Ahoj, pokud tu zveřejníš e-mail, tak ti pošlu leták M6 z té doby.
2.5L se prodávala s maximální výbavou GTA (793 tisíc) nebo GTA Plus (871 tisíc). Ty ceny jsou za sedan, hatchback stál o 15 tisíc víc, kombi o 30 tisíc víc.
2.0L se prodávala ve výbavě TE (687 tisíc) a TE Plus (750 tisíc). Hatchback a kombi jsou opět dražší stejně jako v předchozím případě o 15 a 30 tisíc.
Kompletní výbavu tu vypisovat nebudu, ale střední výbava
TE byla už dost slušná. Např. dvouzónová klima, vyhřívání sedadel, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, dešťový senzor, tempomat, volant a řadící páka v kůži, el. okna vpředu i vzadu, atd. Bezpečnostní výbavu: 6 airbagů, ESP a další systémy mají všechny M6 té doby stejné. Od
TE Plus má sledování jízdních pruhů, Xenony atd.
GTA má bezklíčové startování a další podobné zbytečnosti
Rozdíl ve výkonech nebyl až tak velký. 2.0L měl 114kW / 6 200 ot., krouťák 193 NM / 4 500 ot. 0-100 km/h 10,0 sec.
2.5L 125kW / 6 000 ot., krouťák 226 NM / 4 000 ot. 0-100 km/h 8,1 sec.
Jak je to se spolehlivostí těhle motorů nevím. Předchozí generace 2.0L byla bezproblémová. 2.3L byla problematická jak už předřečník psal. Jak je to u 2.5L verze vůbec netuším. Osobně bych šel klidně do 2.0L Výbava pro mě naprosto dostatečná a zřejmě dvoulitrů bude i větší nabídka než 2.5L.