0
back
 

diskuze k tématu: Mazda 6 - první generace

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.06.2011 06:29, rada
doporučuji pročíst www.mazdaclub.cz Tam je vše. O kvalitě dílenského zpracování jsem tu již kdysi psal, takže se nebudu opakovat. Za sebe napíšu - ojetou Mazdu 6/626 bych nechtěl, ani kdyby byla zadarmo. Koroze, koroze, koroze. Jinak stran poruch - forum je celkem dost výstižné a dost lidí řeší různé záhadné problémy. Spotřeba u 2,0i je v průměru kolem 8,5/100. U 1,8 to bude přibližně podobné.Pokud bych měl volit japonské auto se sportovními geny, volil bych jednoznačně Subaru, ať menší Imprezu klidně s 2,0i a nebo Legacy, buď 2,0i či 2,5i. Kvalita je zcela někde jinde a spolehlivost taky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.06.2011 07:09, rada
Honda Accord 2.0, dražší než Mazda, ale dostupnější než Honda s motorizací 2.4. Podle mě je to lepší alternativa k Mazdě. Pokud budete na této volbě trvat (má své mouchy, ale určitě to není nic tragického) tak s motorem 2.0.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.06.2011 08:51, rada
Nechci vás od mazdy odrazovat, ale možná bych se raději poohlédl po něčem jiném(evropském). Recenze od novinářů nebo spokojených majitelů je jedna věc, ale skutečnost je někdy trochu jiná. Mám kamaráda, který už do ní nasypal 80 tisíc a je z ní dost nešťastnej. Taky si myslel japonec, to je držák. Bohužel to není úplně pravda. Ceny dílů a oprav jsou o dost dražší než u evropských aut a hlavně plechařina je na katastrofální úrovni. Já osobně bych šel raději do mondea r.v.2004 a výš, s tím chybu rozhodně neuděláte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.06.2011 08:54, rada
Také bych bral raději třeba Mondeo, Accord, avensis atd...........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.06.2011 09:25, rada
ono to mondeo tiez dost hrdzavie ale je pravda, ze servis bude jednoduchsi....a co tak Passat?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.06.2011 09:57, rada
kdyz uz sis vybral mazdu tak bych hledal na mazdaklubu od nekoho dyl zaregistrovanyho s nekolika prispevky z kterych vyctes co v minulosti delal s autem jaky resil problemy a tak. motor na ty kilometry urcite benzin a ja bych volik 2.0
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.06.2011 09:59, rada
http://forum.mazdaklub.sk/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.06.2011 10:00, rada
Od roku 2004 mondeo nerezaví. Ono nerezavělo ani předtím, akorát spodní hrany na dveřích, kde použili špatnej tmel. Passat moc na sportovní jízdu není a spolehlivost taky žádná sláva, to už radši tu mazdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.06.2011 11:35, rada
veru nie je na sportovu jazdu ale to si myslim, ze ani mazda aj ked bude mat lepsie jazdne vlastnosti, spolahlivost passatu je medzi konkurentmi dobra a hlavne servis velmi dostupny
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.06.2011 12:57, rada
Já jsem si koupil ojetou M6 asi před měsícem. Motor 2.0(Facelift), 108 kw a 6kvalt. Koupil jsem ji od autorizovaného dealera Mazda. Vím že na hodnocení je hodně brzo, ale zatím vše ok. Jinak o korozi se toho napsalo dost a dost. Pokud se rozhodnete pro M6, doporučuji udělat preventivní nástřik podvozku a dutin, určitě se to vyplatí. Jinak bych spíš doporučoval jít od roku výroby 05 a výše, kdy M6 prošla faceliftem. A určitě je s M6 větší zábava než s passatem. (můj osobní názor)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.06.2011 07:37, rada
Martine a tobě to jako přijde v pořádku v 21.století si pár let staré auto nechávat komplet stříkat proti shnití?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.06.2011 08:00, rada
