0
back
 

diskuze k tématu: Kupujeme Nissan Almera za 40 tis. Kč.

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.11.2011 13:48, rada
Odporúčam, je to vynikajúce auto, veľmi spoľahlivé , vynikajúce jazdné vlastnosti,
+motor 1,4 je dosť živý a aj celkom úsporný ( mám verziu 64kW)
+ mimoriadne spoľahlivé len mením olej a tankujem
+ rozvody riešené reťazou

-trošku ho chytá korózia, ale nič strašné (mám jeden z prvých kusov 1996)
- motor je trochu hlučnejší vo vysokých otáčkach

Za 40 tis. by mal byť kus v super stave , jednoznačne odporúčam
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.11.2011 14:23, rada
Jednoznačně doporučuji, sám vlastním Nissana Primeru z roku 98, je to už můj druhý vůz značky (předtím Sunny), benzínové motorizace jsou velmi spolehlivé, nikdy mě nikde nenechal, rozvody jsou poháněny řetězem, který vydrží velké porce kilometrů, Almery mají na svůj věk velmi dobré jízdní vlasnosti a dá se i dnes najít opravdu zachovalý kousek, což by tento za 40t měl být (pokud cena odpovídá stavu). Jediným slabým místem techniky jsou poloosy, které pod vyvážením vyreznou a pak prasknou. Koroze u karoserie většinou jako první napadá spodky dveří, zřejmě kvůli špatnému odvodnění.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.11.2011 15:27, rada
Almerou určitě nic nezkazíte. Můžu také doporučit stejně starou Primeru, Hondu Civic, Accord, Mazdu 323F, nebo 626. Právě u 626 byste se divil, jak pěkné, velké a docela dobře vybavené auto se dá koupit za 40 000. Dobré zkušenosti mám právě se Civicem 5té a 6té generace (92 - 2000). Velmi živé motory (a při pravidelné kontrole oleje a jeho výměně také opravdu trvanlivé), výborné a zábavné jízdní vlastnosti, nízká spotřeba a spolehlivost. Jako mínus bych vytknul korozi, to se ale týká všech zmiňovaných vozů. Je třeba ji kontrolovat a včas! řešit. Pak to nebude problém. Trochu fotrovské a důchodcovské jsou stejně staré Toyoty Corrola a Avensis, ale třeba Avensis první generace se mi líbil a je to velmi příjemné auto na každodenní ježdění. Každopádně, ať už si pořídíte cokoliv. V této cenové kategorii hledně hlavně na celkový stav. Kilometry jsou vedlejší, i kdyby na tachometru svítilo přes 200 000 (což je často reálné minimum). Také se snažte vybrat pokud možno nebouraný a co nejmíň otlučený kus. Bude vám později míň reznout. Přeji hodně štěstí a snažte si co nejvíc zachovat chladnou hlavu, i když vím že u pořizování prvního auta to není jednoduché.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.11.2011 21:46, rada
NE!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.11.2011 12:09, rada
Malý Radku, mezi 13ti a víceletými auty v této třídě je Almera jednou z nejlepších variant. Jestli je Vámi vyhlídnutý kousek zachovalý a neshnilý, tak ho berte. Přesto si dovoluji upozornit, že v tomhle stáří je důležitější stav a historie konkrétního vozu (plus dostupnost a cena ND) než pověst značky a modelu. Kdyby vám děda ze sousedství nabídl za stejné peníze 5ti letou Thalii nebo Logana s najetými 20tkm, poslouží vám pravděpodobně lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.11.2011 16:28, rada
Sám jsem měl almerku z roku 96, najeto přes 300000km a se slzou v oku jsem se loučil. Auto naprosto bez problému, měnil jsem pouze provozní věci. Jediné mínus - koroze. A to spodku i karosérie (prahy, lemy). Auto jsem prodal před měsícem za 10000Kč a určitě ještě nějaký ten měsíc bude ještě jezdit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.11.2011 21:35, rada
V této cenové kategorii je jakékoliv auto, které je v dobrém až perfektním stavu, výborná koupě! Takže pokud o nějaké takové Almeře víte, neváhejte. Pokud byste měl nabídku na jiné auto v cenové kategorii, ale lepší stav, naopak běžte spíš do něj. Je to o konkrétním kusu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.11.2011 08:03, rada
Musel jsem řešit podobnou otázku - levné auto, které mě bude alespoň dva roky vozit, protože mé dosloužilo. Vybral jsem nakonec Opel Vectra B. Proti Almeře na tom bude možná trochu hůř se spolehlivostí, lépe s výbavou, ale hlavně je jich po vrakovištích podstatně víc než Almer. Model od r.2000 nejlépe s 1.8 nebo 2.0 motorem bych viděl jako dobrou volbu. S korozí na tom budou obě auta velmi podobně. Navíc ne všechny Almery měly rozvody řešené řetězem - jednu jsme v rodině měli a vím že ve značkovém servise tvrdili že je to podle typu motoru a roku výroby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.11.2011 12:05, rada
Všechny benzínové Almery měly rozvod řešený věčným řetězem,jen 2,o diesel měl řemen,který se mění po 90 000km.S motory,převodovkou nápravaqmi nejsou žádné problémy,trošku trápí koroze,vybírejte vůz který měl udělány dutiny a spodek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.11.2011 12:07, rada
Ještě mě napadla jedna zajímavá alternativa. Ford Escort. Za 40000Kč jsou už poslední kusy poslední generace, čili r.v. 98 a okolo, nejlépe s motorem 1.6 16V 66kW. Jde o celkem prostorné, jednoduše udělané auto, na kterém se nemá moc co kazit. Trpí na korozi, ale to bude asi stejné u všech aut podobného stáří a ceny. Z osobní dvouleté zkušenosti mohu vřele doporučit, jednalo se o 100% spolehlivé auto, zima, léto, pořád vše OK. Motory mají rozvodový řemen. Pozor na to, že počítadla km mají jen 5 míst, čili max do 99 999km. Na km tedy nekoukejte, ale na stav! Pokud narazíte na Escorta v dobrém stavu, rozhodně jde o dobrou variantu. Výběr je u nás celkem široký.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.12.2011 06:01, rada
Jestli je to první auto, nejspíše to bude pro mladého člověka, který rád ušetří každou kapku benzinu, takže radit mu vectru s dvoulitrem asi není úplně ono.

