0
back
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Pajero - Dobře vypadá a terénu se nebojí

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.03.2006 21:07, Mitsubishi Pajero MT 2,5 TD
Nemohu souhlasit s výše uvedenou recenzí. Znám jednoho dopisovatele časopisů OFF ROAD, který jezdí ve Favoritu a vše má vyčteno z internetu. Mám již druhý tento automobil a nevím, co je opravovat. A to tomu druhému je už skoro deset let. Především je nutno Pajero vyzvednout pro jeho nadčasovost, s jakou vzniklo v r. 1991. Konkurenci trvalo mnoho let, než ho trochu dotáhli. Mluvím třeba o mezichladiči stlačeného vzduchu /s velkým humbukem u Patrolu tuším až v r. 1998/, stavitelné tlumiče pérování, neskutečný pohon na dvě kola, na čtyři kola, se závěrkou středového diferenciálu, s redukční převodovkou a se závěrem zadního diferenciálu. Které terénní auto má tento výběr? Sprinty po městě či superrychle po dálnici, jak nabádá nenormální pisatel recenze - dělat můžete, ale proč. Po městě se jezdí 50 a dálnice maximálně 130. Na to má Pajero 2,5 mnoho rezerv. Do Itálie s těžkým obytným přívěsem, pokud patříte k spěchajícím raplům, můžete celou cestu jet 110. Věřte mi, že předjedete každý náklaďák, který si usmyslíte. A nebudete nadoraz. Totéž s vlekem na auta s náloží. Tak do té Itálie jsem to měřil a bylo to přesně 11 litrů a přívěs měl 1400 kg.. Mimo město jste v létě určitě na 9 litrech. Prasklé bloky motorů? Zaregistroval jsem jen jeden. A důvod - nemenil olej celých 23.OOO km. A to se mění po 7500 km. Rozvodové řemeny nepraskají, když je včas měníte a použijete originál. Pokud Pajeru dáte, co mu patří, odmění se vám neskutečnou spolehlivostí. A to i přesto, že projedu občas nějaký brod, až se vlna hrne přes kapotu a terénu se nebojím. Originál rám Mitsubishi mě dokonce zcela ochránil, když se na mě v jednosměrce vyřítil popletený nešťastník s fiatem. Skončil jsem mu skoro v půlce motorového prostoru.
Škoda 40 tisíc na fiatu a já jsem jenom oprášil černý rám. Opravdu zde nebudu psár, kolik máte v Pajeru odkládacích schránek na nápoje, což je nejdůležitější údaj testů v televizi. Pajero doceníte, až ho dobře poznáte. v každé krizové situaci jede tam, kam ho namíříte. Vše začíná od sedadel, která jsou výškově stavitelná, nebo na pístu, opěradla tvarovatelná, vše vyhřívané a končí to třeba u dvou 100 Ah bateriích, které jsou v motorovém prostoru. Závěs na 3,5 tuny /některé inspektoráty jen 2,8/, nebo 4 chladiče/voda, olej, klima, stlačený vzduch/. ten poslední docenítě, když pojedete po rozpálené dálnici někde v jižní Itálii a teploměr vody bude na stejném místě, jako v mrazech v Beskydech. A navíc jsme hraví kluci a nemáme rádi multifunkční displaye, kde desetkrát mačkáte knoflík, než zjistíte teplotu. My chceme řídit letadlo a to Pajero je : náklonoměr, výškoměr, teploměry, kompas atd. A nakonec, když ukončili výrobu, tak na žádost zákazníků byla znovu obnovena. Jiný podobný případ neznám. Já bych si totéž auto koupil už potřetí a znovu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.03.2006 09:17, RE: Mitsubishi Pajero MT 2,5 TD
Jaroslav Strnad posted by:
Nemohu souhlasit s výše uvedenou recenzí. Znám jednoho dopisovatele časopisů OFF ROAD, který jezdí ve Favoritu a vše má vyčteno z internetu. Mám již druhý tento automobil a nevím, co je opravovat. A to tomu druhému je už skoro deset let. Především je nutno Pajero vyzvednout pro jeho nadčasovost, s jakou vzniklo v r. 1991. Konkurenci trvalo mnoho let, než ho trochu dotáhli. Mluvím třeba o mezichladiči stlačeného vzduchu /s velkým humbukem u Patrolu tuším až v r. 1998/, stavitelné tlumiče pérování...
Vážený pane,
jsem potěšen tím, že Vám vůz slouží. Jak již jsem psal několikráte, tak při tvorbě recenzí čerpám z podstatně širšího statistického vzorku, než jsou dva vozy.
