0
back
 

diskuze k tématu: Nissan pathfinder nebo Volvo XC90

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, japonská vozidla, ostatní
deleted user
number of posts3
date of registration19.11.2015
Thursday 19.11.2015 22:52, Nissan pathfinder nebo Volvo XC90
Co by byla lepší volba ? (nebo něco jiného ).
Cena do 400000,-kč,nafta.Díky
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 19.11.2015 23:13, RE: Nissan pathfinder nebo Volvo XC90
nepřihlášený uživatel posted by:
Co by byla lepší volba ? (nebo něco jiného ). Cena do 400000,-kč,nafta.Díky


XC90. nebo něco jiného, kde nebude stát sada pneumatik 30 tisíc, nebude to žrát dvouciferné čísla atd.

respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Friday 20.11.2015 04:56, Co z nich:
Pathf. - může do terénu a obvstojí.
XC90 se nerozjede ve sněhu i na rovině.
Hrubě řečeno, XC90 je totoálně k ničemu. Na dálnici ne, do terénu ne, do města ne, nechápu, k čemu je.
Path se v terénu aspoň neztratí.

Nebral ani jedno, ale hledal bych zcela jinde.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 20.11.2015 08:19, RE: Co z nich:
Zdeny60 posted by:
Pathf. - může do terénu a obvstojí.XC90 se nerozjede ve sněhu i na rovině. Hrubě řečeno, XC90 je totoálně k ničemu. Na dálnici ne, do terénu ne, do města ne, nechápu, k čemu je.Path se v terénu aspoň neztratí.Nebral ani jedno, ale hledal bych zcela jinde.


XC90 je v podstatě MPVéčko s pohonem 4x4. Známí co ho měli ho velice chválili. Pathfinder má zcela tragický a poruchový motor. D5 od Volva je motor s kvalitami prověřenými časem.
K ničemu XC90? Předpokládám, že bys doporučil Subaru.

respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Friday 20.11.2015 10:52, xc90 je jen fraska a parodie na 4x4
Vidim denne u souseda.tragictejsi auto ktete se tvari jako mistr sveta s mulovou pruchodnosti terenem a poruchovym prevodem diky uhlove prevodovce. Jinak mad recht -forester je jasna volba pro ty,co hledaji spolehlivost a realnou pruchodnosti terenem,jaky xc90nikdy nezvladne.staci mrknout na youtube.a kdyz mutne velkou kravu,pak tourega.ma sice problemu kupu,ale jako celek je o svetelny rok napred.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Friday 20.11.2015 11:18, Do Čr
V ČR nemá SUV ve formě čtyřkolky (natož dvoukolky) v podstatě žádný smysl. Na normální provoz i na horách vám stačí běžné 4x4. SUV jedině snad kvůli pasivní bezpečnosti. Jinak je to k ničemu. Nicméně z těch dvou bych bral Volvo. Hlavně kvůli motoru.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 20.11.2015 11:26, RE: xc90 je jen fraska a parodie na 4x4
Zdeny60 posted by:
Vidim denne u souseda.tragictejsi auto ktete se tvari jako mistr sveta s mulovou pruchodnosti terenem a poruchovym prevodem diky uhlove prevodovce. Jinak mad recht -forester je jasna volba pro ty,co hledaji spolehlivost a realnou pruchodnosti terenem,jaky xc90nikdy nezvladne.staci mrknout na youtube.a kdyz mutne velkou kravu,pak tourega.ma sice problemu kupu,ale jako celek je o svetelny rok napred.


Kdo dneska jezdí s SUV do terénu? Předpokládám, že ani tazatele to netrápí... O Pathfinderu se nedávno psalo v ojetinách, a nic hezkého tam nebylo...

respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Friday 20.11.2015 19:18, RE: Do Čr
brin posted by:
V ČR nemá SUV ve formě čtyřkolky (natož dvoukolky) v podstatě žádný smysl. Na normální provoz i na horách vám stačí běžné 4x4. SUV jedině snad kvůli pasivní bezpečnosti. Jinak je to k ničemu. Nicméně z těch dvou bych bral Volvo. Hlavně kvůli motoru.


JJ,. máš recht. XC90 je profláknutá zejména v losích testech. Jako vysoce bzepčná .

