Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Nekoncernový nízkonákladový dieselový kombík?
0
back
 

diskuze k tématu: Nekoncernový nízkonákladový dieselový kombík?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, japonská vozidla, italská vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.06.2014 19:13, Nekoncernový nízkonákladový dieselový kombík?
Dobrý den, mám na Vaši redakci prosbu o pomoc s výběrem nového vozu. Trochu se mi změnily priority a po radostných kilometrech s Mazdou MX-5 se jí chystám nahradit něčím prostornějším pro roční nájezd cca 25t. km. Mé představy jsou zhruba následující: rozpočet do cca 80 000 Kč, kombi, diesel, spolehlivost, nízká spotřeba a provozní náklady, sleduji i bezpečnost. Ač se to po přechodu z Miaty může zdát zvláštní, cíleně nehledám do nového auta výkon, zábavu v zatáčkách, ani skvělý design, i když hlasu srdce se jen těžko bráním. Co se týče provozních nákladů, vyšla mi z toho samozřejmě nejlépe koncernová a tolikrát omílaná klasika v podobě 1.9 TDI 81 kW, ať již v O1, Golfu, A4 B5 (bezpečnost?) atd. Ke koncernu jsem však nikdy necítil sympatie, proto bych se rád zeptal, jestli existuje něco, co se podle Vašeho názoru může této variantě rovnat, zvláště v ohledu provozních nákladů, a zároveň to není tak „obyčejné“ auto. Napadá mě např. V40, Avensis, AR 156, 320d, Mazda 6 atd. Děkuji Vám za odpověď a doufám, že na můj dotaz vůbec odpověď existuje.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Thursday 12.06.2014 21:06, RE: Nekoncernový nízkonákladový dieselový kombík?
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, mám na Vaši redakci prosbu o pomoc s výběrem nového vozu. Trochu se mi změnily priority a po radostných kilometrech s Mazdou MX-5 se jí chystám nahradit něčím prostornějším pro roční nájezd cca 25t. km. Mé představy jsou zhruba následující: rozpočet do cca 80 000 Kč, kombi, diesel, spolehlivost, nízká spotřeba a provozní náklady, sleduji i bezpečnost. Ač se to po přechodu z Miaty může zdát zvláštní, cíleně nehledám do nového auta výkon, zábavu v zatáčkách, ani skvělý design, i když hlasu srdce se jen těžko bráním. Co se týče provozních nákladů, vyšla mi z toho samozřejmě nejlépe koncernová a tolikrát omílaná klasika v podobě 1.9 TDI 81 kW, ať již v O1, Golfu, A4 B5 (bezpečnost?) atd. Ke koncernu jsem však nikdy necítil sympatie, proto bych se rád zeptal, jestli existuje něco, co se podle Vašeho názoru může této variantě rovnat, zvláště v ohledu provozních nákladů, a zároveň to není tak „obyčejné“ auto. Napadá mě např. V40, Avensis, AR 156, 320d, Mazda 6 atd. Děkuji Vám za odpověď a doufám, že na můj dotaz vůbec odpověď existuje.


Ne, neexistuje, bohužel. Určitě ne z výše jmenovaných. Např. 1,9 JTD od Fiatu (možno najít i v Opelu), nebo 1,8 TDCi od Fordu, nejsou špatné motorizace, ale přece jen je 1,9 TDI v servisních nákladech lepší. Dostupnost dílů a servisu v každé garáži na VW Group po celé Evropě taky není k zahození. Navíc O1, Golf 4 apod. jsou ze zlatých časů VW, kdy kvalita použitých materiálů byla na vrcholu, proto i ze spodu vypadají po vác než 10 letech a X set tisících km dobře a na STK pak není problém, to může stejně starý Ford a Opel tiše závidět.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 13.06.2014 08:55, RE: Nekoncernový nízkonákladový dieselový kombík?
Paul posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, mám na Vaši redakci prosbu o pomoc s výběrem nového vozu. Trochu se mi změnily priority a po radostných kilometrech s Mazdou MX-5 se jí chystám nahradit něčím prostornějším pro roční nájezd cca 25t. km. Mé představy jsou zhruba následující: rozpočet do cca 80 000 Kč, kombi, diesel, spolehlivost, nízká spotřeba a provozní náklady, sleduji i bezpečnost. Ač se to po přechodu z Miaty může zdát zvláštní, cíleně nehledám do nového auta výkon, zábavu v zatáčkách, ani skvělý design, i když hlasu srdce se jen těžko bráním. Co se týče provozních nákladů, vyšla mi z toho samozřejmě nejlépe koncernová a tolikrát omílaná klasika v podobě 1.9 TDI 81 kW, ať již v O1, Golfu, A4 B5 (bezpečnost?) atd. Ke koncernu jsem však nikdy necítil sympatie, proto bych se rád zeptal, jestli existuje něco, co se podle Vašeho názoru může této variantě rovnat, zvláště v ohledu provozních nákladů, a zároveň to není tak „obyčejné“ auto. Napadá mě např. V40, Avensis, AR 156, 320d, Mazda 6 atd. Děkuji Vám za odpověď a doufám, že na můj dotaz vůbec odpověď existuje.
Ne, neexistuje, bohužel. Určitě ne z výše jmenovaných. Např. 1,9 JTD od Fiatu (možno najít i v Opelu), nebo 1,8 TDCi od Fordu, nejsou špatné motorizace, ale přece jen je 1,9 TDI v servisních nákladech lepší. Dostupnost dílů a servisu v každé garáži na VW Group po celé Evropě taky není k zahození. Navíc O1, Golf 4 apod. jsou ze zlatých časů VW, kdy kvalita použitých materiálů byla na vrcholu, proto i ze spodu vypadají po vác než 10 letech a X set tisících km dobře a na STK pak není problém, to může stejně starý Ford a Opel tiše závidět.