Mám 3 roky Mazdu 6, 2,0 TD 100 kw, r.v. 2003, dovezená z německa s 65 tkm. Nyní najeto cca 110tkm. Spotřeba při 80% jízdy po městě cca 7-7,5 l. Při delších jízdách mimo město okolo 6 l. Jízdní vlastnosti výborné, výkon motoru také, ale převodovka je zpřevodovaná do těžka, zase při vyšších rychlostech se motor zbytečně nevytáčí. Ze závad jsem zatím řešil: oprava asi pěti milimetrových puchýřků na zadních lemech (u německého prodejce jsme na ně dostali slušnou slevu z ceny ), nástřik spodní části karoserie, zatuhlý spodní třmen na zadní brzdě (stačilo rozebrat, vyčistit, namazat), čidlo ABS, nyní mě čeká výměna kotoučů/destiček na přední nápravě (cena materiálu ve velkoobchodě cca 5.500,- za desky a kotouče na obě nápravy), výměna žárovky v předním světlometu (příšerná práce), jinak jen výměna filtrů a oleje po 15 tkm. S autem jsem spokojen. To rezivění není žádná tragédie. Auto parkuje venku a je provozováno celoročně v městské soli. Nyní se asi na dvou-třech místech objevují puchýřky o velikosti 1-2 mm. Stačí trocha péče (zavčasu vybrousit a zatřít). Viděl jsem několik různých i mladších aut, která rezivěla daleko víc... Za sebe můžu M6 doporučit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.06.2011 08:10, rada
Valnoho, v pořádku to není, ale každý model má nějaké mouchy a konstrukční nedostatky. Jedno jestli je to koncern, japonec, korejec, nebo američan. Výrobci je postupem času vychytávají, ale s novým modelem přichází zase další. M 6 z kraje výroby má slabší antikorozní ochranu. Dá se tomu celkem úspěšně pomoci dodatečným nástřikem. Jinak je to spíše nadprůměrně spolehlivé auto. A za slušné peníze. Kupující musí zvážit, jestli je výhodnější po koupi ojetiny udělat nástřik, nebo třeba častěji měnit váhu vzduchu, nebo vstřikovače u citlivějších systémů.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.06.2011 08:21, rada
Ačkoliv koncernem nejezdím a mám k němu jistý odpor, tak mi osobně přijde milejší výměna váhy vzduchu 1x za uherský rok (dnes již za pár Kč) než každý měsíc brousit a lakovat puchýřky o výsledném vzhledovém efektu takovýchto zásahů ani nemluvě. Zkrátka za mne říkám ano nějaká ta závada či moucha ke každé ojetině patří ale raději budu řešit závady typu mechanického než nekonečný boj s korozí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.06.2011 08:35, rada
Karle, slabší antikorozní ochrana není z kraje výroby,ale provází téměř celý výrobní cyklus, což i Mazda uznala a dodatečně svolávala zdarma na opravu (Pokud jsi jezdil na prav. servis). Pokud má zájemce chuť koupit model za 140 000kč, chystá se právě na ty nejvíc zasažené kousky před FL. Spolehlivostí strčí většinou do kapsy všechno co potká na silnici. Pokud narazíš na zachovalý kus bezt koroze a máš doma garáž, tak bych do ní šel. V opačným případě mi přijde 140 000 za rezavý plechy dost. A pokud si připlatíš za Accorda 2,0, tak nemusíš řešit žádnou korozi, spolehlivost taky špičková, sportovní jízda no problem, lepší motor a slušnou výbavu. Podle mě není o čem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.06.2011 10:00, rada
Valnoho, v pořádku to samozřejmě není. To byla jen doporučená rada, pokud by se rozhodl pro M6, hlavně starší kousky před FL. Jinak všechny kousky co jsou po FL a prošly svolávací akcí Mazdy, by měly být relativně v pohodě. Samozřejmě ale vždy záleží jak se o ni předchozí majitel staral. Jinak ještě k té spotřebě s moji 2,0 jezdím město cca 8,5, mimo město(většinou Praha-Ostrava) není problém se dostat na 7,5. Ale většinou nejezdím D1
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.06.2011 13:54, rada
Dobrý den

