0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11/D30 - zkušenosti po roce

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 06:12,
Nadarmo se jim kdysi neříkalo japonské BMW. Možná bych zvolil 2,0 ta 1,6 nebude nic moc. Co je to krhla? Konev?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 07:33, RE: bez předmětu
Alda posted by:
Nadarmo se jim kdysi neříkalo japonské BMW. Možná bych zvolil 2,0 ta 1,6 nebude nic moc. Co je to krhla? Konev?
pokud vím tak japonské BMW se říkalo Hondě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 07:59, Potřebuju radu
Co si myslíte o Mondeu kombi 1,8 16v starý model 1996rok?
Má nějaké známé vady?Nebo cokoliv co víte,podvozek,motor,koroze atd.
Soused ho má na LPG a dal by mi zajímavou cenu.Mám do toho jít?
Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 08:03, Jooo Nissan
To byly casy. Mel jsem P10 2.0 SLX z roku 91 a pak jeste P11 2.0 TD z konce roku 96 a rad na ne vzpominam. P10 a benzin byli lepsi jak co do pozitku z jizdy tak vykonu motoru. P11 s naftovym 66 kw motorem (nasledne preprogramovana ridici jednotka a zvysen vykon) uz nebyla tak pohybliva. Proste jsem si overil vyraz "naftu nebrat". Ted uz jezdim zase v jinych autech, ale na Nissana nezapomenu (hlavne na P10) a jak autor psal od spoluprace s Renaultem (mineno casove, ne kvuli ni) to stoji za ... moc ne. Alespon P12 Primera mne nelaka a takove Note, Tiida uz vubec ne.Snad Qashqai vypada dobre a ma budiky NORMALNE pred ridicem ... ale na ten jsem jeste nenasetril :o)
Primery P10/P11 maji to co P12 uz ne - perfektni jizdni vlastnosti. P12 nam zmekla a budiky nekdo narval doprostred a tim to auto pro mne a asi i vice nadsencu do Primer odepsal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 08:04, RE: Potřebuju radu
Tomi posted by:
Co si myslíte o Mondeu kombi 1,8 16v starý model 1996rok?
Má nějaké známé vady?Nebo cokoliv co víte,podvozek,motor,koroze atd.
Soused ho má na LPG a dal by mi zajímavou cenu.Mám do toho jít?
Díky
Dobrý den, váše dotazy prosím zasílete na e-mail: poradna@tipcars.com.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 08:28, RE: Potřebuju radu
Tomi posted by:
Co si myslíte o Mondeu kombi 1,8 16v starý model 1996rok?
Má nějaké známé vady?Nebo cokoliv co víte,podvozek,motor,koroze atd.
Soused ho má na LPG a dal by mi zajímavou cenu.Mám do toho jít?
Díky
Nevim co je zajimava cena. Ja prodaval ten kulaty model (nekdy se oznacuje jako II.) r.v. 1998, klima, menene rozvody auto v poradku za 38 tisic. Takze zajimava cena by byla nekde na 25 tisich za ten tvuj kombik. Realna nekde kolem 30ti.
Jestli tomu netece olej a da k tomu par faktur za opravy (abys vedel kdy se menily rozvody, kdy brzdy, kdy vyfuk) - tak nemas problem. Ja kupoval svoje mondeo se 130 tisici KM a prodaval s 240 tisici KM a zadna zavada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 08:38, RE: Potřebuju radu
Brachy posted by:
Nevim co je zajimava cena. Ja prodaval ten kulaty model (nekdy se oznacuje jako II.) r.v. 1998, klima, menene rozvody auto v poradku za 38 tisic. Takze zajimava cena by byla nekde na 25 tisich za ten tvuj kombik. Realna nekde kolem 30ti.
Jestli tomu netece olej a da k tomu par faktur za opravy (abys vedel kdy se menily rozvody, kdy brzdy, kdy vyfuk) - tak nemas problem. Ja kupoval svoje mondeo se 130 tisici KM a prodaval s 240 tisici KM a zadna zavada.
to Brachy.Ano, tu cenu jsi skoro trefil,je ještě nižší,takže teď víš,že je opravdu zajímavá.To auto mě zajímá jen kvůli LPG,za ty prachy to zřejmě vezmu.Díky za info.