No vidíš- a když pak v reálu zhodnotíš XC90 jako celek, tak dopjdeš k následujcíímu závěru: 2,4D na to auto je tak na hranici, ale spíše pod ní. Proti tomu mnou zmíněý turek s 3,0TDI je mmotoricky někde jinde, ve smyslu o třídu lepší. Kupodivu ani ne tak se ser*oucí. V XC90 není dobré mechanické řešení přenosu síly na zadní nápravu - mrtvá úhlová převodovka díky omlácenému tisícihranu - řeší každý majitel XC90 díve či později a není to levná záležitost. Hladex je nepoužitelný, protože jde o prastarou pomalu reagující generaci. Tourage je v tomto zase o kus napřed. Dále: mrkni se na kteroukoliv XC90 s reálným nájezdem - zjistíš, že auta mají dobitý inetrier, rozterhano koženku na sedadlech, prosezené sedáky. Proč asi? Může za to ta vynikající kvalita. (skoro se mi nechce věřit, že by stočené kilometry ). Ono totiž XC90 s velkým nájezdem je něco jako pivo ležák a asi to není ze srandy.
Servis JE prostě drahý - kdekterá kravina kodovaná přes diagnostiku, nic nejde udělat jednoduše=prachy a starosti. Obrovská váha a vysoká stavba zaručuje "vynikající" jídzní vlastnosti. To oceníš při jídzě na sněhu z kopce a následně ve snaze o zdolání toho kopce nahoru. V zatáčkách je XC90 nechci říct přímo že nebezpečná, ale ledaskoho vyděsí. Viz již zmíněný losí test - doporučuji shlédnout, instruktážních videií jsou kupy. Proti tomu Turek je opět zcela jiná liga.

Abych furt jen nekritizoval, dnes e dá obstarožní XC obvyke preFL serie sehnat napůl zdarma. Pro socky to je ale v jejich zatemnělých hlavách pořád 1,5 drahé VOLVO a to je NĚCO. přitom chudáci netuší, že se dívají na polovrak za 150 tisíc z doby císaře klacka.
Kdo si sedne do XC90, obykle vyleze zklamaný. Na třídu, kam se XC 90 měla snahu hrabat, je to uvnitř celkem bída. Neútulný inetrier a mizerné zpracování, což se po čase projeví rozpadajícími se sedaly a vrzajícími plasty. Ještě, že černá vnitřek to zachrání, protože světlý je ultratragický.

No nic, každému, co jeho jest. Když jsem nadhodil Touragea, nebylo to ze srandy. Měli jsme tohle vozidlo v rodině a předem říkám, že bychnechtěl, protože jeho servis je prostě za neskutečnou bombu. Od brzd, přes tlumiče, atd..Ale - auto vyjede a projede neskutečně, řízení je komnukiativní a motor aspoň jede. V zimě není problém vyjet téměř kamkoliv, za předpokladu, že gumy mají aspoň nějkaý vzorek. Ojetiny si drží cenu lépe, než XC90. Potažmo i vzhled je lepší, než u XC90.

Moje volba by nebal ale ani XC92, ani Touareg. Když bychnutně potřeboval auto s 4x4 a vyšším podvozkem, bylo by to opravdu SUbaru Forester s 2,5i bez turba. Ceny za zlomek XC90 (míním servis), náklady opět za zlomke, spolehlivost násobně vyšší a nejvyšší plus vidím právě v robustnsti a odlnosti auta. Ta se spolu s pohonem odráží v tom, že zde má 4x4 fakticky smysl a není třeba příliš bádat nad tím, jestli mohu zaparkovat na mokré louce, což si majitel XC90 musí setsakra rozmyslet. A proč to píš? No jak jsem pravil-soused XC90 má a já v zimě denně vidím, jak s ejeho koráb na sněhu chová. U nás v Jeseníkách není o sníh nouze a dobrá čtyřkolak se opravdicky hodí. Ale jkdyž dokáže zapadnout na rovině s vlajkovou lodí Volva, zatímco jiné 4x4 vesel sviští kolem, je asi něco fakticky blbě a není to rukama. Širký gumy, vyslovené špatný pohon, váha...
Ale kdo chce kam... Já jsem napsal důvody a zkušenosti, potažmo popsal to, co vidím hned vedle.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Friday 20.11.2015 19:33, k
položte si otázku naco že takové auto vlastně potřebuji?to jsou dvě účelově odlišná auta
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 20.11.2015 20:43, sdf sdfs sdfs
chlápek, co mi namaloval barák /říká si architekt/ měl jsem z Volv XC90 počítám okolo roku 2005-6. dával ho pryč vloni, vyměňoval za XC60. Ptal jsem se ho: Vy máte nový auto - a on říká, to víte, tamto už se začínalo kazit... ptám se: a kolik mělo najeto? a on: 530 tisíc... tak si nejsem jistej, jestli ty tvoje zkušenosti nejsou ojedinělé...
Je spousta alternativ, dala by se doporučit třeba Toyota LC. Já jsem jenom říkal, co vybrat z těch dvou...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.