0
back
 

diskuze k tématu: Diesel v Mazdě CX-7 nebo Mitsubishi Outlanderu?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.03.2010 06:28, Mazda diesel
Jo, vyzera to tak, ze ked dojde po 20 000 Km to AdBlue, tak pomoze jedine nachcat si do kufru... dalsia komplikacia modernych dieselov. Zanedlho nepojdu na naftu ale na chcanky, to bude panecku smrad za autami.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.03.2010 06:50, RE: Mazda diesel
bubu posted by:
Jo, vyzera to tak, ze ked dojde po 20 000 Km to AdBlue, tak pomoze jedine nachcat si do kufru... dalsia komplikacia modernych dieselov. Zanedlho nepojdu na naftu ale na chcanky, to bude panecku smrad za autami.
Vzhledem k průměrné spotřebě AD Blue 0,7 litru na 1000km bych se nedostatku této kapaliny nebál. Její cena je u benzínek okolo 25 kč za litr, takže doplnění při servisu vás také finančně neohrozí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.03.2010 07:15, 2,2 od PSA
Otázka na autora: Opravdu se Outlander/4007/C-Crosser osazuje biturbem se 123 kW? Co já vím, tak se montuje varianta se jedním naladěná na 115kW. Že by letošní novinka? Nebo obraz fundovanosti místních "odborníků"?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.03.2010 07:39, hmm..
Vaše dilema naprosto chápu, tady je těžké se rozhodnout. Ten system AD BLUE me malinko znervoznil,ale pokud je ho mozne sehnat na kazde pumpe....No a pak jedine otestovat kazdy vuz samostatne a konecný verdikt vam napovi vnitrni hlas...Ale jinak opravdu tezke rozhodovani..ktere Vam i zavidim:))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.03.2010 07:53, RE: Mazda diesel
Pavlik posted by:
Vzhledem k průměrné spotřebě AD Blue 0,7 litru na 1000km bych se nedostatku této kapaliny nebál. Její cena je u benzínek okolo 25 kč za litr, takže doplnění při servisu vás také finančně neohrozí.
no, pokial je to take lacne, tak OK, ale dufam ze je to riesene tak ako doplnanie oleja alebo vody, proste aby si to uzivatel bol schopny doplnit sam ked sa mu odrazu chcanky minu a nie byt odkazany na servis. To je pruser, ked vam auto zdochne 200 km od najblizsieho servisu, a mobilu zrovna odide baterka (alebo kredit), a pritom staci len naliat stanky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.03.2010 08:18, RE: 2,2 od PSA
Pepe posted by:
Otázka na autora: Opravdu se Outlander/4007/C-Crosser osazuje biturbem se 123 kW? Co já vím, tak se montuje varianta se jedním naladěná na 115kW. Že by letošní novinka? Nebo obraz fundovanosti místních "odborníků"?
Asi jste četl článek v rychlosti, 125 kW výkonu zmiňuji v případě silnější verze dvoulitrového agregátu DI-D. Dva-dvojka DI-D má 115 kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.03.2010 08:37, RE: Mazda diesel
bubu posted by:
no, pokial je to take lacne, tak OK, ale dufam ze je to riesene tak ako doplnanie oleja alebo vody, proste aby si to uzivatel bol schopny doplnit sam ked sa mu odrazu chcanky minu a nie byt odkazany na servis. To je pruser, ked vam auto zdochne 200 km od najblizsieho servisu, a mobilu zrovna odide baterka (alebo kredit), a pritom staci len naliat stanky.
Píšou že je to na podvozku, tak pozor ať ti to při doplňování nestříkne do xichtu, jak budeš ležet pod autem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.03.2010 10:26, RE: hmm..
eftik posted by:
Vaše dilema naprosto chápu, tady je těžké se rozhodnout. Ten system AD BLUE me malinko znervoznil,ale pokud je ho mozne sehnat na kazde pumpe....No a pak jedine otestovat kazdy vuz samostatne a konecný verdikt vam napovi vnitrni hlas...Ale jinak opravdu tezke rozhodovani..ktere Vam i zavidim:))
Vzhledem k tomu, ze moderni TIRaky bez AdBlue prakticky neexistuji, je opravdu tato kapalina k sehnani na takrka kazde benzinove pumpe :).
Osobne bych se priklanel k CX-7.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.03.2010 07:26, RE: 2,2 od PSA
Petr - TipCars.com posted by:
Asi jste četl článek v rychlosti, 125 kW výkonu zmiňuji v případě silnější verze dvoulitrového agregátu DI-D. Dva-dvojka DI-D má 115 kW.
Taky jsem četl "dvojitě přeplňovaný francouzský agregát". Prosím o vysvětlení, neboť jsem až do včera žil v tom, že se jedná o normálturbo. Biturbo má 125kW, proč ho škrtit na 115?
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.