0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P11

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 01:12, Primera
Mam zaujem kupit si P11-stku, tiež s dvojlitrom (planujem dovoz z Nemecka), ale nie kombi-sorry ale to sa mi vyložene nepáči. Celkovo dizajn sa dá hodnotiť ako povedzme "triezvy", ale u sedanu s peknými "hlínami" sa to dá celkom vydržať. Pôvodne som mal záujem o verziu GT (alebo aj STW), mám však trochu obavy z prípadnej poruchy. Predsa, "bežný" model sa asi lahšie opraví, ako zriedkavá športová verzia. Napríklad pri defekte takej prevodovky. Má tu niekto skúsenosť aj s GTčkom? Čo by ste mi poradili? Ďakujem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 06:36, RE: Primera
A.K.Alex posted by:
Mam zaujem kupit si P11-stku, tiež s dvojlitrom (planujem dovoz z Nemecka), ale nie kombi-sorry ale to sa mi vyložene nepáči. Celkovo dizajn sa dá hodnotiť ako povedzme "triezvy", ale u sedanu s peknými "hlínami" sa to dá celkom vydržať. Pôvodne som mal záujem o verziu GT (alebo aj STW), mám však trochu obavy z prípadnej poruchy. Predsa, "bežný" model sa asi lahšie opraví, ako zriedkavá športová verzia. Napríklad pri defekte takej prevodovky. Má tu niekto skúsenosť aj s GTčkom? Čo by ste mi poradili? Ďakujem.
svíčky zvyšují točivý moment? A kolikrát?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 08:30, RE: Primera
A.K.Alex posted by:
Mam zaujem kupit si P11-stku, tiež s dvojlitrom (planujem dovoz z Nemecka), ale nie kombi-sorry ale to sa mi vyložene nepáči. Celkovo dizajn sa dá hodnotiť ako povedzme "triezvy", ale u sedanu s peknými "hlínami" sa to dá celkom vydržať. Pôvodne som mal záujem o verziu GT (alebo aj STW), mám však trochu obavy z prípadnej poruchy. Predsa, "bežný" model sa asi lahšie opraví, ako zriedkavá športová verzia. Napríklad pri defekte takej prevodovky. Má tu niekto skúsenosť aj s GTčkom? Čo by ste mi poradili? Ďakujem.
Když to není kombi, tak to není auto!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 08:53, GT
Osobne zkusenosti nemam, ale jeden znamy ho mel a je to celkem zihadlo na to jak to auto vypada nenapadne tak opravdu jede. Nemel s nim zadne problemy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 08:55, RE: Primera
A.K.Alex posted by:
Mam zaujem kupit si P11-stku, tiež s dvojlitrom (planujem dovoz z Nemecka), ale nie kombi-sorry ale to sa mi vyložene nepáči. Celkovo dizajn sa dá hodnotiť ako povedzme "triezvy", ale u sedanu s peknými "hlínami" sa to dá celkom vydržať. Pôvodne som mal záujem o verziu GT (alebo aj STW), mám však trochu obavy z prípadnej poruchy. Predsa, "bežný" model sa asi lahšie opraví, ako zriedkavá športová verzia. Napríklad pri defekte takej prevodovky. Má tu niekto skúsenosť aj s GTčkom? Čo by ste mi poradili? Ďakujem.
Přesně tak, mě se P11 v kombajnu taky nelíbí. Jinak mam úplně to samý i stejnou výbavu i barvu, akorát ten sedan a je to super kára. Psal jsem na ní taky dost podobnou recenzi. Ted jí bohužel prodávám, protože čekáme přírůstka do rodiny a přece jenom do sedanu kočár nenarvu a jak jsem řikal kombi se mi nelíbí. Jestli chceš napiš si o fotky na bestdrifter@seznam.cz. Rok výroby 12/97, koupeno v ČR v roce 99 a chci za ní 70.000,-
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 10:52, RE: Primera
anonym posted by:
svíčky zvyšují točivý moment? A kolikrát?
