Wednesday 11.02.2009 21:32,
Vlastnil jsem 1,6 SLX LB téhož r.v..
Dodnes se dá říci, že 5 dv. LB je hezké auto. Přesto, že Nissan je Japonský, tak má P10 pocházela z Anglie. V Japonsku se vyráběl pro Evropu pouze kombík. Měla myslým 74 kW, už v té době. Tahala na plně vytočenou 4, 210 tacho. V kopci u Votic nešla pod 175 tacho. Pouze jedne výtka. už po 4 letech ( najetých 80 t.km.) trpěla korozí lemů zadních blatníků u prahů. Flákači angláni. Jinak s úctou vzpomínám na její jízdní vlastnosti a ovládání. Nová, troufnu si říci, že by strčila do kapsy i nového Focuse. Vyzkoušel jsem oboje. Focus byl kombík. Ta P10 vznikla v r. 1990. Zadní náprava opravdu extra třída. Vzpěra zadní nápravy s uložením, umožňovala zatíženému vnějšímu zadnímu kolu nepatrný záporný úhel rejdu. Krásně točila v palbě táhlé zatáčky.
respond