0
back
 

diskuze k tématu: Mazda 626 - jaká je po třinácti letech provozu?

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 00:17, PĚKNĚ a ...
... s LÁSKOU napsané - má POCHVALA Davidovi z Hané (tam já to ZNÁM, v OL jednoho příbuzného mám(e)!). Já DOČETLA až do konce a protože těch km najezdím někdy opravdu docela HODNĚ, tak DĚKUJi za "přání" a "dtto/nápodobně" ,-)
Já tedy náhodou zrovna nedávno v jednom wellness hotelu (tam co vy na KOLE ty šílené kopce/stráně zdoláváte) byla a na KOLE bych je tedy ZCELA určitě NEzdolala ... (ale jinak tam bylo docela "pěkně", tak "přírodně" - to NEbyla "ironie" .-)
PS: K auto asi NEmám co říci, nechť "vydrží", je to "dobrá" volba, byť věkem už PŘECi jen ... Ale pokud je těch 120.000 km opravdu "pravých" - tak toho máte určitě ještě docela HODNĚ před sebou ..
Pěkný den, týden, měsíc, rok(y) s mazdou 626
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 07:56, Souhlasak
Zdravim a gratuluji. S Nissan Sunny s dtto naftakem mam stejne zkusenosti (200 k km zcela bez poruch). Ted uz 11 let provozuji Nissan Almera Sedan, ke dnesku 165 k km opet zcela bez poruch. Myslim, ze vase volba je OK, kilometru bych se vubec nebal.
PS: Proc jste nesel do Nissan Primera P11 C liftback nebo kombi - to je podle mne take super volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 08:29, bez předmětu
Jo, článek fakt super, dík za něj. Jen bych chtěl dodat, že jsem řešil podobný problém, taky díky narození třetího dítěte. Trochu si nedovedu představit, jak se tam všichni vejdete. Jako nouzovka asi OK, ale na delší dobu to není řešení. Jedině to kolo, ale to chce buď fest trénované děti, nebo se vykašlat na rodinu a jezdit sám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 09:44, Spolehlivost
Jsem již dva roky majitelem Mazdy 3, kterou jsem koupil jako tříletou ojetinu. Musím potvrdit, že Mazdy jsou fakt spolehlivý auta (asi jako všichni Japonci a Citróny (to je pozdrav pro Kylli). Co se týče zpátečky i u mého auta jde někdy zařadit až na několikátý pokus, předtím jsem měl VW Passat a tam to bylo bez problému. Ale vzhledem k tomu, že 1-5 řadí brilantně tak to neřeším. Jinak jsem rád, že je zde další motorista, který ročně najede celkem málo km. Já vzhledem k tomu, že děti už jsou mimo domov, tak najezdím okolo 5 tisíc km ročně, ale na kole těch poctivých 7 až 8 tisícovek ročně ujedu. Auto nemám pro potřebu, ale pro potěchu a odreagování. Jediná nevýhoda japonských aut je, že člověk nesmí bourat, protože oprava i poměrně malého ťukance je setsakramensky drahá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 10:26, Souhlasak
Koukam, ze jsme se sesli vsichni shodne "potrefeni" - taky toho hodne najezdim na kole, ale presto rocne autem cca 15 k km, uz dlouho pravidelne. Osobne bych spise privital radu, co si poridit, az mi Almera N15 Sedan prece jen doslouzi - snad to tak rychle nebude. Casem sem soupnu zkusenosti po 11 letech a 165 k km (pravidelnost 15 k km rocne je az dojemna ... ).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 10:38, 5000 km ?
Přiznám se, že recenzi jsem nečetl a to z jednoho prostého důvodu: po 5000 najetých kilometrech je velmi předčasné psát o čemkoliv kromě osobního dojmu. A ten si s dovolením udělám sám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 10:49, RE: Spolehlivost
klobrch posted by:
Jsem již dva roky majitelem Mazdy 3, kterou jsem koupil jako tříletou ojetinu. Musím potvrdit, že Mazdy jsou fakt spolehlivý auta (asi jako všichni Japonci a Citróny (to je pozdrav pro Kylli). Co se týče zpátečky i u mého auta jde někdy zařadit až na několikátý pokus, předtím jsem měl VW Passat a tam to bylo bez problému. Ale vzhledem k tomu, že 1-5 řadí brilantně tak to neřeším. Jinak jsem rád, že je zde další motorista, který ročně najede celkem málo km. Já vzhledem k tomu, že děti už jsou mi...
