0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera 1.6i a zkušenosti majitele po dvanácti letech

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.04.2011 08:27, Výměna
Jen bych k tomu doplnil, že auto budete ochotni vyměnit, protože reklamní masáž je všude. Jeden můj kamarád takhle vyměnil Primeru za nový vůz od "Simply Clever" (nemusím snad říkat jaký, v televize je ho teď zase plno) a za půl roku si skoro prošoupal podrážky po bazarech, aby našel jinou Primeru, alespoň v trochu slušném stavu. Já udělal stejnou blbost, ale s Hondou, když jsem se (asi v nějakém pominutí smyslů) nechal přesvědčit o tom, jak je Octavia 1 mnohem lepší než můj starý Accord 4
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.04.2011 10:04, RE: Výměna
Rover623 posted by:
Jen bych k tomu doplnil, že auto budete ochotni vyměnit, protože reklamní masáž je všude. Jeden můj kamarád takhle vyměnil Primeru za nový vůz od "Simply Clever" (nemusím snad říkat jaký, v televize je ho teď zase plno) a za půl roku si skoro prošoupal podrážky po bazarech, aby našel jinou Primeru, alespoň v trochu slušném stavu. Já udělal stejnou blbost, ale s Hondou, když jsem se (asi v nějakém pominutí smyslů) nechal přesvědčit o tom, jak je Octavia 1 mnohem lepší než můj starý Accord 4
nechci být šťoural, ale recenzent píše r.v. 1992, což je P10 a na fotce má model P11. Taky jsem vlastnil P11 1,6 16V, pohodlný, krásný autíčko s úžasným podvozkem. Jen tento motor není z nejpružnějších, 2,0 je určitě lepší volba, oželíte-li vyšší spotřebu o 1/2L / 100 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.04.2011 18:46, RE: Výměna
Mati posted by:
nechci být šťoural, ale recenzent píše r.v. 1992, což je P10 a na fotce má model P11. Taky jsem vlastnil P11 1,6 16V, pohodlný, krásný autíčko s úžasným podvozkem. Jen tento motor není z nejpružnějších, 2,0 je určitě lepší volba, oželíte-li vyšší spotřebu o 1/2L / 100 km.
Fotku evidentně přiložila redakce, popisovaný vůz je hatchback na fotce je sedan. Když autor nedodá nic do galerie, tak redakce něco přihodí pro představu, často to ale moc neodpovídá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.04.2011 18:47, RE: Výměna
Rover623 posted by:
Jen bych k tomu doplnil, že auto budete ochotni vyměnit, protože reklamní masáž je všude. Jeden můj kamarád takhle vyměnil Primeru za nový vůz od "Simply Clever" (nemusím snad říkat jaký, v televize je ho teď zase plno) a za půl roku si skoro prošoupal podrážky po bazarech, aby našel jinou Primeru, alespoň v trochu slušném stavu. Já udělal stejnou blbost, ale s Hondou, když jsem se (asi v nějakém pominutí smyslů) nechal přesvědčit o tom, jak je Octavia 1 mnohem lepší než můj starý Accord 4
Já bych přece jen jeden důvod pro výměnu našel - vyšší bezpečnost novějších modelů. Jinak bych možná taky dodnes jezdil v Mondeu z roku 1993.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.04.2011 22:10, RE: Výměna
Koloss posted by:
Já bych přece jen jeden důvod pro výměnu našel - vyšší bezpečnost novějších modelů. Jinak bych možná taky dodnes jezdil v Mondeu z roku 1993.
Nebýt webu Euroncap, taky bych asi jezdil ještě v 626 z roku 1989.<br>
Stará Primera na tom bude možná ještě hůř než tahle o generaci mladší Almera<br>
http://euroncap.com/tests/nissan_almera_1999/39.aspx<br>
V té bych nechtěl bourat ani v 50 km/h.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.04.2011 22:45, RE: Výměna
Petr S posted by:
Nebýt webu Euroncap, taky bych asi jezdil ještě v 626 z roku 1989.<br>
Stará Primera na tom bude možná ještě hůř než tahle o generaci mladší Almera<br>
http://euroncap.com/tests/nissan_almera_1999/39.aspx<br>
V té bych nechtěl bourat ani v 50 km/h.
Nezpomeňte, že tato auta o kterých píšete, vznikla v době, kdy automobilky neoptimalizovaly konstrukci za účelem dobrého výsledku v testech Euroencap...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.04.2011 22:46, RE: Výměna
Alda posted by:
Nezpomeňte, že tato auta o kterých píšete, vznikla v době, kdy automobilky neoptimalizovaly konstrukci za účelem dobrého výsledku v testech Euroencap...
tedy - Euroncap, že...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.04.2011 11:45, RE: Výměna
Alda posted by:
Nezpomeňte, že tato auta o kterých píšete, vznikla v době, kdy automobilky neoptimalizovaly konstrukci za účelem dobrého výsledku v testech Euroencap...
Tehdy se na bezpečnost kašlalo asi obecně, automobilky ke stavění bezpečných aut nic nenutilo. Snad kromě Volva, které na tom postavilo marketing. <br>
A že není tak snadné optimalizovat na Euroncap je vidět na škodovkých. Fabia ani Octavia dodnes nedosáhly na 5* a to se Octavie dělá už 14 let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2011 08:51, RE: Výměna
Petr S posted by:
Nebýt webu Euroncap, taky bych asi jezdil ještě v 626 z roku 1989.<br>
Stará Primera na tom bude možná ještě hůř než tahle o generaci mladší Almera<br>
http://euroncap.com/tests/nissan_almera_1999/39.aspx<br>
V té bych nechtěl bourat ani v 50 km/h.
Mohu posloužit osobní zkušeností. S Nissanem Sunny r.v. 1994 (předchůdce Almery) jsem vlastní blbostí absolvoval téměř čelní srážku (cca 75% přesah) s Felicií. Součtová rychlost byla cca 75 km/hod, stalo se v zatáčce. Oba jsme pochopitelně skončili ve škarpě. Nissan byl ve předu zmačkanej jako papír (čelo, kapota, blatníky, příčka, chladič, ... taky se lehce rovnal pravý sloupek) ale počínaje motorem vše ok. Felicie měla poškozený i blok motoru. Oběma řidičům (připoutaní) se ABSOLUTNE NIC nestalo, ani modřina od pásů. Oni ty * jistě cosi říkají, ale u vozů r.v. cca 1992 a mladší sice * nejsou opravdu nic moc, ale při nehodě - nutno osobně prožít, což nikomu nepřeju - halt ta měkkost předku často zafunguje velmi dobře.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.