Abík posted by:
Lze řešit tím způsobem, že se vezme kompletní výfuk a nechá metalizovat hliníkem. T. zv. šopování. Stojí to něco přes litr, ale vyplatí se to. Vlastní zkušenost, životnost 10 let.
Váznutí brzdového třmenu lze přičíst i vadné brzdové hadičce. Je zajisté stará, typoval bych, že ještě původní a pryžová. Příčinou je uvolnění vnitřní pryžové stěny, která znemožňuje rychlý úbytek tlaku kapaliny ve třmenu zpět. Dá se to snadno zjistit vymontováním hadice a otvorem od třmenu prostrčit, třeba svářecí dr...
Dobrý večer všem kteří zde píšou,neozval bych se tady kdyby mě nekontaktoval jeden známý že mi někdo použil fotku a krásně si vystřelil na můj účet,tím bych chtěl poděkovat opravdu pra**tům kteří byli té lásky a psali mi opravdu spisovné a vulgární emaily... Mimo to majitelem vozu nejsem již přes rok a opravdu netuším kdo udělal,tímto se tedy i omlouvám (bohužel nevím jak a koho kontaktovat,případně jak to sám smazat) ale k vozu, 626 bylo mé oblíbené,nyní koukám po nové verzi z roku 2000 ve stejné motorizaci tedy 2.0 ale 100kW verzi. Úpravy vozu byly jen sportovní filtr přímo určen na tento vůz,zadělaný EGR ventil a rezonátor místo katalyzátoru a koncová část byl výfuk koupený na autodoplnky.cz za cca 1600,- kč.Dunivý zvuk šel od 3.5tis ot. jinak se v klidu dalo po městě jezdit bez ohluchnutí ve 2.5-3 tis. ot. Logicky řídící jednotka by z 2.5 snad ani nešla díky jinému nastavení,čipování bylo možné jedině nějakým přepájením z důvodů že to prostě řídící jednotka nedovolovala (tehdy sem se přímo informoval u chiptuner.cz a cena byla pro mě extrémní) maximální rychlost vozu byla 210km/h (měřeno GPS 192km/h) směr Ostrava - Havířov po Rudné.Kroutící kotouče měla drtivá většina 626 kdo to neměl buď lže nebo měl štěstí.Co se týká kol, nevím co je na nich špatného (originál 16" z Mazdy Xedos s pneu Goodyear Eagle F1 205/55 ) podvozek byl nižší než ostatní 626 v Karviné už jak jsem vůz zakoupil.Určitě nejsem vidlák a tuning mě bere jen decentní (křídlo na kufru je originál),závěrem bych chtěl jen dodat že mě tento vůz ani jednou nezklamal v zimě ani v létě,pokaždé jen banalita a běžný servis po koupi (olej + rozvody),vůz beru jako koníček a zábavu tudiž jeho údržbu tzv neojebávám,jsem vychovaný mým otcem,který mě učil,že čisté a udržované auto vypovídá i o majiteli.Závěrem jen řeknu tohle : po tom, co jsem provedl na voze, tak bylo lehce svižnější (netvrdím že se zvýšil počet koní,jen že auto trošku ožilo), odsuzovat lidi podle místa bydliště je nesmysl(jezdil jsem pracovně do Opavy,Přerova atd a jsou tam stejné pra**ta jak na vesnici tak ve městech) a taky házet všechny mladé řidiče do jednoho pytle je nesmysl tak se prosím taky malinko zamyslete nad tím co říkáte někteří.Děkuji za vyslechnutí a snad co nejmenší kritiku na to co jsem zde napsal a pevně věřím, že ještě teď někde ta Mazda jezdí.