S těma citroenama opatrně, mám C4 od nova a během tří let docela nášup. Teda ze 7 servisních návštěv se jednalo o dvě roční normální a dalších 5 (4 záruční a jedna pozáruční) mimořádných. Jednalo se o uník klimatizace, bouchání (uvolněný výfuk), pak se nechtělo otevřít okénko u spolujezdce, a jednou nenastartovala vůbec, takže odtah - něco bylo ucpaného, stálo to 3000.- vč. odtahu. nic vážného, ale spíše otravného....nic obdobného jsem třeba s fábií rodičů nezažil, ani ze svojí starou feldou, kterou jsem měl před C4...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 11:08, okouzlí vzhledem
opravdu hezky napsané.
Vzpomínám si jak jsem 626 popisovaný model viděl poprvé a "ošahal si ho".Byl jsem z toho paf,pořád jsem to obcházel,sedal dovnitř,poslouchal motor,který předl tak tiše,že vzadu u výfuku jsem neslyšel jestli ještě běží a kochal se jak jsou šikmoočka šikovný.
Je vidět,že majitel to auto kupuju na dlouhou dobu,taková velká investice po koupi je pro mě nemyslitelná.
Celkově dát za to auto i s náklady na opravu cca 140tis je fakt rána.Záleží jak je ta recenze stará,ale dnes je to cena 2ks 626.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 12:32, Dotaz
Chtel bych se zeptat, jaky model mazdy toto je, jestli jiz model 1997 nebo ten starsi, ktery se vyrabel do 1996. Jinak cena me prijde trosku vyssi. PReci jen 140 tis, minus tech 25 za opravu minus gumy pocitam tak 8 tis, tak to stale vychazi na 108 tis, to me prijde o neco vyssi na to, ze tam byli tedy vsechny kotouce i desticky uz uplne sjete, nefunkcni klima plus nejake dalsi dily na podvozku.....Ale jinak gratuluji k hezekmu auticku a preji vam at slouzi. PS: mozna tomu nebudete verit, ale moje mondeo 1995 kombi s najetymi 300 tis km take nikde nechrasti ani kdyz jedo po kostkach. Sam jsem tomu neveril,ale je to tak. Bud to je tak kvalitni, nebo vse co chrastilo, tak uz upadlo :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 12:51, RE: Dotaz
mufik.martin posted by:
Chtel bych se zeptat, jaky model mazdy toto je, jestli jiz model 1997 nebo ten starsi, ktery se vyrabel do 1996. Jinak cena me prijde trosku vyssi. PReci jen 140 tis, minus tech 25 za opravu minus gumy pocitam tak 8 tis, tak to stale vychazi na 108 tis, to me prijde o neco vyssi na to, ze tam byli tedy vsechny kotouce i desticky uz uplne sjete, nefunkcni klima plus nejake dalsi dily na podvozku.....Ale jinak gratuluji k hezekmu auticku a preji vam at slouzi. PS: mozna tomu nebudete verit, ale mo...
rozeznat ty modely je snadné.Nový má chromovou lištu vepředu a jinou optiku světel přeních i zadních.
Na fotce k článku je nový model 97-00, ale majitel psal něco o spoileru když se dívá do zrcátka,z toho usuzuji,že nemá klasický spoiler na kufru (o tom se snad nezmiňoval-takový nestojí za řeč) ,ale ten "made in mazda" zakomponovaný v kufru- tedy starý model.