Další otázkou je, jestli má 40 000 jen na koupi, nebo i případný polštář na údržbu. V prvním případě bych volil Fiat Punto II 1.2 8V, ve druhém Fiat Punto I 1.1 nebo 1.2 8V. Dvojková verze je na tom už velmi dobře s bezpečností i výbavou. ale za 40 000 ještě není takový výběr. Jedničková punta jsou za tyto peníze ve skvělé kondici. Pro obě auta platí, že mají v podstatě nezničitelné. úsporné motory a projevem celkem živé motory, taky je netrápí koroze (pokud nejsou po havárii a fušerské opravě). Díly jsou na ně všude jak použité, tak nové vč. druhovýroby za pár peněz.

Ale jak už tu zaznělo, rozhodující je v této cenové hladině vždycky stav konkrétního auta. Jen bych koukal u prvního vozu po takových, co moc nežerou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.12.2011 18:45, rada
solidni vuz drzak minimalni naklady na provoz,kocar,krasavec,PEUGEOT 406
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.12.2011 09:32, Doporucuji
Zdravim, mel jsem Sunnyho a potom toto vozidlo najezd od 0km do asi 140t km a musim rici ze skutecne to byl asi predposledni poctivy nissan - jen se lil olej (s filtry), benzin a menily se pneu. Teda az na brzdove oblozeni, kttre lehlo pote co mati jela do polska se zatazenou rucni brzou (po ceste tam to pry vubec nchtelo jet ;O))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.12.2011 11:30, Mazda 323
Ja mam dobrou zkusenost s Mazdou 323F, 1,5 16V. Spolehlive auto, nikde mne nenechalo, spotreba do 6,5l, Jezdili jsme v nem i se dvema detmi a kocarem a vzdy jsme se vesli. Vymenil jsem ho za Mazdu 6
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.12.2011 14:06, Clona
Nemyslím si, že by se zmíněná clona v sání projevila zvýšenou spotřebou při částečném zatížení. V tu chvíli bude daleko významnější překážkou v sání škrtící klapka a clona se už nijak neprojeví. Jediný nárůst spotřeby po odstranění clony lze očekávat v oblasti maximálního výkonu, kdy se do motoru dostane více vzduchu a je potřeba ho smíchat s větším množstvím paliva.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.