0
back
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D a zkušenosti majitele po 270 tis. km.

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 08:23, Recenze
Pěkná recenze, toto auto je motoristy hodně opomíjeno, při volbě rodinného vozu jsme ho také zařadili do výběru, nakonec však zvítězil Scénic dTi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 08:46, připlácení za kvalitu
Z článku: "Taky samozřejmě záleží na kvalitě nafty, zjistil jsem, že když koupím u no name pumpy levnější, tak mám o to vyšší spotřebu a to o dost, takže prostě připlácím kvalitu!"
No nevím, já bych to s tím připlácením za "kvalitu" tak slavný neviděl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 09:58, Výstižné
Jelikož jsem carismu v minulosti vlastnil, byť starší model který je zde na fotografii, mohu s obsahem recenze plně souhlasit. Auto je praktické a prostornější než octavia 1, má i lepší jízdní vlastnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 10:14, RE: připlácení za kvalitu
A4 posted by:
Z článku: "Taky samozřejmě záleží na kvalitě nafty, zjistil jsem, že když koupím u no name pumpy levnější, tak mám o to vyšší spotřebu a to o dost, takže prostě připlácím kvalitu!"
No nevím, já bych to s tím připlácením za "kvalitu" tak slavný neviděl...
jojo kvalita nafty našel jsem zajímavou diskuzi o čerpacích stanicích ONO na autorevue.cz Panu zde řada rozporuplných názorů. Já osobně nemám s touto naftou problém, do svého atmo-diesla nepotřebuju tankovat "supernaftu" sHELL a další podobné výrobky jezdím 25000km na tuto naftu a nemám problém. Je zajímavé že v seznamu čerpacích stanic s nekvalitní naftou se objevila i stanice Benziny. Osobně se nebojím tankovat naftu jinde než u profláknutých firem. Klidně mě ukamenujte za můj názor ale dokud nemám Turbodiesel s CR tak si vystačím s přidáváním aditiva do nafty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 10:17, RE: připlácení za kvalitu
Ondří posted by:
jojo kvalita nafty našel jsem zajímavou diskuzi o čerpacích stanicích ONO na autorevue.cz Panu zde řada rozporuplných názorů. Já osobně nemám s touto naftou problém, do svého atmo-diesla nepotřebuju tankovat "supernaftu" sHELL a další podobné výrobky jezdím 25000km na tuto naftu a nemám problém. Je zajímavé že v seznamu čerpacích stanic s nekvalitní naftou se objevila i stanice Benziny. Osobně se nebojím tankovat naftu jinde než u profláknutých firem. Klidně mě ukamenujte za můj názor ale dokud ...
ehm jezdím 25000 na tuto naftu rozumějte na naftu od ONO a kamioňáckou naftu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 11:00, Carisma vs. O1
Velmi dobrá recenze na méně obvyklé auto. Ještě bych doplnil jeden postřech z pohledu spolujezdce sedícího vzadu (měřím 183 cm). V carismě je vzadu na nohy místa dost, ale horší to je s místem pro hlavu. Když jsem v ní jel, musel jsem být trochu skrčený, abych se nemlátil o střechu, z čehož mě pak po delší cestě bolela záda. V O1 mám opačný problém, míň místa na nohy, ale dostatek pro hlavu, takže mě z ní nebolí záda ale tuhnou nohy. Naštěstí jako spolujezdec sedící vzadu jedu jen párkrát do roka... :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 13:19, kourivost
To jsem nedavno zjistil, ze STK nemeri kourivost dieselu u 3000otackek, protoze maji strach to vytocit za studena, aby neco neruplo a museli platit. Takze vykuchane DPF projde vzdycky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 15:15, RE: připlácení za kvalitu
A4 posted by:
Z článku: "Taky samozřejmě záleží na kvalitě nafty, zjistil jsem, že když koupím u no name pumpy levnější, tak mám o to vyšší spotřebu a to o dost, takže prostě připlácím kvalitu!"
No nevím, já bych to s tím připlácením za "kvalitu" tak slavný neviděl...
Osobně jsem jezdil na ONO naftu asi 4 roky, ale poslední rok jsem zkrátka zjistil, že se mi vyplatí víc natankovat u Ben*iny, nebo OMfau Je to rozdíl až o litr ve spotřebě a auto jede líp. Není to jen pocit, ale osobní zkušenost, měření spotřeby ne podle PC. Ale nikomu to necpu, ONO není špatný a určitě ne závadný, jen to prostě víc chlastá a hůř jede. autor recenze
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 15:16, RE: Recenze
Ondří posted by:
Pěkná recenze, toto auto je motoristy hodně opomíjeno, při volbě rodinného vozu jsme ho také zařadili do výběru, nakonec však zvítězil Scénic dTi
Díky, přeji hodně najetých km. autor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 15:18, RE: Carisma vs. O1
Paul posted by:
Velmi dobrá recenze na méně obvyklé auto. Ještě bych doplnil jeden postřech z pohledu spolujezdce sedícího vzadu (měřím 183 cm). V carismě je vzadu na nohy místa dost, ale horší to je s místem pro hlavu. Když jsem v ní jel, musel jsem být trochu skrčený, abych se nemlátil o střechu, z čehož mě pak po delší cestě bolela záda. V O1 mám opačný problém, míň místa na nohy, ale dostatek pro hlavu, takže mě z ní nebolí záda ale tuhnou nohy. Naštěstí jako spolujezdec sedící vzadu jedu jen párkrát do roka... :)
Jen chci upozornit, že na fotkách je starší model tj. do roku 2000, já mám r.v. 2004 a ten je trochu hezčí Jinak souhlasím, krom faceliftu je všechno shodné. autor recenze