Navíc píše výroba 96,provoz 97,takže by to měl být starý model.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 14:45, dotaz mimo téma
jaký máte názor na prodej vozu a zjistítě po čase,že má propálený píst?Je to skrytá závada?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 15:01, RE: Dotaz
mufik.martin posted by:
Chtel bych se zeptat, jaky model mazdy toto je, jestli jiz model 1997 nebo ten starsi, ktery se vyrabel do 1996. Jinak cena me prijde trosku vyssi. PReci jen 140 tis, minus tech 25 za opravu minus gumy pocitam tak 8 tis, tak to stale vychazi na 108 tis, to me prijde o neco vyssi na to, ze tam byli tedy vsechny kotouce i desticky uz uplne sjete, nefunkcni klima plus nejake dalsi dily na podvozku.....Ale jinak gratuluji k hezekmu auticku a preji vam at slouzi. PS: mozna tomu nebudete verit, ale mo...
Zdravím,
David v tabulce uvádí model GE, čemuž odpovídá i popisovaný spojler. Model GE se vyráběl až do 6/1997. Osobně jsem majitelem 626 modelu GE s dvoulitrem právě z tohoto posledního měsíce výroby. Kupován s 124 tis. km, nyní 150 tis. km a maximální spokojenost. Kdyby ho kluci japonský začali vyrábět znovu za rozumnou cenu, neváhám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 15:03, 626
Pěkná recenze majiteli přeji hodně štastných kilometrů jak v mazdičce tak i na kole a hlavně vždy dobře doje'd :) ahooojjjj...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 17:09,
Docela pěkně napsáno. Ale nevím nevím, jestli Vám to auto pět let vydrží, děti vyrostou rychleji a za dva roky už se tam nevejdou a Vy budete shánět MPVčko
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 23:23, autor reaguje sám na sebe
To all: díky za vesměs kladné reakce. K připomínkám: auto stálo 89tis, ND po koupi těch +-25tis, práce 7tis, trucující klima 8.5tis, nové zimáky 5.5tis, medvěd a pískování skel 6.5tis, suma sumárum lehce nad těch 140tis, nicméně ty gumy a investice do zabezpečení nesouvisí s kvalitou vozu. Za tu sumu dnes pořídím opravdu 2 nebo i 3 626ge, otázkou zůstává, v jakém stavu. Do článku se mi vloudil šotek, vrchol točivého momentu není v 3500ot/min, ale už v 2500ot/min, pardon
David z Hané
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.01.2009 00:07, Milý klobrch(u)!
klobrch posted by:
Jsem již dva roky majitelem Mazdy 3, kterou jsem koupil jako tříletou ojetinu. Musím potvrdit, že Mazdy jsou fakt spolehlivý auta (asi jako všichni Japonci a Citróny (to je pozdrav pro Kylli). Co se týče zpátečky i u mého auta jde někdy zařadit až na několikátý pokus, předtím jsem měl VW Passat a tam to bylo bez problému. Ale vzhledem k tomu, že 1-5 řadí brilantně tak to neřeším. Jinak jsem rád, že je zde další motorista, který ročně najede celkem málo km. Já vzhledem k tomu, že děti už jsou mi...
Děkuji .-)
PS: Tedy já si na své C5(ky) věru NEstěžuji, ale ta japonská auta přeci jen ...
Tedy NEbývá to až TAK časté jak se stalo dpwagen(ovi), ale ta "vážnost/náročnost" poruch - tak tam to "sedí", ta je věru "citroën(ovská)"
Mazda 3 1.6 HDi je/byl můj "favorit/černý kůň" a dle mne nejPODceňovanější vůz nižší střední třídy ... tak "gratuluji" k výběru a
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.01.2009 00:09, RE: autor reaguje sám na sebe
mykovec posted by:
To all: díky za vesměs kladné reakce. K připomínkám: auto stálo 89tis, ND po koupi těch +-25tis, práce 7tis, trucující klima 8.5tis, nové zimáky 5.5tis, medvěd a pískování skel 6.5tis, suma sumárum lehce nad těch 140tis, nicméně ty gumy a investice do zabezpečení nesouvisí s kvalitou vozu. Za tu sumu dnes pořídím opravdu 2 nebo i 3 626ge, otázkou zůstává, v jakém stavu. Do článku se mi vloudil šotek, vrchol točivého momentu není v 3500ot/min, ale už v 2500ot/min, pardon
David z Hané
Ceny "vyšší" než by se mi "zdálo/líbilo", ale jinak: "Nechť slouží..."