To redakce: ok dotaz jsem poslal na Vámi uvedený mail.Šlo o to,že nákup je aktuální během pár dní,proto jsem nechtěl dlouho čekat na případnou odpověď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 08:45, Dobrá volba
Na jaře jsem si koupil v Belgii P11C 1.8 sedan, také od dealera Nissan, po důchodcích, prakticky po sedmi letech "právě zajeté auto" s najetými 57000km, cca o 30000 levněji než bych zaplatil v Čechách za totéž. Jsem naprosto spokojený, s výjimkou menšího rejdu oproti mojí předchozí Almeře N15. Mám sice průměrnou spotřebu 9,1l/100km, ale víc jak polovina mých cest je po dálnicích, hlavně v Německu, kde jezdím přece jenom rychleji než našich 130km/h, takže těch 9 litrů je pro mě spíše milé překvapení, Almera (1.4) mi brávala v těchto podmínkách vic než 10l/100km. V normálním provozu po českých okreskách jsem s Primerou na 7,5l. Super je hlavně kufr, je fakt dost velký. Je to 6. auto od Nissanu, které se v naší rodině usídlilo za posledních cca 10 let. Je ale pravda, že bych možná radši dvoulitrový benzinový motor, 1,8 benzín je velmi dobrý pro rodinné auto, ale někdy bych přece jen uvítal trochu lepší akceleraci. Čepy na přední nápravě zatím neklepou, tak do toho jenom liju benzín a občas dolévám trochu oleje (1l/12000km) - do Almery jsem v životě olej nemusel dolévat, nikdy nespadl do výměny ke spodní rysce, tady to trochu užírá. Pokud chcete koupit P11C v benzínu, tak v Belgii koupíte ty slabší (1.6 a 1.8), díky progresivní silniční dani se tam auta nad 140 koní moc nekupují, takže následně nejsou ani k sehnání jako ojetiny. Dvoulitry najdete pro změnu v Německu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 09:57, RE: bez předmětu
Tomi posted by:
pokud vím tak japonské BMW se říkalo Hondě.
No ono je to trochu složitější. Pokud jde o jízdní vlastnosti, tak japonskými BMW jsou asi opravdu Nissany, zvláště primera a almera jsou opravdu vynikající. Z hlediska výkonů motorů a jejich technické úrovně je to jednoznačně Honda no a z hlediska tvaru bych se přikláněl k Mitsubishi. Třeba poslední v Evropě prodávaný galant, či současný lancer starší BMW svou přídí neomylně připomíná. No a pak kde je pravda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 10:09, RE: bez předmětu
koos posted by:
No ono je to trochu složitější. Pokud jde o jízdní vlastnosti, tak japonskými BMW jsou asi opravdu Nissany, zvláště primera a almera jsou opravdu vynikající. Z hlediska výkonů motorů a jejich technické úrovně je to jednoznačně Honda no a z hlediska tvaru bych se přikláněl k Mitsubishi. Třeba poslední v Evropě prodávaný galant, či současný lancer starší BMW svou přídí neomylně připomíná. No a pak kde je pravda.
V případě Číny to tak složité není. Čínské BMW se říká Shuanghuanu CEO
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 10:35, RE: bez předmětu
Alda posted by:
Nadarmo se jim kdysi neříkalo japonské BMW. Možná bych zvolil 2,0 ta 1,6 nebude nic moc. Co je to krhla? Konev?
Mam P11 2.0 a mohu rict, ze nema chybu. Dlouhodobou spotrebu mam circa pod 7,5 l, ale pokud dodrzuji rychlostni limity, tak se da jet i hluboko pod 7. Spotreba behem letosnich dovolenych v Itali a Chorvatsku se s nalozenym autem a klimatizaci pohyboval kolem 7,5 l., vetsina cest pritom byla po dalnicich. Auto sedi na silnici jako pribite, perovani je opravdu trochu tvrdsi, ale to nevadi. Protoze jsem auto kupoval po posledni povinne prohlidce, tak zatim menim jenom olej a zarovky, jedinou vetsi investici byla nova baterie. Ta stara odesla pres noc. Ted me ceka ale vymana cidla ABS, coz bude drazsi. Primera je opravdu dobre auto, na silnici pusobi nenapadne, nahradni dily se daji sehnat na vrakovistich za dost prijatelne ceny, nove stoji sice vic, ale zase nemusi byt vzdy originalni, da se pouzit i druhovyroba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 12:10, RE: Potřebuju radu
Tomi posted by:
Co si myslíte o Mondeu kombi 1,8 16v starý model 1996rok?
