0
back
 

diskuze k tématu: Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, dovoz vozidel, ostatní, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla
Míša
number of posts1
date of registration01.03.2017
Wednesday 01.03.2017 20:04, Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace
Dobrý den , prosím o radu.
Chci si poridit benzinovou mazdu 6 a nevi jaky motor zvolit. Jaky je spolehlivy a jaky nebrat.
Libi se mi dvoulitr ale nevim jestli tu starsi variantu 108 kw a nebo 114kw.
Co znamena disi?

1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 1798

2.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 1999

2.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 1999

2.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 2488

Mate prosim nejake zkusenosti?
Chci si kozpit ojetinu z Nemecka najeto cca 100 tis.km. najeto. A chci kvalitni jednoduchy a spolehlivy benzin.

Kdyby jste meli navrh jineho auta tak sem s nim.

Diky moc.
respond
míra
number of posts12
date of registration28.01.2016
Thursday 02.03.2017 11:40, RE: Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace
Míša posted by:
Dobrý den , prosím o radu.Chci si poridit benzinovou mazdu 6 a nevi jaky motor zvolit. Jaky je spolehlivy a jaky nebrat.Libi se mi dvoulitr ale nevim jestli tu starsi variantu 108 kw a nebo 114kw.Co znamena disi? 1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 17982.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 19992.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 19992.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 2488Mate prosim nejake zkusenosti? Chci si kozpit ojetinu z Nemecka najeto cca 100 tis.km. najeto. A chci kvalitni jednoduchy a spolehlivy benzin.Kdyby jste meli navrh jineho auta tak sem s nim.Diky moc.


Takže gratuluji k výběru značky.Motor 1,8 je spolehlivý,vždy spřažený s 5-ti stupňovou převodovkou a s nižší výbavou(CE,TE).Jede celkem dobře,ale na závodění není.Před FL není možné mít xenony,po FL ano,ale je jich jako šafránu.Motor 2,0(108 kW,nepřímý vstřik) je výborný,žádné problémy s ním nejsou,krásně jde do otáček,dodával se jen do verzí před FL.Má 6-ti kvalt a může mít i automat.Ale je hodně klouzavý a ten výkon hodně zaniká.Výbava už bývá vyšší(TE,TE+).2,0 DISI (114 kW)se montoval až po FL a nesplnil očekávání.Je to přímý vstřik a ve srovnání se starším dvoulitrem se mu nechce moc do otáček.Často trpí na zakarbonování a poruchy vstřikovačů.Je nutno používat co nejkvalitnější benzín.Pro mě je tento motor zklamáním.Motor 2,5 je vždy, před FL i po něm, nepřímý vstřik a jede úžasně,hlavně odezva na plyn je úchvatná.Verze po FL má trochu delší šestku,ale i před FL točí 3300ot při 130 km/h.Úplně v pohodě lze dosáhnout spotřeby od 7-8l/100km.Má vždy nejvyšší výbavy(GTA,GT) a často mívá krásný sportovní packet(SAP-mřížka chladiče,sport.nárazníky,prahové spojlery.Všechny benzínové motory jsou extrémně spolehlivé.Za mně.1.místo-2,5 GTA(125kW),2.místo-2,0 TE+(108 kW),3-4.místo-2,0 DISI(114kW) nebo 1,8(88kW)
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Thursday 02.03.2017 11:43, RE: Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace
Míša posted by:
Dobrý den , prosím o radu.Chci si poridit benzinovou mazdu 6 a nevi jaky motor zvolit. Jaky je spolehlivy a jaky nebrat.Libi se mi dvoulitr ale nevim jestli tu starsi variantu 108 kw a nebo 114kw.Co znamena disi? 1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 17982.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 19992.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 19992.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 2488Mate prosim nejake zkusenosti? Chci si kozpit ojetinu z Nemecka najeto cca 100 tis.km. najeto. A chci kvalitni jednoduchy a spolehlivy benzin.Kdyby jste meli navrh jineho auta tak sem s nim.Diky moc.


Šel bych do 2.0 litru. 1.8L se v Mazdě 6 vždy dával do verzí s nejnižší výbavou. Jaká je spolehlivost 2,5L u 2. generace nevím, ale bude jich na trhu méně a spotřeba bude asi taky vyšší. Na druhou stranu auta s 2,5L budou mít asi nejlepší možnou výbavu.
respond
PavelKeprt
number of posts121
date of registration28.10.2015
Thursday 02.03.2017 13:06, skvělý výběr
Před rokem jsem váhal mezi Ford Mondeo MK4 a Mazda 6, nakonec sice vyhrálo Mondeo, ale jen kvuli tomu, že má větší kufr a já jsem potřeboval co nejvíce prostoru. Jinač bych bral určitě Mazdu, je to krásné auto, vždycky když ji vidím na ulicí, tak obdivně koukám.