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.01.2009 09:40, RE: autor reaguje sám na sebe
mykovec posted by:
To all: díky za vesměs kladné reakce. K připomínkám: auto stálo 89tis, ND po koupi těch +-25tis, práce 7tis, trucující klima 8.5tis, nové zimáky 5.5tis, medvěd a pískování skel 6.5tis, suma sumárum lehce nad těch 140tis, nicméně ty gumy a investice do zabezpečení nesouvisí s kvalitou vozu. Za tu sumu dnes pořídím opravdu 2 nebo i 3 626ge, otázkou zůstává, v jakém stavu. Do článku se mi vloudil šotek, vrchol točivého momentu není v 3500ot/min, ale už v 2500ot/min, pardon
David z Hané
Recenze pěkná. Mám stejné auto. Je to moje druhá 626. S Mazdou jsem spokojený. Také jsem musel pár věcí vyměnit, aby byla OK. Nešjhorší byly pístní kroužky, jelikož při studeném motoru strašně kouřila a žrala olej. Nyní již v poho. Olej doporučuji měnit po 10000 km a syntetiku, hydroštely jsou náročné na čistotu. Problém u této 626 je v ruční brzdě. Moc není účiná a zasekává se. Je potřeba táhlo občas promazat. Ta cena je dos strašná. za 140 000,- kč bych koupuil 626 z roku 2002 v super stavu. Za Mazdu, co má pisatel bych dal max 50000,- kč a to by muse být krasavice. Hodně ujetých km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.01.2009 10:09, RE: autor reaguje sám na sebe
mykovec posted by:
To all: díky za vesměs kladné reakce. K připomínkám: auto stálo 89tis, ND po koupi těch +-25tis, práce 7tis, trucující klima 8.5tis, nové zimáky 5.5tis, medvěd a pískování skel 6.5tis, suma sumárum lehce nad těch 140tis, nicméně ty gumy a investice do zabezpečení nesouvisí s kvalitou vozu. Za tu sumu dnes pořídím opravdu 2 nebo i 3 626ge, otázkou zůstává, v jakém stavu. Do článku se mi vloudil šotek, vrchol točivého momentu není v 3500ot/min, ale už v 2500ot/min, pardon
David z Hané
Pískování skel 6,5 tisíce? Sada na vyleptání VINCode stojí asi 800Kč a se 4mi dodanými šablonami se při troše šikovnosti dá vyleptat VIN na všech 10 skel u kombíka. Jinak chladič klimy se proděraví u každého auta po 6-10ti letech. Recenze je dobře napsaná a nevadí, že 5000km po koupi. Pokud mechanik vychytal vše potřebné, další 3-4 roky by se měl měnit jen olej, baterka a brzdová kapalina.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.01.2009 17:26, RE: autor reaguje sám na sebe
apo posted by:
Pískování skel 6,5 tisíce? Sada na vyleptání VINCode stojí asi 800Kč a se 4mi dodanými šablonami se při troše šikovnosti dá vyleptat VIN na všech 10 skel u kombíka. Jinak chladič klimy se proděraví u každého auta po 6-10ti letech. Recenze je dobře napsaná a nevadí, že 5000km po koupi. Pokud mechanik vychytal vše potřebné, další 3-4 roky by se měl měnit jen olej, baterka a brzdová kapalina.
Ta cena za pískování je včetně medvěd bloku, což je, myslím, velmi dobrá cena.
to PV: auto bylo kupované před rokem, nějaký ten pátek redakci trvalo, než recenzi zveřejnila, k té ceně: ač se to nezdá, tak se ceny za ten rok o dost snížily, a koupit auto, jak píšete, v super stavu přes bazar = malý zázrak
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.