Má nějaké známé vady?Nebo cokoliv co víte,podvozek,motor,koroze atd.
Soused ho má na LPG a dal by mi zajímavou cenu.Mám do toho jít?
Díky
Ten motor jsem měl v Mondeu z roku 1993, je dobrej a šlapal bez problémů. Za 6 let jediná závada - povolilo se těsnění pod hlavou. Mechanik, co to rozdělával, říkal, že šrouby hlavy byly dost volné. Nevím, jestli by se tomu dalo předejít preventivním dotažením, to by asi neměl být problém. Ale nechci strašit složitýma opravama, takhle závada není pravidlem, ale vyjímkou. Se svýma zkušenostma bych do toho za dobrou cenu šel. Díky té opravě jsem se dozvěděl, že ten motor byl po 12 letech provozu neopotřebovaný, vevnitř vypadal, jako když vyjede z výroby. Týden po výměně toho těsnění jsem s tím odjel Chorvatsko a zpátky - 1700 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 12:52, RE: Potřebuju radu
Koloss posted by:
Ten motor jsem měl v Mondeu z roku 1993, je dobrej a šlapal bez problémů. Za 6 let jediná závada - povolilo se těsnění pod hlavou. Mechanik, co to rozdělával, říkal, že šrouby hlavy byly dost volné. Nevím, jestli by se tomu dalo předejít preventivním dotažením, to by asi neměl být problém. Ale nechci strašit složitýma opravama, takhle závada není pravidlem, ale vyjímkou. Se svýma zkušenostma bych do toho za dobrou cenu šel. Díky té opravě jsem se dozvěděl, že ten motor byl po 12 letech provozu n...
Koloss: a kolik si tam měl cca najeto?Nevím jestli to už nebude brát olej když má 250tkm?Rozvody jsou asi řemenem co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 13:10, RE: Potřebuju radu
Tomi posted by:
Koloss: a kolik si tam měl cca najeto?Nevím jestli to už nebude brát olej když má 250tkm?Rozvody jsou asi řemenem co?
Rozvody jsou řemenem, měl by se měnit po 80 tisících nebo 4 letech, podle toho co přijde dřív. Někde říkají i 100 tisíc, asi u toho novějšího modelu.

Já měl na tachometru při koupi 120 tisíc, ale vzhledem k tomu, že jsem byl už sedmý majitel, tak jsem to bral s rezervou. Najel jsem dalších 70 tisíc, takže při prodeji měl 190 tisíc min, velmi pravděpodobně 290 tisíc. Olej si to nebralo vůbec, občas jsem to kontroloval a mezi výměnami nedolíval. Pokud se k tomu motoru chovali slušně, není důvod, aby žral olej ani po 250 tisících.

Na spotřebu oleje mám jednoduchý test - sleduju, co jde z výfuku při nastartování za studena, nejlépe po delším stání. Nesmí z toho jít namodralý kouř, ani obláček. Pára je normální, šedý obláček, který se ale rychle rozptýlí. Je to takové laické, ale zatím mi to fungovalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 14:09, RE: Potřebuju radu
Koloss posted by:
Rozvody jsou řemenem, měl by se měnit po 80 tisících nebo 4 letech, podle toho co přijde dřív. Někde říkají i 100 tisíc, asi u toho novějšího modelu.

Já měl na tachometru při koupi 120 tisíc, ale vzhledem k tomu, že jsem byl už sedmý majitel, tak jsem to bral s rezervou. Najel jsem dalších 70 tisíc, takže při prodeji měl 190 tisíc min, velmi pravděpodobně 290 tisíc. Olej si to nebralo vůbec, občas jsem to kontroloval a mezi výměnami nedolíval. Pokud se k tomu motoru chovali slušně, není důvod,...