normální svíčky asi nezvýší toč.moment ale instalované denso iridium power skutečně zvýšily tah motoru v nízkých otáčkách
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 15:46, RE: Primera
bruno posted by:
normální svíčky asi nezvýší toč.moment ale instalované denso iridium power skutečně zvýšily tah motoru v nízkých otáčkách
No prostě nové svíčky akorát vrátily motoru původní charakter, jinak to blbě zapalovalo, pak zůstávalo ve výfukových plynech nespálené palivo a labdasonda zařídila omezení paliva - a v nízkých otáčkách to bylo líné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 15:46, RE: Primera
bruno posted by:
normální svíčky asi nezvýší toč.moment ale instalované denso iridium power skutečně zvýšily tah motoru v nízkých otáčkách
Co se týká toho, že vozidlo má 121 tkm a nic nerezonuje - není to tím, že by bylo z Itálie. Moje primera má 290 tkm (provozována v CZ) a vevnitř se taky nic neklepe. Mám variantu liftback, která mi připadá nejzdařilejší - sedan má malý vstup do kufru a design kombi mě taky moc neoslovuje. Zkušenosti autora s projevem motoru můžu víceméně potvrdit - motor má takovou "díru" mezi 2500-4000 otáčkami, jinak ale super zvukem, projevem i spotřebou. Pak by se taky slušelo zmínit i nedostatky jinak skvělého auta - pro mě je to zoufale malý rejd, který z parkování ve městě dělá peklo a kdybych byl hnidopich, chtěl větší rozsah nastavení sedadla řidiče a volantu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 18:21, RE: Primera
anonym posted by:
Co se týká toho, že vozidlo má 121 tkm a nic nerezonuje - není to tím, že by bylo z Itálie. Moje primera má 290 tkm (provozována v CZ) a vevnitř se taky nic neklepe. Mám variantu liftback, která mi připadá nejzdařilejší - sedan má malý vstup do kufru a design kombi mě taky moc neoslovuje. Zkušenosti autora s projevem motoru můžu víceméně potvrdit - motor má takovou "díru" mezi 2500-4000 otáčkami, jinak ale super zvukem, projevem i spotřebou. Pak by se taky slušelo zmínit i nedostatky jinak skvěl...
Primera je veľmi podarené auto aj ako celok, ale ten podvozok ten je fakt perfektný 180km/h absolutne necítiť a uvedomím si to až keď musím brzdiť., zákruty zvláda absolutne s istotou a až dnešné automobily ako napr Ford Mondeo alebo Mazda 6 sa jej podvzkovo vyrovnávajú. Auto vyzerá nenápadne, ale aspoň tak skoro nezostarne, však na to že prvé kúsky P11-tky behali už začiatkom roku 1996 aj dnes vyzerá veľmi dobre. Podľa mňa ma každá varianta ma niečo "doseba" A najjlepšie nakoniec, za cenu do 100 000kč sa dajú kúpiť dobré kúsky, s veľmi dobrou spoľahlivosťou a výbavou, ta je u Primery samozrejmosť (nie ako u predražených nemecov) , kilometrov sa netreba báť, ani 400 000km nie je pre motory hlavne SR20De problém, takže určite sa oplatí kúpiť aj s cca 200 000km na tacho. Aj tak ich väčšinou v skutočnosti dávno má.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 20:28, RE: Primera
anonym posted by:
Primera je veľmi podarené auto aj ako celok, ale ten podvozok ten je fakt perfektný 180km/h absolutne necítiť a uvedomím si to až keď musím brzdiť., zákruty zvláda absolutne s istotou a až dnešné automobily ako napr Ford Mondeo alebo Mazda 6 sa jej podvzkovo vyrovnávajú. Auto vyzerá nenápadne, ale aspoň tak skoro nezostarne, však na to že prvé kúsky P11-tky behali už začiatkom roku 1996 aj dnes vyzerá veľmi dobre. Podľa mňa ma každá varianta ma niečo "doseba" A najjlepšie nakoniec, za cenu do ...