Rád bych napsal pár řádků na Mazdu 6.Vůz jsem zakoupil nový jedná se o rok výroby 2006 s benzínovým motorem o obsahu 2,3 litru.Jednoznačně doporučuji zvážit, zda nejít raději do tohoto obsahu před 1,8 nebo 2,0.Rozdíl ve spotřebě je zanedbatelný,ale výkonově je někde jinde.Auto se na první pohled jeví spíše jako 6 válec než li 4 válec.Spotřeba 9 litrů město a něco kolem 8 při ideálních podmínkách na dálkové.Co se týče koroze nemám po 5 letech téměř, každodeního provozu jediný náznak,tak že se dost podivuji nad názory ostatních.Vůz mám předělaný na LPG což znamená zhruba poloviční náklady na provoz.Při spotřebě 10 litrů plynu na 100 km mi při ceně 16,90 kč za litr stojí toto 170 korun což si myslím není vůbec špatné.Výkon zůstává téměř nezměněn.Jednoznačně doporučuji vyšší obsah motoru a následnou přestavbu vozu na LPG .Jen pro zajímavost roční povinné ručení mám za 4580 kč.Mám najeto 80 tis km a zatím ani jedna závada dokonce jsem nedávno kontroloval opotřebení brzdových destiček a jsou dle mého,názoru tak na 65% životnosti.Kvalita těchto vozů je známá.Tvrzení že by třeba Subaru nebo Honda byly daleko lepší vozy nezdílím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.06.2011 14:05, rada
Ve firmě jsem provozoval Mazdu 6 diesel 2.0 140 kW a taky benzínovou šestku 2.0 104 kW. Takže mohu porovnat oba vozy. Disel jsme prodali když měl najeto 100 tisíc km. 1. Spotřeba - paradoxně velmi podobná. S benzínem se bez problémů dá jezdit za 7,8l při rozumném dodržování rychlostních limitů- Diesel jezdil dlouhodobě za 7,5. Je pravda, že naftová šestka díky vysokému točivému momentu svádí k ostřejší jízdě, což se pravděpodobně projevilo i na spotřebě, ale pokud se dobře pamatuju tak pod 6,5l na 100 jsem se nikdy nedostal. 2. Ostatní provozní náklady. Byly levnější u benzínu. Benzín 2.0 má rozvodový řetěz, který se nemění. Nafta má řemen a rozvody se mění při cca 120 tisících km. Ložiska na přední nápravě u benzínu vydržely do 160 tisíc km, takže když vyberete kus, který už je má vyměněné, tak už je pravděpodobně měnit nebudete. V nafťáku začaly hučet už při 100 tisících km. Jinak běžná údržba, která byla u benzínu o něco levnější (levnější olej a filtry). Jinak bezproblémová auta. Při nákupu zkontrolujte korozi zadních lemů. U benzínu zkontrolujte jestli se nazadrhává plynový pedál (zanesená škrtící klapka, stačí nachat v servisu vyčistit). Osobně bych volil benzín, dvoulitr, 1.8 bude asi taky dobře fungovat, ale myslím si, že spotřeba nebude o moc nižší. Šestku v benzínu máme pořád a jezdí a jezdí a jezdí , a mimochodem dá se za 10 tisíc přestavět na etanol. Kdyby jste se chtěl dovědět víc napište mi na bkupka@volny.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.06.2011 14:09, rada
Jen drobná oprava mého předchozího příspěvku. Disel měl samořjemě výkon 140 koní , tedy 105kW, omlouvám se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.06.2011 12:22, rada
Ja mam M6, 2,0 benzin, rv 2004 a jsem spokojeny. Narazil jsem na zachovaly kousek s malo najetymi kilometry.Svezeni sportovni - rozhodne zabavnejsi nez s Passatem, spotreba mne mile prekvapila - dlouhodobe jezdim za 7,6 benzinu na 100. Na spotreby jednotlivych modelu je mozne se podivat na www.spritmonitor.de - realne zkusenosti uzivatelu a ne pseudoteorie vyrobcu a jejich marketingovych tymu. Doporucil bych 2,0 benzin, spis se vyhnout 2,3 - svezeni sviznejsi, spotreba o neco vyssi, ale je nutne kontroloval hladinu oleje, ktereho je v motoru malo (cca 3,5litru). Tyhle auta jsou za dobry ceny, ale s rizikem zadreni. Videl jsem i modely s vymenenym motorem a do toho bych urcite nesel. S naftou nemam zkusenost. Koroze zatim zadna - malo jete a garazovane. Zadne zavady se mi na aute neprojevily.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.