0
back
 

diskuze k tématu: Mazda SKYACTIV - inovace proti proudu

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.07.2011 08:47, Zní to pěkně
Jaké nejnižší oktanové číslo bude potřeba do toho nového motoru při tak velkém kompresním poměru?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.07.2011 13:17, Nejen Mazda
ale minimálně snad i Toyota a Hyundai zatím nepřipravují malé turbo benzíny ne?<br>
<br>
Už někdo vlastně vyhodnotil reálnou úsporu paliva down-size motorů s turbem oproti moderním stejně výkonným atmosférám (na velkém vzorku reálných aut)? Tipnul bych si že spotřeba bude srovnatelná, spíš horší u turbo motorů. Zkrátka efekt snížení emisí CO2 se zřejmě nekoná. Zato jsou výrobní náklady větší a auta potenciálně poruchovější = při koupi ojetiny víc věcí na co si dávat bacha.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.07.2011 17:49, RE: Zní to pěkně
David V posted by:
Jaké nejnižší oktanové číslo bude potřeba do toho nového motoru při tak velkém kompresním poměru?
Měl by to být stále natural 95.
http://www.autorevue.cz/motory-mazda-skyactiv--nevyslapanou-cestou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.07.2011 17:53, RE: Nejen Mazda
Petr S posted by:
ale minimálně snad i Toyota a Hyundai zatím nepřipravují malé turbo benzíny ne?<br>
<br>
Už někdo vlastně vyhodnotil reálnou úsporu paliva down-size motorů s turbem oproti moderním stejně výkonným atmosférám (na velkém vzorku reálných aut)? Tipnul bych si že spotřeba bude srovnatelná, spíš horší u turbo motorů. Zkrátka efekt snížení emisí CO2 se zřejmě nekoná. Zato jsou výrobní náklady větší a auta potenciálně poruchovější = při koupi ojetiny víc věcí na co si dávat bacha.
Teoreticky je u menšího objemu šance na nižší spotřebu v případě menšího zatížení, tedy v městském provozu by to mohlo být lepší. Problém je, že ty malé turbomotory mají slušný krouťák od nižších otáček a lepší zátah je návykový, načež uživatel jezdí svižněji než s klasickým motorem a pak má spotřebu stejnou nebo i vyšší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.07.2011 08:51, RE: Zní to pěkně
David V posted by:
Jaké nejnižší oktanové číslo bude potřeba do toho nového motoru při tak velkém kompresním poměru?
Doopravdy bude stačit Natural 95, alespoň lidé z Mazdy to tvrdí.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.