Primeru jsem nikdy nevlastnil,nebudu tedy kazit vaše nadšení z tohotu auta.Ovšem představa ,že bych se na takový patvar díval z okna s vědomím ,že ho vlastním, mě vůbec neláká, i kdyby to najelo půl milionu bez jediné poruchy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 20:31, RE: Primera
anonym posted by:
Primera je veľmi podarené auto aj ako celok, ale ten podvozok ten je fakt perfektný 180km/h absolutne necítiť a uvedomím si to až keď musím brzdiť., zákruty zvláda absolutne s istotou a až dnešné automobily ako napr Ford Mondeo alebo Mazda 6 sa jej podvzkovo vyrovnávajú. Auto vyzerá nenápadne, ale aspoň tak skoro nezostarne, však na to že prvé kúsky P11-tky behali už začiatkom roku 1996 aj dnes vyzerá veľmi dobre. Podľa mňa ma každá varianta ma niečo "doseba" A najjlepšie nakoniec, za cenu do ...
No na to bohužel doplácí všichni japonci je to národní sport stáčet tachometr.Měl jsem civica a ten měl při koupi na tachometru 75tis.když jsem si to podle VIN projel,tak byla poslední prohlídka v hondě u 240tis.Auto jsem prodal a mělo 340tis.skutečných.Te´d mám accorda a ten měl při prodeji předchozímu majitelovi stočen tachometr z 260tis. na 130tis.V současnosti má auto 300tis.km skutečných.U accorda jsem to zjistil podle VIN už před koupí,ale hrozně jsem ho chtěl.
No chci říct u japonců bacha na to.jsou to držáky a auto které má v bazaru třeba 285tis.může mít i 485tis.km skutečných.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 22:13, RE: Primera
anonym posted by:
Co se týká toho, že vozidlo má 121 tkm a nic nerezonuje - není to tím, že by bylo z Itálie. Moje primera má 290 tkm (provozována v CZ) a vevnitř se taky nic neklepe. Mám variantu liftback, která mi připadá nejzdařilejší - sedan má malý vstup do kufru a design kombi mě taky moc neoslovuje. Zkušenosti autora s projevem motoru můžu víceméně potvrdit - motor má takovou "díru" mezi 2500-4000 otáčkami, jinak ale super zvukem, projevem i spotřebou. Pak by se taky slušelo zmínit i nedostatky jinak skvěl...
malý rejd má ale i felicie a to je o dost menší auto.Ale tohle je prostě auto spíš pro technické typy než frajírky v naleštěným golfu f tdíčku na hlínách kterýmu ale primera s šikovným řidičem skoro vždy ujede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 22:47, RE: Primera
bruno posted by:
malý rejd má ale i felicie a to je o dost menší auto.Ale tohle je prostě auto spíš pro technické typy než frajírky v naleštěným golfu f tdíčku na hlínách kterýmu ale primera s šikovným řidičem skoro vždy ujede.
Ako je to s tym stacanim km v nemecku? Tam je to vraj povazovane za trestny cin. Pri takejto Primere to este az tak nevadi, ale napriklad motor takej Alfy 156 (aj podla M. Vaculika) vydrzi o dost menej, Tam uz 200 000 znamena pomaly aj koniec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.05.2007 22:54, příspěvek byl vymazán
A.K.Alex posted by:
Ako je to s tym stacanim km v nemecku? Tam je to vraj povazovane za trestny cin. Pri takejto Primere to este az tak nevadi, ale napriklad motor takej Alfy 156 (aj podla M. Vaculika) vydrzi o dost menej, Tam uz 200 000 znamena pomaly aj koniec.
příspěvek byl vymazán
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.05.2007 00:03, příspěvek byl vymazán
příspěvek byl vymazán
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.05.2007 17:21, zkusenosti s P11 po par mesicich
Jsem vlastnikem Primery P11C teprve par mesicu, takze se rozhodne nepovazuji za nejak zkuseneho provozovatele, mam vsak par osobnich postrehu s timto autakem. Jedna se o faceliftovany kousek z roku 01 tusim (prodana v 02 tesne pred prichodem nove P12) - typ 5 dverovy liftback, verze Sport). P11 po faceliftu vypada vice pritazliveji (me se libi i ta starsi), a me osobne se zacina libit cim dal vic. Co se tyce motoru, tak 2.0 benzin se 140 konmi je pro toto auto skvela volba. Auto ma najeto necelych 180tis, motor slape jako hodinky a ochotne jde do otacek. Pres zimu (i kdyz ta letosni byla bidna) jsem s ni po Praze jezdil za 8,6 l/100 (nehonil jsem to), ted na jare vetsi vzdalenosti s 2/3 podilem dalnice a pri dodrzeni maxima 135-140 km/h se s ni da jet okolo 8,1 (dle PP) pri poklidne jizde po statovkach za 7,6-7,8. To mi prijde jako dobra hodnota. Jak uz bylo mnohokrat receno i napsano, motor se rad necha vytacet a taky mu to tam nejvic svedci, samozrejme nema cenu to neustale prehanet, ale pocit ze to tam proste je, se vzdycky hodi a nema cenu motor trapit nekde kolem 1.200 na petku, jak pise autor. Osobne i 1.500 mi prijde uz jako prilis nizka hodnota.
