0
back
 

diskuze k tématu: Jaké je ojeté Mitsubishi ASX?

category of topic classification: japonská vozidla
roth21cz
number of posts12
date of registration06.02.2010
Friday 08.01.2016 18:34, koupě nového?
Taky o něm uvažujeme, zatím jsem si říkal, že v té nejnižší verzi, jen předokolku (což mi stačí) bych bral i novou v nějakých akcích a slevách
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 08.01.2016 19:36, xxxx xxxx xxxxx
Pokud si pamatuji tak v SM u ojetiny durazne varovali pred dieslem Mitsubishi protoze ma extreme drahou udrzbu.
Naopak doporucovali benzinovou 1,6 jako neznicitelny motor a kdyz uz naftu tak 1,6 od PSA. Benzinova 1,6 je ale myslim jen jako predokolka a potom mi tohle auto nedava zadny smysl. Je uvnitr docela male.
respond
Marek24
number of posts35
date of registration18.10.2015
Friday 08.01.2016 20:15, Zkoušel jsem ale...
Jak se zde píše, uvnitř je opravdu dost malý (na jeho vnější rozměry), navíc mi vadily dost velké náklony do zatáček a motor 1.6 na dálnici do kopce už má dost co delat při 4 dospělých. Auto je to prý spolehlivé, ale nevidím v něm žádnou výhodu oproti klasickému kombi.
respond
roth21cz
number of posts12
date of registration06.02.2010
Saturday 09.01.2016 09:10, RE: Zkoušel jsem ale...
Marek24 posted by:
Jak se zde píše, uvnitř je opravdu dost malý (na jeho vnější rozměry), navíc mi vadily dost velké náklony do zatáček a motor 1.6 na dálnici do kopce už má dost co delat při 4 dospělých. Auto je to prý spolehlivé, ale nevidím v něm žádnou výhodu oproti klasickému kombi.


v současný době na silnicích a jejich kvalitě (II. a III. třída - ale leckde i ta I. - R7 apod.), bych právě bral něco, co je trochu zvedlé, trochu terénní a dokáže schlamschtnout leckterou nerovnost, což normální kombík neumí - nebo mi přijde že SUV jsou na to aspoň trochu lépe připraveny (myslím si to ). Naopak 2WD musí být dostatečné snad skoro po celé ČR a normální ježdění do práce (neberu skutečně lidi, kteří e živí něčím co terén vyžaduje, ale ti by stejně nevolili tento vůz). Jde o to, jestli zrovna tohle SUV je nějakým přínosem oproti ostatním a jestli skutečně přináší něco oproti normálnímu kombi.