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 15:54, RE: připlácení za kvalitu
šakal-33 posted by:
Osobně jsem jezdil na ONO naftu asi 4 roky, ale poslední rok jsem zkrátka zjistil, že se mi vyplatí víc natankovat u Ben*iny, nebo OMfau Je to rozdíl až o litr ve spotřebě a auto jede líp. Není to jen pocit, ale osobní zkušenost, měření spotřeby ne podle PC. Ale nikomu to necpu, ONO není špatný a určitě ne závadný, jen to prostě víc chlastá a hůř jede. autor recenze
Je pravda že u moderních motorů může být znát jiné chování, ale u mě nepozoruji rozdíl ve výkonu ani ve spotřebě (měřeno dle dotankování). Ale jak jsem psal kdybych měl auto s CR asi bych jezdil taky jinam
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 16:11, RE: kourivost
nicco posted by:
To jsem nedavno zjistil, ze STK nemeri kourivost dieselu u 3000otackek, protoze maji strach to vytocit za studena, aby neco neruplo a museli platit. Takze vykuchane DPF projde vzdycky.
ty jezdis se studenym motorem merit emise?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 16:11, RE: kourivost
nicco posted by:
To jsem nedavno zjistil, ze STK nemeri kourivost dieselu u 3000otackek, protoze maji strach to vytocit za studena, aby neco neruplo a museli platit. Takze vykuchane DPF projde vzdycky.
ty jezdis se studenym motorem merit emise?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 19:05, nipparts
Chtěl bych uvést na pravou míru omyl autora - Nipparts je holandská značka a ND je průměrně kvalitní druhovýroba. Právě ta stlačila ceny na japonce a korejce.
Pokud jde o naftu, Shell nenabízí žádnou extra kvalitu. Je to běžná produkce České rafinérské. Ale ukazuje se prospěšnost přidáváni kvalitního aditivu, jak potvrzují najeté km bez GO.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 19:42, RE: nipparts
donald posted by:
Chtěl bych uvést na pravou míru omyl autora - Nipparts je holandská značka a ND je průměrně kvalitní druhovýroba. Právě ta stlačila ceny na japonce a korejce.
Pokud jde o naftu, Shell nenabízí žádnou extra kvalitu. Je to běžná produkce České rafinérské. Ale ukazuje se prospěšnost přidáváni kvalitního aditivu, jak potvrzují najeté km bez GO.
Nipparts je belgická firma, která produkuje velice kvalitní díly, ale máte pravdu, že není japonská . Zmátlo mne nejspíš to, že tyto díly jsou v katalozích uváděny, jako originální díly,(neboť se v těchto autech objevují, z výroby) jsem se mylně domníval, že se jedná o japonské díly. Co se týče nafty, tak o shellce jsem nic nepsal. Osobně mám se shellkou jenom samé špatné zkušenosti, ale OMV a Benzina mohu doporučit. Dávám sem odkaz na Nipparts...

