesto, že Nissan je Japonský, tak má P10 pocházela z Anglie. V Japonsku se vyráběl pro Evropu pouze kombík. Měla myslým 74 kW, už v té době. Tahala na plně vytočenou 4, 210 tacho. V kopci u Votic nešla pod 175 tacho. Pouze jedne výtka. už po 4 letech ( najetých 80 t.km.) trpěla korozí lemů zadních blatníků u prahů. Flákači angláni. Jinak s úctou vzpomínám na její jízdní vlastnosti a ovládání. Nová, troufnu si říci, že by strčila do kapsy i nového Fo...
Omlouvám se za hrubku.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.