Co jsem tak zkousel tak na dvojku to slo do 90 km/h, na 3. stupen zvladala 130-140 (nestihal jsem to nejak moc kontrolovat ale v clanku zminovanych 160 bych nebral jako mozny dosazitelny udaj).
Jiz zminovany maly rejd je opravdu nekdy minusem, clovek musi otocku i na relativne sirokem miste udelat s malym couvnutim.
Dale bych polemizoval s nazorem na posilovac, ve meste OK, pri vyssich rychlostech je az prilis agilni a citlivy, takze je potreba si davat vetsi pozor nez v jinych vozech, neni to vsak ale nic zasadniho, jde jen o zvyk. Komunikace s vozovkou je skutecne vytecna. Jeste musim pochvalit sedaky, nevim jak v jinych verzich, nemam moznost srovnat, ale ve verzi Sport maji pry o neco vetsi bocni vedeni a jsou mozna o neco malo tvrdsi, coz me naprosto vyhovuje, zada me z nich nikdy nebolela (bederni operku mam nastavenou na nejvetsi tvrdost . A co je tez pozitivni, PP ukazuje takrka na desetinu stejnou prumernou spotrebu, jako po prepoctu po dotankovani vzdy po hrdlo (snazim se tankovat i u stejne pumpy )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.05.2007 11:24, RE: zkusenosti s P11 po par mesicich
jiFi posted by:
Jsem vlastnikem Primery P11C teprve par mesicu, takze se rozhodne nepovazuji za nejak zkuseneho provozovatele, mam vsak par osobnich postrehu s timto autakem. Jedna se o faceliftovany kousek z roku 01 tusim (prodana v 02 tesne pred prichodem nove P12) - typ 5 dverovy liftback, verze Sport). P11 po faceliftu vypada vice pritazliveji (me se libi i ta starsi), a me osobne se zacina libit cim dal vic. Co se tyce motoru, tak 2.0 benzin se 140 konmi je pro toto auto skvela volba. Auto ma najeto necely...
Já mám stejný model jako jiFi, jen s tím rozdílem, že je to rok 2000, ale stejný motor i verze sport. Já jsem ale vyhledával automatickou CVT M6 převodovku a s tou jsem auto taky koupil. Na dálkové jízdě při rychlosti max 120 km/h jsem měl spotřebu 7,2 podle dotankování. Palubní PC mi ukazoval 8,5. I v dalších jízdách se na něj nemůžu spolehnout. ukazuje jen orientačně. Motor opravdu jede skvěle, ale když je převodovka v automatickém modu, tak drží otáčky neskutečně nízko. Je to variátor, takže vybere vždy ten nejvhodnější poměr výkon-spotřeba. Při 100 km/h točím na 6. převodový stupeň 2000 otáček, když to dám do automatického modu, tak ukazuje ještě asi o 100 ot. méně. Auto nijak nevytáč´ím, jezdím spíš s lehkou nohou, ale jak píše autor, je krásný pocit vědět, že při předjíždění má auto v sobě dost síly.
Rejd je opravdu dost malý. Jinak zkušennosti s vozem jsou veskrze pozitivní. Chtěl bych se ještě zeptat, jaké svíčky, jiFi dal do svého auta. Já jej mám cca 2 měsíce a udělal jsem výmenu všech kapalin a filtrů a taky svíčky, a dal jsem tam NGK. Jedna stála 650,-Kč. Původně tam byly svíčky.