Rád si počtu co se tu objeví, řeším něco podobného co tazatel
respond
Marek24
number of posts35
date of registration18.10.2015
Saturday 09.01.2016 13:43, Rozdíl proti kombi
Oproti kombi získáte lepší výhled, jelikož sedíte výš, asi i příjemnější nastupování / vystupování, urcite i projedete větším "terénem" díky vyššímu podvozku, ale že by bylo dobré jej drtit našimi silnicemi a brát s ním každou díru, to urcite ne. Ale musím rict, že z SUV v teto ceně je mi nejsympatictejsi. Pokud se Vám libi a 1.6 Vam staci, chybu neuděláte.
respond
pale
number of posts16
date of registration10.11.2011
Sunday 10.01.2016 20:33, ASX
Zdravím, ASX jsem měl při hledání SUV také v hledáčku, ale nakonec jsem koupil Qashqaie. ASX je v interiéru hodně vzhledově zastaralé, ale hlavně mě dostalo docela dost stížností na kvalitu od majitelů na fórech. Pokud jen namátkou vzpomenu, řešily se nekvalitní laky, které jsou měkké a tenké, již se vyskytly i puchýře- koroze, rychlá koroze podvozku, diesel má velké problémy s DPF a servisy neví co s tím, pazvuky v interiéru, vrzání sedaček, nespokojenost se servisní sítí všeobecně. Na mě toho bylo docela dost a když jsem se v autě svezl, bylo rozhodnuto, že ne. Proti jiným i mému současnému Nissanu je v ASX hlučnější podvozek a hlavně je pořád slyšet motor, odhlučnění není žádná sláva. Doporučuji před koupí pořádně vyzkoušet a hlavně porovnat s konkurencí.
respond
Marek24
number of posts35
date of registration18.10.2015
Sunday 10.01.2016 21:26, Pane jo, toho je
Tolik problémů jsem o ASX snad nikdy neslyšel, naopak, lidé, co jej mají, jsou s ním po technické stránce spokojeni. Nejhorší na tom je, že je to věc jako každá jiná a je to prostě kus od kusu. Každý z nás si může vybrat sebelepší značku a pokud narazí na špatný kus, má holt smůlu. Platí to samozřejmě i naopak
respond
paja
number of posts7
date of registration14.01.2016
Thursday 14.01.2016 19:57, ASX
Mám ASX dva roky a jsem celkem spokojený. Výška vozu i nastupování super. Interiér poskytuje vše co potřebuji a je přehledný a ne nijak moc přeplácaný, kvalita laku normální a nepozoruji žádný problém. Podvozek je po dvou letech a zimách ok. Pazvuky interiéru zatím nepozoruji a vrzání sedaček také ne. Servisní sít je o něco dražší než jsem čekal, ale v rámci záruky jsem se vždy na opravě domluvil. Docela mě vadí že nemají skladem náhradní díly a hodně dílů je na objednávku. S naftou nemám žádnou zkušenost ale s LPG ano. Úspora na palivo je výborná ale prodraží se vám servis kvůli kontrole a údržbě ventilů. Při běžném městském provozu je hlučnost přijatelná, na dálnici je to už horší. Srovnával jsem hlučnost se škoda Octavia 2 která je daleko tišší. Celkově doporučuji a myslím že ať koupíte jakýkoliv model nebo značku vždy něco najdete.
respond
Biker79
number of posts1
date of registration15.01.2016
Friday 15.01.2016 06:56, ASX 1.8 DiD 110Kw po 120tis.km
Zdravím Vás, rád bych tady jako majitel vozu Mitsubishi ASX 1.8 DiD 110KW 4WD r.v. 2010 po osobním nájezdu 120 tis. km rád přispěl se svými zkušenostmi. kdo mě zná z Mitsubishiklubu tak ví, že nejsem z těch kdo by ASX chválil do nebes, přesto s odstupem času mohu říct že to auto je vcelku povedené a v globálu jsem spokojený. Auto mě za celou dobu nenechalo nikde stát, jen jednou se mi hodilo do nouzového režimu poté,co mi zatuhly lopatky regulace turba a toto prostě natlačilo víc, než mělo ( má variabilní regulaci kterou je třeba občas