http://www.mjauto.cz/doc/nipparts.htm
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 19:43, RE: připlácení za kvalitu
Ondří posted by:
Je pravda že u moderních motorů může být znát jiné chování, ale u mě nepozoruji rozdíl ve výkonu ani ve spotřebě (měřeno dle dotankování). Ale jak jsem psal kdybych měl auto s CR asi bych jezdil taky jinam
já měl před nějakou dobou nissan s atmosferickým dieslem, výjmečně jsem se s ním při cestě na dovču dostal do "západní" Evropy - Rakouska a tam jsem cestou tankoval, od té doby si myslím o kvalitě paliv v ČR svoje.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 20:29, RE: kourivost
nicco posted by:
To jsem nedavno zjistil, ze STK nemeri kourivost dieselu u 3000otackek, protoze maji strach to vytocit za studena, aby neco neruplo a museli platit. Takze vykuchane DPF projde vzdycky.
Emise u dieselu nenechávám měřit už dlouho. Když si pamatuju jak mi blbeček na STK stál na plynu a otáčkoměr u TDI na neutrál se pohyboval okolo 5000 ot/min a on říkal že se to musí, že to jinak změřit nejde, příště už jsem to řešil jiným způsobem.
Ale jsem rád že bez problémů prochází auta s vykuchaným DPF, taková pí**vina nemá v autě co dělat! Je to jen pseudoekologický nesmysl spoluvymyšlený EU na tahání peněz z lidí!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 21:00, RE: kourivost
Paul posted by:
Emise u dieselu nenechávám měřit už dlouho. Když si pamatuju jak mi blbeček na STK stál na plynu a otáčkoměr u TDI na neutrál se pohyboval okolo 5000 ot/min a on říkal že se to musí, že to jinak změřit nejde, příště už jsem to řešil jiným způsobem.
Ale jsem rád že bez problémů prochází auta s vykuchaným DPF, taková pí**vina nemá v autě co dělat! Je to jen pseudoekologický nesmysl spoluvymyšlený EU na tahání peněz z lidí!
Ten "blbeček" je celkem normální a poctivý pracovník STK. Emise u diesela se totiž měří také v max. otáčkách a nesmí být ve třech po sobě jdoucích měřeních rozdíl x procent.... Jestli to někdo měří jinak, tak je to podvod !!!! Nebo strach... A kdo nemá motor v pořádku, např. rozvody, tak se samozřejmě může něco stát, ale je to vina majitele a STK za to nenese odpovědnost. A zajímalo by mě, jak teda pan autor příspěvku prochází emisemi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 21:07, RE: nipparts
šakal-33 posted by:
Nipparts je belgická firma, která produkuje velice kvalitní díly, ale máte pravdu, že není japonská . Zmátlo mne nejspíš to, že tyto díly jsou v katalozích uváděny, jako originální díly,(neboť se v těchto autech objevují, z výroby) jsem se mylně domníval, že se jedná o japonské díly. Co se týče nafty, tak o shellce jsem nic nepsal. Osobně mám se shellkou jenom samé špatné zkušenosti, ale OMV a Benzina mohu doporučit. Dávám sem odkaz na Nipparts...

http://www.mjauto.cz/doc/nipparts.htm
Omyl tak trochu napůl. Firma Nipparts byla založena r. 1982 a své sklady má skutečně v Holandsku, neboli česky Nizozemí. Nutno zdůraznit slovo sklady. Hlavní výhodou je to, že se tyto náhradní díly vyrábějí přímo u výrobců v Japonsku a v Korei, u těch samých výrobců, kteří dodávají díly do japonských a korejských automobilek....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.02.2012 07:31, RE: nipparts
šakal-33 posted by:
Nipparts je belgická firma, která produkuje velice kvalitní díly, ale máte pravdu, že není japonská . Zmátlo mne nejspíš to, že tyto díly jsou v katalozích uváděny, jako originální díly,(neboť se v těchto autech objevují, z výroby) jsem se mylně domníval, že se jedná o japonské díly. Co se týče nafty, tak o shellce jsem nic nepsal. Osobně mám se shellkou jenom samé špatné zkušenosti, ale OMV a Benzina mohu doporučit. Dávám sem odkaz na Nipparts...

http://www.mjauto.cz/doc/nipparts.htm
Ona také Carisma pochází z Nizozemska, kde byla vyráběna společně se svým bratříčkem Volvem S 40.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.