Za 80 to bude bída a zejména do nafty bych nešel. Nicméně pokud je někdo dobrodruh, tak bych v naftě nejvíc věřil motrům JTD a od Volva, ale musím říct, že mi pořád přijde, že jsou na tom TDi-čka nejlépe (1.9).
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Friday 13.06.2014 09:17, alfa fiat bmw
do 80 tis seženete:
pěknou alfu 156 sw, její provozní náklady jsou rozumné, ale musíte se připravit, že za některé díly si připlatíte a dávat polské nemá cenu (ložisko kola, napínák řemene atd.) Doporučuji 1,9jtd 85kw s faceliftem interieru (digi klima pal. pc...)
zachovalý fiat stilo se stejným motorem - velice pohodlné a prostorné auto proovzní náklady podobné jako octavia
bmw 320/318d není špatnou volbou s manuální převodovkou,ale až po faceliftu od rv2002 110/85kw a tam je to finančně dost na hraně
Volvo bych vynechal, auto je hrozně těžké a motor ze starých renaultů td si s ním neporadí a žere, renaultácké dti a dci už zase není tak spolehlivé a navíc jsou na něj hodně drahé díly.
Doporučil bych se podívat ještě po autě v plynu (obvzlášt benzíny od bmw jsou velice povedé a provozní náklady s lpg jsou velice dobré do cca 2,2kč na km)
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 13.06.2014 11:54, RE: Nekoncernový nízkonákladový dieselový kombík?
Paul posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, mám na Vaši redakci prosbu o pomoc s výběrem nového vozu. Trochu se mi změnily priority a po radostných kilometrech s Mazdou MX-5 se jí chystám nahradit něčím prostornějším pro roční nájezd cca 25t. km. Mé představy jsou zhruba následující: rozpočet do cca 80 000 Kč, kombi, diesel, spolehlivost, nízká spotřeba a provozní náklady, sleduji i bezpečnost. Ač se to po přechodu z Miaty může zdát zvláštní, cíleně nehledám do nového auta výkon, zábavu v zatáčkách, ani skvělý design, i když hlasu srdce se jen těžko bráním. Co se týče provozních nákladů, vyšla mi z toho samozřejmě nejlépe koncernová a tolikrát omílaná klasika v podobě 1.9 TDI 81 kW, ať již v O1, Golfu, A4 B5 (bezpečnost?) atd. Ke koncernu jsem však nikdy necítil sympatie, proto bych se rád zeptal, jestli existuje něco, co se podle Vašeho názoru může této variantě rovnat, zvláště v ohledu provozních nákladů, a zároveň to není tak „obyčejné“ auto. Napadá mě např. V40, Avensis, AR 156, 320d, Mazda 6 atd. Děkuji Vám za odpověď a doufám, že na můj dotaz vůbec odpověď existuje.
Ne, neexistuje, bohužel. Určitě ne z výše jmenovaných. Např. 1,9 JTD od Fiatu (možno najít i v Opelu), nebo 1,8 TDCi od Fordu, nejsou špatné motorizace, ale přece jen je 1,9 TDI v servisních nákladech lepší. Dostupnost dílů a servisu v každé garáži na VW Group po celé Evropě taky není k zahození. Navíc O1, Golf 4 apod. jsou ze zlatých časů VW, kdy kvalita použitých materiálů byla na vrcholu, proto i ze spodu vypadají po vác než 10 letech a X set tisících km dobře a na STK pak není problém, to může stejně starý Ford a Opel tiše závidět.