DISI znamená přímé vstřikování paliva, tomu se OBLOUKEM vyhněte. Jen problémy navíc a žádná přidaná hodnota.

Já jsem projížděl 2.0i (107 kW - je to ten stejný motor, který mám teď ve Fordu) a jelo to parádně, lépe než v Mondeu, které je o dost těžší. Navíc v Mazdě je tento motor spojený se šestistupňovou převodovkou, která je o dost lepší než Forďácký 5-kvalt. Na běžné ježdění úplně super motor.

Co jsem tak viděl na Mobile.de tak ty 2.5i vycházejí už o něco dráž, protože je to vždy téměř s plnou výbavou. Ale pokud Vám nevadí si připlatit tak je to asi jednoznačná volba!
respond
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Thursday 02.03.2017 14:14, pdf
Pokud by někdo chtěl podrobnou recenzi na tohle auto ze světa motorů v pdf, hoďte sem mail, mohu poslat, až to někdy vyhrabu...
respond
fera2
number of posts5
date of registration29.02.2012
Friday 03.03.2017 09:42, mazda 6
poprosil bych o zaslání testu na jezek.subaru@seznam.cz. Díky moc
respond
Vaaclaf
number of posts13
date of registration10.02.2017
Friday 03.03.2017 14:00, pdf
Předem děkuji za zaslání na vaaclaf@seznam.cz
respond
míra
number of posts12
date of registration28.01.2016
Friday 03.03.2017 15:44, RE: pdf
A4 posted by:
Pokud by někdo chtěl podrobnou recenzi na tohle auto ze světa motorů v pdf, hoďte sem mail, mohu poslat, až to někdy vyhrabu...


Předem děkuji-rakusovi@centrum.cz
respond
Frankiee
number of posts15
date of registration02.11.2012
Friday 03.03.2017 16:00, dobra volba
Zdravim,
mam uz pres tri roky Mazdu 6 2.0 TE. No, nejede to spatne, ale kdyz bych mel kupovat auto znovu, sel bych do 2,5 Vzhledem k memu rocnimu najezdu bych vyssi spotrebu asi i prezil.
O 1,8 bych neuvazoval vubec, i kvuli vybave. Ten dvoulitr je takovy rozumny stred, i vybavou. Ale co se davalo jen k 2,5i nebo k 2,2 nafte, byly kozene sedacky, jejich vyhrivani, parkovaci senzory. Pokud bez neceho z toho nemuzete zit, tak holt jen ten nejvyssi motor.
Dvoulitr je krasne tichy, zatim delam jen bezny servis a prekvapive za co jsem auto pred tremi lety koupil, bych ho dnes asi i prodal, jednoducha a spolehliva japonska technika si drzi cenu. Jen bych asi hned po koupi nechal striknout spodek a dutiny, udajne to nerezne tolik jako starsi model, ale stejne se to vyplati, mne to stalo asi 5000,- a kdyby auto vydrzelo o par let dele...
Spotreba ? 7,5-10 Celkove dlouhodoby prumer asi tak 8,5l. Okresky v pohode 7-8, dalnice cca 8-8,5 a po meste to leze na 10. Je to preci jen trochu tezsi auto (mam kombi) a tak to pocitove az tak nejede a pri popojizdkach zere. Stejne bych si ho stejne dnes koupil asi zase, i kdyz je to takova lemra lina Ale nemuzete me brat az tak doslova, jsem zvykly z motorek na jinaci zrychleni ))
respond
jifi
number of posts1
date of registration05.03.2017
Sunday 05.03.2017 12:27, RE: pdf
Prosím taktéž o zaslání testu ze SM na adresu jifi@seznam.cz. Díky
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 05.03.2017 18:34, pdf
998@post.cz

díky
respond
eCORE
number of posts94
date of registration12.03.2014
Monday 06.03.2017 14:59, Recenze mazda 2,5
Prosim tez o zaslani na ecr@centrum.cz. Diky
respond
Craiq
number of posts1
date of registration15.02.2019
Friday 15.02.2019 19:07, RE: pdf
citation:
reakce na: A4, 02.03.2017 14:14 (Pokud by někdo chtěl podrobnou ...)


Dobry den, mohl bych poprosit o zaslani rezence na email michaldrabek@centrum.cz
respond
Parafly
number of posts1
date of registration20.12.2020
Sunday 20.12.2020 08:40, RE: pdf
Dobry den, pokud pdf jeste mate, prosim taky o poslani na mhapala@centrum.cz. děkuji, Martin H.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.