0
back
 

diskuze k tématu: Mazda 626 s benzínem nebo dieselem?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 07:34, Mazda
Snadné řešení. Připlatit a koupit Mazdu 6. Při troše snahy (zejmena v zahraničí) se jistě sežene velmi pěkný kus za slušnou cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 08:25, RE: Mazda
anonym posted by:
Snadné řešení. Připlatit a koupit Mazdu 6. Při troše snahy (zejmena v zahraničí) se jistě sežene velmi pěkný kus za slušnou cenu.
626 bylo moje první auto. Ve dvoulitru. Jelo to jako pila.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 09:03, RE: Mazda
anonym posted by:
626 bylo moje první auto. Ve dvoulitru. Jelo to jako pila.
Mám již druhou 626 v benzinu. Je to pohodlné rychlé a úsporné autu. Náhradní díly nejsou drahé, jak si stále hodně lidí myslí a sehnat jde všechno. Je řeba pravidelně měmit olej, motory jsou na to zvlášť citlivé. Největší problém je ruční brzda, která občas zatuhává a má malou účinnost. S 2,0 v benzinu jde na dálku jezdit se spotřebou i pod 7 l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 09:06, 626 2.0
Bohuzel je k nedostatkum nutne pripocitat korozi karoserie. Hlavne zadnich lemu a kapoty (auto garazovano pres noc). r.v. 2001. Jinak najeto 100tis a bez problemu. jedine zavady: praskla palubni deska-vymeneno v zaruce, letos uvolneny plech stineni vyfuku (opraveno za 350Kc ve znackovem servisu), jinak jen spotrebni material, prumerna spotreba 8l/100km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 09:28, Spolehlivá
Jezdil jsem s 626 2.0 a je to hodně vpohodě auto. Najezdil sem s ní cca 20tkm a kolega 250tkm a kromě spotřebních věcí (brzdy,oleje, atd..) nic. Jen ten výfuk rychle "umře" a zadní lemy. Ty dokonce rezaví i na Mazdě 6 první generace!!! Ale jinak můžu s klidným svědomím doporučit 2.0 100kW!!! Kupte to a neprohloupíte! Martin
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 11:35, RE: 626 2.0
anonym posted by:
Bohuzel je k nedostatkum nutne pripocitat korozi karoserie. Hlavne zadnich lemu a kapoty (auto garazovano pres noc). r.v. 2001. Jinak najeto 100tis a bez problemu. jedine zavady: praskla palubni deska-vymeneno v zaruce, letos uvolneny plech stineni vyfuku (opraveno za 350Kc ve znackovem servisu), jinak jen spotrebni material, prumerna spotreba 8l/100km
Jj. Proto jsem vyse doporucoval Mazdu 6, nejlepe po faceliftu v r. 2005 tusim (lze dohledat treba na TipCars), ten mel problem zminene koroze podstatne vylepsit, snad i na uroven nerezavejici konkurence.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 11:37, RE: Spolehlivá
anonym posted by:
Jezdil jsem s 626 2.0 a je to hodně vpohodě auto. Najezdil sem s ní cca 20tkm a kolega 250tkm a kromě spotřebních věcí (brzdy,oleje, atd..) nic. Jen ten výfuk rychle "umře" a zadní lemy. Ty dokonce rezaví i na Mazdě 6 první generace!!! Ale jinak můžu s klidným svědomím doporučit 2.0 100kW!!! Kupte to a neprohloupíte! Martin
Ano Mazda 626 je velmi spolehlivá, podle mnohých znalců této značky je to jedna z nejlepších mazd vůbec. Přesto bych se motoru 2,0i 16V 100 kW obloukem vyhnul, neboť velmi často trpí na zapékání pístních kroužků, čehož průvodním jevem je velmi vysoká spotřeba oleje. Ta navíc přichází náhle dalo by se říci ze dne na den. To pak není problém dokonce motor zadřít. Oprava této fatální závady jde do desítek tisíc a to ji ještě nesmí dělat autorizovaný servis mazdy. Tolik moje informace. Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 11:56, RE: Mazda
anonym posted by:
Snadné řešení. Připlatit a koupit Mazdu 6. Při troše snahy (zejmena v zahraničí) se jistě sežene velmi pěkný kus za slušnou cenu.
