0
back
 

diskuze k tématu: Mazda 6 gh 2.5(2009) - náklady?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, typ vozidla, osobní
Martinio
number of posts1
date of registration15.05.2019
Wednesday 15.05.2019 11:44, Mazda 6 gh 2.5(2009) - náklady?
Dobrý den do měsíce mě čeká koupě auta okolo 200tis Kč. Zalíbila se mi Mazda 6gh 2.5 , moje otázka zní , je to dobra volba,jaké jsou servisní náklady+- . Je mi 22 svobodný s příjmem okolo 22tis měsíčně s tím že v podstatě stravu a bydlení mám zdarma . Bude to v pohodě nebo mě to sežere za ceny servisu a náhradních dílů. Popřípadě zkuste napsat nějaké podobné auto. Dekuji
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Thursday 16.05.2019 13:04, RE: Mazda 6 gh 2.5(2009) - náklady?
citation:
reakce na: Martinio, 15.05.2019 11:44 (Dobrý den do měsíce mě čeká ko ...)


Když ji miluješ... Jinak před koupí zkontrolovat jednak kritická místa pro hnilobu, na což Mazdy obzvláště trpí (2009 = 10 let stará šunka), dvojmotový setrvačník a celkový stav vozu, včetně historie. Mazda má el. SK, takže něco by se mohlo dát vyčíst. Obecně Mazda je dražší na servis, ale zase je po technciké stránce velmi spolehlivá. Spúotřební díly (brzdy, desky, čepy, tyčky atd.) je +/- jako u jiných značek. Dražší a to výrazně je plechařina, třeba světla a pod. Měl jsem kdysi Mazdu 3MPS a nestačil jsem valit oči na cenun ND ve srovnání se Subaru, které jsem v té době měl také a mám další modely dodnes. Mimo koroze bych se toho nebál. Rozpočet to unese. prvotní servis = cca 25 tisíc, s tím je nutno počítat (bzdy, tyčky, čepy, svíčky, oleje, filtry, brdzovka, možná i pneu). Jako všude jinde.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Thursday 16.05.2019 15:08, RE: Mazda 6 gh 2.5(2009) - náklady?
citation:
reakce na: Martinio, 15.05.2019 11:44 (Dobrý den do měsíce mě čeká ko ...)

Ahoj, Mazdu 6 2009 má muj kolega, ale s motorem 1.8 benzín. Nic se nekazí, ale neřešil trochu bouchlý blatník a koroze rostla jak Babišova řepka na polích

Furt si říkám, proč Ti nestačí Golf VI 1.6 MPI, naprosto bezproblémový vůz, co nerezne a dobře ho prodáš. Asi toužíš po něčem silnějším, ale věř mi, že slabé motory mi v mládí zachránily život, protože rozum jsem dostal, až jsme bourali na D1 v roce 1996, to jsem sice neřídil, ale ztratil jsem vědomí a rozbil si nos, jen při nedobrždění kolony při cca 70km/h
Ještě zkus Hondu Civic 1.8 VTEC, opět nerezne, motory jezdí 400tis.km a rozhodně nejsou brzdou provozu. Jenže díly jsou levné jedině ty z druhovýroby.
Za mě Golf je Golf a zábava je i ve Focusu 1.6 Ti-VCT 92kw(není jich moc u nás)
Starší Mazda 6 je krásná lejdy, ale ta rez je jak mor, musí se hlídat
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Friday 17.05.2019 09:06, RE: RE: Mazda 6 gh 2.5(2009) - náklady?
citation:
reakce na: BobanHTP, 16.05.2019 15:08 (Ahoj, Mazdu 6 2009 má muj kole ...)


S tou sílou motoru je to hodně individuální.
Já začínál na litrovým unu a felicích a když jsem pak přesedl do fíkusu s 1,8, tak jse se výrazně zklidnil. S fiatem a feldama to byl furt plnej, předjíždění bylo téměř vždy nebezpečný. Když jsem s fíkusem potřeboval předjet kamion co jel 70, tak jsem tam dal trojku a zmizel v dáli...
Druhá fáze zklidnění přišla s přechodem na Peugeot 406 1,9TD - s tím autem nešlo jezdit rychle, tak jsem to vzdal.
Můj názor je, že 1,6 je na auto velikosti golfu dost na hraně. Zvlášť, když v šestkovým golfu bude uškrcenej a otupělej emisema...
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Friday 17.05.2019 09:56, RE: RE: RE: Mazda 6 gh 2.5(2009) - náklady?
citation:
reakce na: KoobaS, 17.05.2019 09:06 (S tou sílou motoru je to hodně ...)

Je to tak, 1.6 MPI je motor na pohodu, v Golfu pěkně odhlučněný na poměry atmosféry, který zvládne předjet TIR, ale netrhá asfalt.. Mě se líbí jak je vše dobře opravitelné, dokonce GO motoru nevychází tak draho, Golf VI nerezne, díly vydrží hodně a pořád se dá dobře prodat
Takže je to tak: když daný vůz miluješ, není co řešit
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.