pohnout, jinak může zatuhnout - v mém případě výměna turba v rámci záruky ). Další závady které by jakkoli ohrožovaly dojezd z místa A do místa B jsem na autě neměl. Začnu kritikou ať to jsem já - tolik zmiňované DPF je opravdu slabinou, ale v tom není ASX mezi ostatními diesly žádná výjimka. Výhodou je, že lze poznat kdy probíhá regenerace DpF a lze ji takto nechat proběhnout do konce. S DPF si servisy opravdu nevědí rady, jednou jsem řešil časté spouštění REGE ( po cca 100 - 150km ) se servisem, vytáhli ze mě dost peněz a řešení žádné. Protokol o stavu motoru - zaplnění DPF, korekce vstřiků atd atd, vše super hodnoty. Důvod častých REGE nedokázali vysvětlit, natož vyřešit. Osobně se po zkušenostech s autorizovanými servisy těmto vyhýbám velkým obloukem. V mnoha případech nezvládli základní úkony které si teď dělám sám - např. výměnu palivového filtru - to zmastili hned 2x v době kdy jsem tam jezdil kvůli záruce. Další slabinou je koroze podvozku a 5 dveří - mám nové v rámci záruky, rez se objevila znovu. Slabé místo je spoj u osvětlení SPZ - před koupí doporučuji se tam povívat :) Na autu jsem si vystříkal všechny dutiny a i podvozek - snad jsem korozi na chvilku zbrzdil.ASX v tomto není samo, hledám teď jako 2 auto do rodiny Mazdu 6 - kdo je zná, ví - ASX je na tom s korozí opravdu ještě dobře. Dlouhodobá spotřeba cca 6,5lt / 100km - auto jezdí všechny režimy, město, dálnice, nebydlím zrovna na rovince, takže spotřeba na auto s aerodynamikou cihly OK. Dynamika motoru je super, trochu to kazí krátká 6st. převodovka, která po výměně orig. oleje za Castrol zvládá řazení mnohem lépe, opět, kdo ASX má ví, že nemá ráda řazení mezi 1 - 2st ( šlo to trochu ztuha ). Po výměně oleje - vše OK. Co se laku týká - opravdu to není žádná hitparáda. Auto od nova dostává autokosmetiku DoDo a na zimu Collinite 476 ( odolává lépe soli ). Lak se i po letech provozu leskne tak, že se v něm mohu fotit. Kvalita je však chabá - měkký, malá vrstva laku. Auto mám černé - opět kdo ví, je krásné, ale člověk se zapotí :) Do nafty od nova leju aditiva od VIF, zhruba do 100tis. jsem jezdil výhradně na Shell fuel save, teď jsem zběhnul k OMV, beru jejich prémiovou, rovněž dodatečně aditivuji. Auto jede subjektivně lépe, motor je tišší, trochu se protáhly intervaly mezi REGE - asi je opravdu malinko kvalitnější. Na naftě a aditivaci bych rozhodně nešetřil - common rail vstřiky se Vám odvděčí. Jinak dělám od nova výměnu oleje po 7500km, polovina intervalu - díky DPF a kontaminaci oleje naftou mě nějak nenaplňuje myšlenka že tato směs maže můj motor. S 2 výměnami oleje samodomo se nákladově v pohodě vlezu do ceny za stejný olej v autorizáku a ještě mi zbyde - práce na 30min. Palivový filtr doporučuji orig., měním před každou zimou ( interval cca 20 -25tis. km) Jednou jsem koupil neorig., auto po výměně ani neblaflo, dal jsem původní a nadrc - dodnes newm co bylo špatně, ale už neriskuji. Co je na autě dobré je spolehlivost, výkon, spotřeba, jízdní vlastnosti, výhled z vozu, design, pokud se nejezdí do autorizáku minimální provozní náklady, mechanická odolnost - ťuk ťuk - vše na podvozku původní, výfuk skoro bez koroze ( při každé výměně pneu dostane lehký nástřik silikonovým olejem, sice to pak chvilku smrdí, ale prakticky vůbec nekoroduje ) Starty motoru v zimě super, extrém -27 brnk a jelo se, samozřejmě to chce mít ok baterku a trochu se starat - tak 1x za měs. ji nechám přes