To je rada, jak noha
jsme se toho dozvěděli.
Navaru jsme měli na firmě na tahání bagru a vožení možného i nemožného bordelu.
Pravdou jest, že s vhodnýma pneumatikama to vyjelo cokoliv a odtáhnout to taky dokázalo neuvěřitelný věci. Nikdo se s ní nemazlil a držela...než začala hnít. Což je jedna z hlavních věcí, na které se musíte zaměřit. Aby nehnila a to neznaméná jen se kouknout zběžně na kastli, ale hlavně se zespodu podívat na nosný rám.
Dále autor dnešní "super rady" nezmínil hlavně pohon 4x4 ! Který je třeba zkontrolovat. Když s tím jezdí někdo, kdo to zná, je to OK. Ale Navara nemá mezinápravový diferenciál, tudíž 4x4 lze žadit pouze na povrchu, kde mají kola možnost prokluzu, nikoli na silnici a na povrchu s pevným podkladem!!!
V případě, že s tím jezdilo nějaké střevo, bude zaděláno na problém! Takže zkontrolovat vůle na kardanech, funkčnost 4x4 a aby se z toho neozývaly žádné pazvuky!
Dalé zmíním potřebu kontrolu oleje v převodovce(spíš výměnu) ale hlavně výměna oleje v rozvodovce a v diferenciálech!!!- na to každej sere a pak je v tom mazut.
Co se týče motoru, starej je odolnější, na novějším potřeba hlídat olej a kvalitu nafty.
Jinak je taky bez problémů
Standartní věci už tu nevypisuju, píše se to všude 10000x