TaK jak jsem již několikrát psal, mám octavii I s 1,9tdi 81 a kw a stilo 1.9 jtd 85 kw a náklady na provoz jsou naprosto totožné. Oktávku jsem si dovezl před 8 lety z německa, fiata mám cca 3 roky a bez problémů. Takže to můžu provnat. Provozní náklady jsou srovnatelné a pokud se podaří vybrat třeba to stilo ( já ho kupoval za 75tis a 20 jsem vrazil do prvního servisu), tak bych se toho nebál. Fiaťácký motor, pokud má pravidelnou údržbu, tak je to v pohodě. Člověk nesmí být prase. Stilo je velké pohodlné a prostorné auto. Takže jeden typ Stilo. Rozhodně jej koupíte v lepším stavu než koncernové 1.9tdi v jakémkoliv modelu.



respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 13.06.2014 11:54, RE: Nekoncernový nízkonákladový dieselový kombík?
Paul posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, mám na Vaši redakci prosbu o pomoc s výběrem nového vozu. Trochu se mi změnily priority a po radostných kilometrech s Mazdou MX-5 se jí chystám nahradit něčím prostornějším pro roční nájezd cca 25t. km. Mé představy jsou zhruba následující: rozpočet do cca 80 000 Kč, kombi, diesel, spolehlivost, nízká spotřeba a provozní náklady, sleduji i bezpečnost. Ač se to po přechodu z Miaty může zdát zvláštní, cíleně nehledám do nového auta výkon, zábavu v zatáčkách, ani skvělý design, i když hlasu srdce se jen těžko bráním. Co se týče provozních nákladů, vyšla mi z toho samozřejmě nejlépe koncernová a tolikrát omílaná klasika v podobě 1.9 TDI 81 kW, ať již v O1, Golfu, A4 B5 (bezpečnost?) atd. Ke koncernu jsem však nikdy necítil sympatie, proto bych se rád zeptal, jestli existuje něco, co se podle Vašeho názoru může této variantě rovnat, zvláště v ohledu provozních nákladů, a zároveň to není tak „obyčejné“ auto. Napadá mě např. V40, Avensis, AR 156, 320d, Mazda 6 atd. Děkuji Vám za odpověď a doufám, že na můj dotaz vůbec odpověď existuje.
Ne, neexistuje, bohužel. Určitě ne z výše jmenovaných. Např. 1,9 JTD od Fiatu (možno najít i v Opelu), nebo 1,8 TDCi od Fordu, nejsou špatné motorizace, ale přece jen je 1,9 TDI v servisních nákladech lepší. Dostupnost dílů a servisu v každé garáži na VW Group po celé Evropě taky není k zahození. Navíc O1, Golf 4 apod. jsou ze zlatých časů VW, kdy kvalita použitých materiálů byla na vrcholu, proto i ze spodu vypadají po vác než 10 letech a X set tisících km dobře a na STK pak není problém, to může stejně starý Ford a Opel tiše závidět.


TaK jak jsem již několikrát psal, mám octavii I s 1,9tdi 81 a kw a stilo 1.9 jtd 85 kw a náklady na provoz jsou naprosto totožné. Oktávku jsem si dovezl před 8 lety z německa, fiata mám cca 3 roky a bez problémů. Takže to můžu provnat. Provozní náklady jsou srovnatelné a pokud se podaří vybrat třeba to stilo ( já ho kupoval za 75tis a 20 jsem vrazil do prvního servisu), tak bych se toho nebál. Fiaťácký motor, pokud má pravidelnou údržbu, tak je to v pohodě. Člověk nesmí být prase. Stilo je velké pohodlné a prostorné auto. Takže jeden typ Stilo. Rozhodně jej koupíte v lepším stavu než koncernové 1.9tdi v jakémkoliv modelu.



respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 13.06.2014 22:11, RE:
Dobrý den. V otázce spolehlivosti, servisních a provozních nákladů se legendárnímu TDI s rotačním čerpadlem jen tak něco nevyrovná. V novějších vozech spíše doporučuji benzínový motor, jelikož Common-Rail už nebude ani tak úsporný, ani spolehlivý. Velmi dobrou alternativou ale bude Toyota Avensis, případně Mazda 6.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Saturday 14.06.2014 09:56, RE:
Karel - TipCars.com posted by:
Dobrý den. V otázce spolehlivosti, servisních a provozních nákladů se legendárnímu TDI s rotačním čerpadlem jen tak něco nevyrovná. V novějších vozech spíše doporučuji benzínový motor, jelikož Common-Rail už nebude ani tak úsporný, ani spolehlivý. Velmi dobrou alternativou ale bude Toyota Avensis, případně Mazda 6.


Tak po 3 letech zkušeností s common railem a 10 lety s TDi nemůžu souhlasit s tím, že common rail není tak úsporný jak tdi - spotřeba je naprosto totožná 85 kW common rail x 81 kW - dlouhodobě dle dotankování 5,5 a to se nějak auta neflákají . Auta jezdí stejné trasy, ročně okolo 20 tis. km. Náklady na provoz zatím taky stejné, ikdyž vím, že common rail je citlivější na naftu, ale po 3 letech od koupě nebyl jediný problém a auto jsem kupoval za 75 tis - jak jsem psal výše stilo 85 KW JTD. Chtěl jsem původně ještě jednu Octavii I, ale do 100 tis včetně nákladů na první servis a to byly už vraky a do němec se mi pro to nechtělo. Tak jsem hledal jinou variantu kombi v dané ceně - Stila se dají najít v mnohem lepším stavu a když se podíváte na auta dotažená z Itálie, tak můžete narazit na docela pěkný kousek.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.