noc nabít C Tekem ať je full. Gumy se mi osvědčily Michelin, už na auto nic jiného nechci - orig. Dunlop byly strašné .... vydržely 25tis. Michelin jsem koupil hned poté a dodnes na letních jezdím - i když letos to bude jejich poslední sezóna. Moc mě nenapadá co se ještě psát, tož asi tak Byť jsem obrovský šťoura a kritik tak mohu ASX doporučit, a to i s naftovým motorem, pohon 4x4 je jinak nedostupný a pro mne mít auto tohoto ražení bez 4x4 postrádá smysl. Až budu starší, jistě bych ocenil i snadné nastupování. Jak jsem psal, sháním do rodiny 2 auto a je to opravdu problém něco vybrat - všude se něco najde a mnohdy je toho daleko více než u ASX které ač to nerad ( ) uznávám nastavilo i přes všechny mé pohnutky laťku dost vysoko! Kdo chce spolehlivé auto, nevadí mu výše uvedené řešitelné věci, chce mít auto s neotřelým designem ( Octavia opravdu není nic pro mě, navíc se dooost krade - kamarádi by mohli vyprávět ) pro toho je ASX dobrou volbou, a to jak v benzínu, tak naftě. Pozor - tuším že motor 2.2 DiD si koupíte jen s automatickou převodovkou. Bral bych poslední verze kde už je lepší antikorozní ochrana - asi se jim nechtělo pořád měnit 5 dveře, nebyl jsem jediný a snad se trochu posunuli i s řešením kontaminací oleje díky častým REGE. Ať Vám to jezdí!
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 15.01.2016 08:45, dsgf gdsdgfs dgsd gsdfg
Hm, na dieselu měnit olej po 7500 km, to bych byl v servisu každých 5-6 týdnů... hustý:)
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Friday 15.01.2016 09:02, RE: ASX 1.8 DiD 110Kw po 120tis.km
Biker79 posted by:
Zdravím Vás, rád bych tady jako majitel vozu Mitsubishi ASX 1.8 DiD 110KW 4WD r.v. 2010 po osobním nájezdu 120 tis. km rád přispěl se svými zkušenostmi. kdo mě zná z Mitsubishiklubu tak ví, že nejsem z těch kdo by ASX chválil do nebes, přesto s odstupem času mohu říct že to auto je vcelku povedené a v globálu jsem spokojený. Auto mě za celou dobu nenechalo nikde stát, jen jednou se mi hodilo do nouzového režimu poté,co mi zatuhly lopatky regulace turba a toto prostě natlačilo víc, než mělo ( má variabilní regulaci kterou je třeba občas pohnout, jinak může zatuhnout - v mém případě výměna turba v rámci záruky ). Další závady které by jakkoli ohrožovaly dojezd z místa A do místa B jsem na autě neměl. Začnu kritikou ať to jsem já - tolik zmiňované DPF je opravdu slabinou, ale v tom není ASX mezi ostatními diesly žádná výjimka. Výhodou je, že lze poznat kdy probíhá regenerace DpF a lze ji takto nechat proběhnout do konce. S DPF si servisy opravdu nevědí rady, jednou jsem řešil časté spouštění REGE ( po cca 100 - 150km ) se servisem, vytáhli ze mě dost peněz a řešení žádné. Protokol o stavu motoru - zaplnění DPF, korekce vstřiků atd atd, vše super hodnoty. Důvod častých REGE nedokázali vysvětlit, natož vyřešit. Osobně se po zkušenostech s autorizovanými servisy těmto vyhýbám velkým obloukem. V mnoha případech nezvládli základní úkony které si teď dělám sám - např. výměnu palivového filtru - to zmastili hned 2x v době kdy jsem tam jezdil kvůli záruce. Další slabinou je koroze podvozku a 5 dveří - mám nové v rámci záruky, rez se objevila znovu. Slabé místo je spoj u osvětlení SPZ - před koupí doporučuji se tam povívat :) Na autu jsem si vystříkal všechny dutiny a i podvozek - snad jsem korozi na chvilku zbrzdil.ASX v tomto není samo, hledám teď jako 2 auto do rodiny Mazdu 6 - kdo je zná, ví - ASX