Lidé kteří s off-roady závodí mají na pajero zcela opačný názor než Vy a preferují patrola. Vzhledem k tomu, že tak extrémnímu zacházení auta většinou vystaveny nejsou, nebral jsem na jejich plamenné projevy proti pajeru při tvorbě recenze zřetel. Věřte, že mohlo být daleko hůř. Vždyť konstrukční chyba kvůli které praskají u 2,5 TD hlavy václů (a to tom se proboha nehádejte, to ví každé cigáně, co někdy proběhlo skrz servis) je až školáckého rázu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.03.2006 14:54, RE: Mitsubishi Pajero MT 2,5 TD
Martin Vaculík posted by:
Vážený pane,
jsem potěšen tím, že Vám vůz slouží. Jak již jsem psal několikráte, tak při tvorbě recenzí čerpám z podstatně širšího statistického vzorku, než jsou dva vozy.
Lidé kteří s off-roady závodí mají na pajero zcela opačný názor než Vy a preferují patrola. Vzhledem k tomu, že tak extrémnímu zacházení auta většinou vystaveny nejsou, nebral jsem na jejich plamenné projevy proti pajeru při tvorbě recenze zřetel. Věřte, že mohlo být daleko hůř. Vždyť konstrukční chyba kvůli které praskají u ...
jo jo přesně tak!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.04.2006 22:44, RE: Mitsubishi Pajero MT 2,5 TD
Jaroslav Strnad posted by:
Nemohu souhlasit s výše uvedenou recenzí. Znám jednoho dopisovatele časopisů OFF ROAD, který jezdí ve Favoritu a vše má vyčteno z internetu. Mám již druhý tento automobil a nevím, co je opravovat. A to tomu druhému je už skoro deset let. Především je nutno Pajero vyzvednout pro jeho nadčasovost, s jakou vzniklo v r. 1991. Konkurenci trvalo mnoho let, než ho trochu dotáhli. Mluvím třeba o mezichladiči stlačeného vzduchu /s velkým humbukem u Patrolu tuším až v r. 1998/, stavitelné tlumiče pérování...
Staram se o pajero 2,5 td. Hlava sice ještě nepraskla ani jednou a to dostává tohle auto hodně trpké zacházení a je permanentně přetížené, ale zato turbo, to je otázka asi 25 000 km a odchází kdesi, kde motoru nepomáhá :). Trochu je tam boj s korozí, je 91 rok, ale novější vzhled. Taková první vlaštovka :) Že mu přestávají snad až pravidelně svítit kontrolky pohonu, nebo čidlo hladiny oleje, které není až zase tak levné jsem si už zvykl, ale jinak má tohle auto něco do sebe. To je fakt. Jinak soukromě jsem vlastníkem TERRANA 2,7 td a zdá se mi víc off road. Jo a Pajero má nyní 200 000 tisíc a terrano 290 000 km.
respond
Kremi92
number of posts1
date of registration03.08.2014
Sunday 03.08.2014 11:10, souhlasim
dobry den, souhlasim s vami. Neziji v cr ale hodne cestuji po svete, vetsinu casu travim v anglii nebo na sri lance, a prave tam jsem k pajeru prisel poprve, do te doby jsem o tom moc nevedel. Kdyz jsem poprve sedl na letisti do pajera byl jsem ohromem. Byl to 2.8 gls modro seda barva, 7 mist v predu masivni naraznik a svetla nahore zahradka a rakev. Zaujalo mne na tolik ze sem se rozhodl si take jedno poridit, a stalo se to ze nakonec vlastnim 4. Vsechny 2.8 tdi rok 1994 az 2000 ale nedam na ne dopustit. Na jednom sem menil tesneni pod hlavou, a na druhem vodni pupu, zbyle 2 zatim bez zavad. Krom beznych servisnich intervalu, kazdy rok menim olej a filtry a kazde 3 mesice na rampu kontrola podvozku, nejsou to preci nejmladsi jedinci, neprovadim zvlastni udrzbu. Chtel bych videt jak nekdo kdo ma patrola zaparkuju s nim u tesca nebo nekde u obchodu kdyz je vsude plno. Ja parkuji na 2x a to mam co delat, takovej patrol musi nejmin na 4x nevim neridil jsem, a ani nechci. Vim je to krasne auto, stejne jako land cruiser prado, ale proc chtit takovou kravu ktera zera a umi to same jako pajero, a myslim si ze pajero umi o trochu vic jak zminene auta. V anglii jezdim prevazne po cestach spotreba na 100 je 10 L jasne v zime jakoz to kazdy disl motor je dobre nechat auto 10 minutek zahrat a vyhnete se problemum s prasklou hlavou a ja nevim cim vsim. ale na sri lance jezdim i v terenu a muzu rict ze vetsiho tahouna sem nevidel, dokonce patrlo i land cruiser meli co delat aby se vyhrabaly tam kam ja s pajerem, mozna to bude tim ze mam obute specialni off road gumy nebo ze na predku i na zadku pro pripad nouze navijak, nevim, kazdopadne kdyz si s pajerem vyhrajete a budete se o neho starat jako plno hodnotneho clena rodinu, nezalezi na veku, to auto zvladne vsechno. Nedam na to dopustit
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.