Jinak bych se ještě rád zeptal, jestli už řešil rozvody. Auto sice má řetez, ale v nissanu strašili, že i ten se musí měnit a že to klidně může být i po 100 tis km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.06.2007 11:54, Primera P11 dovoz
Zdravim vsetkych majitelov Nissan Primera.
Doviezol som si Primeru z DE po vlastnej osi a tak sa chcem podelit o zazitky a aj o moju prvu trpku skusenost.Vozidlo som kupil od predajcu Nissana.Je po dvoch majiteloch servisovana viacmenej pravidelne ten druhy majitel to nebral vazne.Voz ma 78500 km je to 99 rocnik a je to 1,6 73 kW .Po prichode na Slovensko asi po dvoch tyzdnoch mi odisla bateria/ ta stara vyzerala este ako povodna takze to som predychal / Po 2 tyzdnoch som auto odstavil na jednom parkovisku a ked som sa k nemu vratil tak uz som nenastartoval.Po odtiahnuti do servisu Nissan mi technik oznamil po diagnostike ze je problem s rozdelovacom konkretne chyby : CAMSHAFT POSI SEN 1X
a IGN SIGNAL -PRIMARY 2X .
Takze vraj mam dve moznosti pouzivany alebo novy rozdelovac.Novy 15.000 bez DPH! Dost vela casu som stravil a tejto stranke a tipoval som ake auto by bolo vhodne pre rodinu.Rozhodol som sa pre Nissan no dlho som sa netesil.Ak mi moze niekto poradit alebo mate niekto taky ND tak prosim ozvite sa mi.Srdecna vdaka.
Kontakt 421904512987
Stefan Valyi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.07.2007 13:40, RE: Primera
A.K.Alex posted by:
Mam zaujem kupit si P11-stku, tiež s dvojlitrom (planujem dovoz z Nemecka), ale nie kombi-sorry ale to sa mi vyložene nepáči. Celkovo dizajn sa dá hodnotiť ako povedzme "triezvy", ale u sedanu s peknými "hlínami" sa to dá celkom vydržať. Pôvodne som mal záujem o verziu GT (alebo aj STW), mám však trochu obavy z prípadnej poruchy. Predsa, "bežný" model sa asi lahšie opraví, ako zriedkavá športová verzia. Napríklad pri defekte takej prevodovky. Má tu niekto skúsenosť aj s GTčkom? Čo by ste mi poradili? Ďakujem.
Tak já mám P11 z roku 12/98, koupenou také z druhé ruky. Zatím jsem s ní moc nenajezdil, při nákupu 174000 km a nyní 204000 km po třech letech od nákupu. Mám liftback, neb jsem kombi tenkrát nesehnal. Jsem s ní ale max. spokojený dvoulitr (96 kW) jde jako hodinky, podvozek-auto jede jako po kolejích, spotřeba ... nejmenší 6,5 a nejvyšší 8 l/100 km. Snad opravdu jediná výtka by byla na ten menší rejd ... trošku náročnější parkování, ale jinak to auto nemá chybu. Dizajnem je nenápadné ale technicky je na výši.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 16:45, Prosííííííím
Mám záujem kúpiť Nissan Primeru len kombi od r.v. 2000 a vyššie s motorom 1,8 benzín.Poprípade-okrajovo s dobrou výbavou a za dobrú cenu aj s motorom 1,6.V predošlých recenziách som sa nič nedočítal o motore 1,8. Ako je to s jeho výkonom na tú hmotnosť u toho auta,krútiacim momentom,prípadných ,,muchách" a spoľahlivosti??? Poprípade aký olej do toho má ísť,pokiaľ by som sa nedostal k autu so servisnou knižkou?Už som sa stretol aj s názorom,že agregáty 1,8 veľmi vydarene neboli.Vraj ich veľa končí úplne odpísaných - doslova KO.Ak by mi niekto vedel poradiť,bol by som rád.Veľmi by mi to pomohlo pri hľadaní takého to auta s tým najspoľahlivejším-osvedčeným motorom.Ten dvojliter by som v podstate pri používaní auta v mojích podmienkach ani poriadne nevyužil.Ďakujem za každý postreh, radu-za všetko overené v praxi.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.