je na tom s korozí opravdu ještě dobře. Dlouhodobá spotřeba cca 6,5lt / 100km - auto jezdí všechny režimy, město, dálnice, nebydlím zrovna na rovince, takže spotřeba na auto s aerodynamikou cihly OK. Dynamika motoru je super, trochu to kazí krátká 6st. převodovka, která po výměně orig. oleje za Castrol zvládá řazení mnohem lépe, opět, kdo ASX má ví, že nemá ráda řazení mezi 1 - 2st ( šlo to trochu ztuha ). Po výměně oleje - vše OK. Co se laku týká - opravdu to není žádná hitparáda. Auto od nova dostává autokosmetiku DoDo a na zimu Collinite 476 ( odolává lépe soli ). Lak se i po letech provozu leskne tak, že se v něm mohu fotit. Kvalita je však chabá - měkký, malá vrstva laku. Auto mám černé - opět kdo ví, je krásné, ale člověk se zapotí :) Do nafty od nova leju aditiva od VIF, zhruba do 100tis. jsem jezdil výhradně na Shell fuel save, teď jsem zběhnul k OMV, beru jejich prémiovou, rovněž dodatečně aditivuji. Auto jede subjektivně lépe, motor je tišší, trochu se protáhly intervaly mezi REGE - asi je opravdu malinko kvalitnější. Na naftě a aditivaci bych rozhodně nešetřil - common rail vstřiky se Vám odvděčí. Jinak dělám od nova výměnu oleje po 7500km, polovina intervalu - díky DPF a kontaminaci oleje naftou mě nějak nenaplňuje myšlenka že tato směs maže můj motor. S 2 výměnami oleje samodomo se nákladově v pohodě vlezu do ceny za stejný olej v autorizáku a ještě mi zbyde - práce na 30min. Palivový filtr doporučuji orig., měním před každou zimou ( interval cca 20 -25tis. km) Jednou jsem koupil neorig., auto po výměně ani neblaflo, dal jsem původní a nadrc - dodnes newm co bylo špatně, ale už neriskuji. Co je na autě dobré je spolehlivost, výkon, spotřeba, jízdní vlastnosti, výhled z vozu, design, pokud se nejezdí do autorizáku minimální provozní náklady, mechanická odolnost - ťuk ťuk - vše na podvozku původní, výfuk skoro bez koroze ( při každé výměně pneu dostane lehký nástřik silikonovým olejem, sice to pak chvilku smrdí, ale prakticky vůbec nekoroduje ) Starty motoru v zimě super, extrém -27 brnk a jelo se, samozřejmě to chce mít ok baterku a trochu se starat - tak 1x za měs. ji nechám přes noc nabít C Tekem ať je full. Gumy se mi osvědčily Michelin, už na auto nic jiného nechci - orig. Dunlop byly strašné .... vydržely 25tis. Michelin jsem koupil hned poté a dodnes na letních jezdím - i když letos to bude jejich poslední sezóna. Moc mě nenapadá co se ještě psát, tož asi tak Byť jsem obrovský šťoura a kritik tak mohu ASX doporučit, a to i s naftovým motorem, pohon 4x4 je jinak nedostupný a pro mne mít auto tohoto ražení bez 4x4 postrádá smysl. Až budu starší, jistě bych ocenil i snadné nastupování. Jak jsem psal, sháním do rodiny 2 auto a je to opravdu problém něco vybrat - všude se něco najde a mnohdy je toho daleko více než u ASX které ač to nerad ( ) uznávám nastavilo i přes všechny mé pohnutky laťku dost vysoko! Kdo chce spolehlivé auto, nevadí mu výše uvedené řešitelné věci, chce mít auto s neotřelým designem ( Octavia opravdu není nic pro mě, navíc se dooost krade - kamarádi by mohli vyprávět ) pro toho je ASX dobrou volbou, a to jak v benzínu, tak naftě. Pozor - tuším že motor 2.2 DiD si koupíte jen s automatickou převodovkou. Bral bych poslední verze kde už je lepší antikorozní ochrana - asi se jim nechtělo pořád měnit 5 dveře, nebyl jsem jediný a snad se trochu posunuli i s řešením kontaminací oleje díky častým REGE. Ať Vám to jezdí!