Ja mel motor 1.8 16V a v 240 tisicich km, kdyz sem to prodaval nezral ani pul deci. Menil jsem olej jednou rocne (tak cca po 15-20 tisicich jak to vyslo). Na motor si opravdu nemuzu stezovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 14:32, RE: Dobrá volba
brub posted by:
Na jaře jsem si koupil v Belgii P11C 1.8 sedan, také od dealera Nissan, po důchodcích, prakticky po sedmi letech "právě zajeté auto" s najetými 57000km, cca o 30000 levněji než bych zaplatil v Čechách za totéž. Jsem naprosto spokojený, s výjimkou menšího rejdu oproti mojí předchozí Almeře N15. Mám sice průměrnou spotřebu 9,1l/100km, ale víc jak polovina mých cest je po dálnicích, hlavně v Německu, kde jezdím přece jenom rychleji než našich 130km/h, takže těch 9 litrů je pro mě spíše milé překvap...
Mám 2roky P11 r.v.98 2.0 kombi a zatím je to nejméně poruchové auto co jsem kdy mněl(z asi 10aut).Jezdí absolutně bez problému,je nanáročné na údržbu,nehnije a spotřeba dlouhodobá s 90% město je 8,6L.Jediné co mně čeká je výmněna čepu horního ramene které už klepe.Jinak je na autě vše původní krom destiček které měnil ještě majitel ital.i baterie je ještě originál.Motor bere 1litr oleje na 15tis km.Jde lehce do otáček a těch 96KW s autem pěkně mává když chcete.(trojka jde dle GPS na 150km/h).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 14:44, RE: Potřebuju radu
Karel - TipCars.com posted by:
Dobrý den, váše dotazy prosím zasílete na e-mail: poradna@tipcars.com.
To byste na ně museli reagovat, několikrát jsem Vám psal, naposledy ohledně Nissanu Qashqai, ale za dva měsíce žádná odezva....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.10.2008 17:02, RE: Dobrá volba
bruno posted by:
Mám 2roky P11 r.v.98 2.0 kombi a zatím je to nejméně poruchové auto co jsem kdy mněl(z asi 10aut).Jezdí absolutně bez problému,je nanáročné na údržbu,nehnije a spotřeba dlouhodobá s 90% město je 8,6L.Jediné co mně čeká je výmněna čepu horního ramene které už klepe.Jinak je na autě vše původní krom destiček které měnil ještě majitel ital.i baterie je ještě originál.Motor bere 1litr oleje na 15tis km.Jde lehce do otáček a těch 96KW s autem pěkně mává když chcete.(trojka jde dle GPS na 150km/h).
ja u sve P11 2.0 (jsem treti majitel) menil baterku presne pred rokem, zrejme puvodni (dle oznaceni) po vic jak 181tkm, pres noc v garazi klekla. Auto je jizdne ok, jen ty cepy/ramena na predku jsou slyset a jeste jsem se k tomu nedokopal je nechat vymenit. Ted se zacina jemne ozyvat vyfuk (brumlat), asi je nekde mala dirka (jedna z casti je uz menena predchozim majitelem). Na zacatku zlobila vaha vzduchu pri teplych startech, vyreseno vycistenim klapky. Za chvili oslavi 200tkm :) Spotreba oleje cca litr na 10tkm, to je takove male minus. Jinak nic krome dvou zarovek, filtru, naplni a desticek na predku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.10.2008 08:37, RE: Potřebuju radu
Brachy posted by:
Ja mel motor 1.8 16V a v 240 tisicich km, kdyz sem to prodaval nezral ani pul deci. Menil jsem olej jednou rocne (tak cca po 15-20 tisicich jak to vyslo). Na motor si opravdu nemuzu stezovat.
Díky pánové
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.10.2008 13:30, RE: Potřebuju radu
Tomi posted by:
Díky pánové
Ještě mě v servisu upozorňovali - hlídat chladící kapalinu. Ne že by ubývala, ale blok je litinový, hlava hliníková a pokud by se motor přehříval, pak by to hlavu mohlo poškodit. U toho plynu obzvláště, tam jsou teploty hoření vyšší. Takže - občas na to kouknout. I když - když mi podfouklo to těsnění, tak mi spaliny foukaly do chladícího systému, vytlačily vodu a při přehřívání mi řídící jednotka motor vypnula a po výměně těsnění zase jezdil jako předtím.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.