přesně tak, 626 už bych nekupoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 14:38, mazda 626 DiTD
Měl jsem MAZDU 626 DiTD rok 2001 81 kW , kterou jsem kupoval po 1.majiteli se 100.000 km. Je to auto v pohodě, ale ne v naftě. Drahá výměna rozvodů, ve 130.000 km začalo téct čerpadlo a turbo začalo zlobit. Projev motoru není nic moc, je hlučný, líný a nekultivovaný. Po roce a půl jsem ji okamžitě prodal. MAZDU 626 ano ale v benzínu 85 kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 19:07, RE: Spolehlivá
anonym posted by:
Ano Mazda 626 je velmi spolehlivá, podle mnohých znalců této značky je to jedna z nejlepších mazd vůbec. Přesto bych se motoru 2,0i 16V 100 kW obloukem vyhnul, neboť velmi často trpí na zapékání pístních kroužků, čehož průvodním jevem je velmi vysoká spotřeba oleje. Ta navíc přichází náhle dalo by se říci ze dne na den. To pak není problém dokonce motor zadřít. Oprava této fatální závady jde do desítek tisíc a to ji ještě nesmí dělat autorizovaný servis mazdy. Tolik moje informace. Tomáš Dusil.
To je zvláštní, já mam Mazdu 626 r.v.2000 se 100kW motorem už 4 roky. Jezdím s ní každý den a naopak úbytek oleje jsem nezaznamenal téměř žádný. Je fakt, že ale nejezdím dlouhé trasy,ale nejčastěji po městě a okolí.

S korozí lemů a zatuhlou ruční brzdou (kterou nepoužívám) souhlasím, jinak je to velmi spolehlivé autíčko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 19:49,
Jak to tady tak čtu tak ani benzín ani naftu. Japonec nakonec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 21:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jak to tady tak čtu tak ani benzín ani naftu. Japonec nakonec.
Ale jo, Mazdu 626 GF proč ne, ale je třeba se vyhnout dieselu a verzi 2,0 se 100 kW. Zbytek motorů, jakož celku je naprosto spolehlivý. Ale i s těmito závadami je na tom 626 pořád mnohem lépe, než všechna evropská a i některá japonská konkurence.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 09:39, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jak to tady tak čtu tak ani benzín ani naftu. Japonec nakonec.
Až na to, že dnes platí "Japonce nakonec koupím", myšleno z původně zamýšleného výběru evropských srágor...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 10:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Až na to, že dnes platí "Japonce nakonec koupím", myšleno z původně zamýšleného výběru evropských srágor...
ano sparavne tak to je mam xedose 9 155kw a je to parada kdepak evropan na hovno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.08.2008 17:29, RE: mazda 6
anonym posted by:
Jak to tady tak čtu tak ani benzín ani naftu. Japonec nakonec.
Určitě benzín a určitě připlať a kup mazdu 6! Vyděláš na tom.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.08.2008 21:48, RE: mazda 6
anonym posted by:
Určitě benzín a určitě připlať a kup mazdu 6! Vyděláš na tom.
Mazda používá slušnou 1.6 naftu, je od PSA a krom toho že je povedená je i spolehlivá. Teď všichni čekají na nový motor (snad 2.2), dvoulitr diesel je už dost out, ten ne. Takže když mazdu, tak šestku a do ní dvoulitr benzín.
Zkus i Mazdu 3 s tím 1.6 nafťákem, není o moc menší než šestka a bude asi přece jen levnější a auto je to hodně dobrý.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.