Dobrý den, děkujeme za Váš obsažný příspěvek. Vložte prosím Vaše zkušenosti s ASX do recenze na TipCarsu, dostanou se tak k mnohem většímu počtu čtenářů. http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 15.01.2016 14:55, RE: dsgf gdsdgfs dgsd gsdfg
Reno posted by:
Hm, na dieselu měnit olej po 7500 km, to bych byl v servisu každých 5-6 týdnů... hustý:)


Diesly od Mitsubishi nemají hydroštely takže se musí občas seřídit ventilové vůle. A přitom t těch motorů musí vstřiky ven. Kolikrát to vydrží bez úhony je otázka, stačí aby mechoš udělal malilinkatou chybu a je to velmi drahý problém. Já bych takovou ojetinu nechtěl.

respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Monday 18.01.2016 09:39, RE: ASX
paja posted by:
Mám ASX dva roky a jsem celkem spokojený. Výška vozu i nastupování super. Interiér poskytuje vše co potřebuji a je přehledný a ne nijak moc přeplácaný, kvalita laku normální a nepozoruji žádný problém. Podvozek je po dvou letech a zimách ok. Pazvuky interiéru zatím nepozoruji a vrzání sedaček také ne. Servisní sít je o něco dražší než jsem čekal, ale v rámci záruky jsem se vždy na opravě domluvil. Docela mě vadí že nemají skladem náhradní díly a hodně dílů je na objednávku. S naftou nemám žádnou zkušenost ale s LPG ano. Úspora na palivo je výborná ale prodraží se vám servis kvůli kontrole a údržbě ventilů. Při běžném městském provozu je hlučnost přijatelná, na dálnici je to už horší. Srovnával jsem hlučnost se škoda Octavia 2 která je daleko tišší. Celkově doporučuji a myslím že ať koupíte jakýkoliv model nebo značku vždy něco najdete.


Dobrý den, podělte se o své zkušenosti s ASX v recenzi na TipCarsu: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
respond
Pegot
number of posts1
date of registration27.10.2018
Saturday 27.10.2018 15:34, RE: ASX 1.8 DiD 110Kw po 120tis.km
citation:
reakce na: Biker79, 15.01.2016 06:56 (Zdravím Vás, rád bych tady jak ...)


Dobry den prajem. Prosim Vas, riesim castu regeneraciu dpf Peugeot 4008 1.8 hdi. Ekvivalent asx. Kazdych cca 70 km regeneruje. Raz uz bol dpf vycisteny a resetovany. Na dlho nepomohlo. Zavady ziadne. Akurat uz hlasi viac oleja. Poradil by ste mi prosim Vas na co sa zamerat? Ďakujem pekne.
respond
kutil
number of posts2
date of registration06.12.2016
Friday 31.05.2019 00:04, Mitsubishi ASX - na všem je vidět snaha ušetřit při výrobě
Měl jsem Mondeo kombi 2.2TDCI z roku 2007 a pak KIA Sportage 2.0CRDI z roku 2007. Letos měla KIA najeto 250tis.km a tak jsem chtěl něco nového a líbilo se mi ASX. Potřebuji 4x4 a vzhledem ke špatné pověsti 1.8DI-D a 2.2DI-D jsem zvolil 1.6DI-D. Auto vypadá dobře, motor je překvapivě živý a přitom úsporný. Není problém jezdit do 5,5 litrů. Ale tím také kvality vozu končí. Přecházel jsem z KIA Sportage a tak porovnávám s ní. ASX má tenčí plechy, horší lak, horší zatlumení karosérie, větší přenos hluku z podvozku a kol, horší zatlumení motoru, horší řazení, horší výhled (velká zpětná zrcátka), menší kufr, horší sedačky, horší vnitřní osvětlení (chybí osvětlení pro zadní sedačky), horší osvětlení kufru, horší přední světla, hůře sedí na silnici, hůře jede v terénu, jednička není schopna auto v terénu udržet (motor škube), nedá se sklopit sedačka spolujezdce, nedají se polohovat opěradla zadních sedaček, nejsou děleny 5té dveře, nemá rezervu (jen opravnou sadu). Ale hlavně na všem je vidět velká snaha o to při výrobě ušetřit. Třeba při zamykání a odemykání klíčem se nezavírají všechny dveře, ale jen u řidiče. To měla už i Fiesta z roku 2001. Na to, že auto je z roku 2016, nemá základní výbavu kterou mají vozy o 20 let starší a v mnohem nižší třídě!!! To i Dacia Duster má lepší zatlumení a tlustší plechy. Při přechodu ze Sportage do ASX to bylo jak přechd z Mercedesu do Trabanta. Při plavné jízdě ASX a zavírání dveří jsem si vzpomněl na první Škoda Favorit. Totéž platí i o řazení, které je jak u toho Favorita. Při každém zařazení je kolize s kolečky převodovky. To je v kombinaci se systémem START-STOP smrtelné, protože motor naskočí až po sešlápnutí spojky, neroztočí motor převodovku a jednička nejde zařadit. Musí se spojka pustit, znovu sešlápnout a teprve pak jde zařadit. Převod mezi 1 a 2 je velký a na dvojku motor při malých otáčkách netáhne. Je nutné často řadit jedničku. Co je zajímavé, že je motor bez problémů schopný dávat moment v 1200ot a motor se nijak nevzpouzí. Pokud jde o dílenské zpracování, tak při porovnání s KIA má ASX horší kabely, méně chráněné konektory, je více plastu, často místo šroubů jsou akorát plastové kolíky, které vržou. Vše je v autě tak fórové, že to po velmi krátké době upadává. Doporučuji všem vozit ve vozidle vázací pásky, měla by to být povinná výbava. Třeba upadly všechny krytky uchycení sedaček. Nebo podsvícení tlačítek dveří, to také chybí. Za mne je tedy kvalita a vybavení ASX horší jak o 9 let starší Sportage a kdybych mohl, tak bych se k ní vrátil. Koupě ASX byl neuvážený a špatný krok.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Friday 31.05.2019 11:03, RE: Mitsubishi ASX - na všem je vidět snaha ušetřit při výrobě
citation:
reakce na: kutil, 31.05.2019 00:04 (Měl jsem Mondeo kombi 2.2TDCI ...)


Tady můžete napsat recenzi na některý ze svých vozů: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/ Budeme se těšit. Hezký den
respond
Lukáš Vaňura
number of posts7
date of registration30.06.2015
Wednesday 28.08.2024 18:40, ASX 1.6DI-D po 5ti letech ježdění
Když jsem ASX kupoval, chtěl jsem 4x4 a diesel. Nakonec jsem narazil na 3 roky staré s motorem 1.6DI-D.

Motor má mouchy, ale do 2500ot je tichý a jezdí od 1200ot. Celoroční prumerna potřeba je 5,7litru, ale třeba Chorvatsko jedu za 4,5 litrů. Motor mám cipnuty na 105kW/330Nm a výkon je plně postačující.

Také mám auto dodatečně zatlumene, nejvíc pomohlo zatlumit dveře.

Z počátku byly problémy s řízením auta a stabilitou. Není moc user-friendly. Prostě vše je tam jinak než u jiných aut. Hlavně poloha řidiče. Z počátku jsem stále málo točil s volantem. Také třeba doprava dopředu vůbec není vidět, člověk jede poslepu.

Auto ale dobře topí, Motor je kultivovaný, řazení není 100%, trochu se brání, ale dobrý. Dobře zprevodovana 1ka a zpátečka. Jen ta 6ka by mohla točit tak o 500ot méně.

Podvozek je hodně tvrdý, na nerovnostech poskakuje a vše je hodně cítit. Ale na prudké pohyby reaguje dobře, hodně pomáhá elektronika.

Takže po těch 5ti letech můžu říct, že auto splňuje co jsem od něj očekával.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.