0
back
 

diskuze k tématu: Dieslové kombi s cenou 150 000 až 170 000

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.02.2015 00:43, Dieslové kombi s cenou 150 000 až 170 000
Dobrý den,

plánuji koupit ojetinu, kombi s dieselovým motorem s cenou kolem 150 000 až 170 000. Výběr jsem zúžil na tyto vozy: Ford Mondeo 2.0 TDCI (MK4), Audi A4 (B7) avant 2.0 TDI, Mazda 6 2.0 MZR-CD (první, možná druhá generace). Chápu, že se jedná o různé výrobce a trochu odlišná auta. Jde mi spíše o komplexní spolehlivost a aby mělo dostupné náhradní díly. Když pomineme fakt, že je třeba trefit na dobrý kus, který vůz byste mi prosím doporučili Vy?

Předem moc děkuji za odpověď. Honza.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Tuesday 10.02.2015 07:58, Ford
Já bych šel do Fordu. Z uvedeného půjde o nejlepší kompromis mezi kvalitou a cenou. Audi bude drahé na údržbu a Mazda je Japonec a u Japonce diesel nikdy.
respond
Falco
number of posts55
date of registration09.05.2007
Tuesday 10.02.2015 17:51, Audi B7
U Audi B7 raději volit méně poruchový 1.9 TDI. Kamarád nedávno hledal v podobné ceně právě Audi B7 a VW Passat 3C a nic kloudného nevybral a nakonec skončil v Lagune s min. nájezdem po člověku, kterého zná a auto kupoval nové...
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Tuesday 10.02.2015 17:53, tdi
roky vyroby se jedná o vozidla cca 2006+,takže reálny nájezd u nich bude kolem 200-400 000.Tzn.pokud nenatrefíte vyloženě na ověřený kus,počítejte,že vozidla budou akorát před generálnimi opravami
respond
HoNZA
number of posts248
date of registration28.04.2008
Tuesday 10.02.2015 19:15, těžké
Těžká volba - žádné z těch aut není vyložený vítěz a má svoje přednosti i zápory. Počítal bych s velkou porcí km a investicí do servisu. Vybíral bych spíš podle toho jak jezdím a co mi vyhovuje - pohodlí, nebo prostornost a obratnost atd... po zkušenostech se třemi z výše zmíněných aut bych vybral Mazdu - druhou generaci ale s benzínovou 2.5 MZR. I s vědomím, že co propálím v benzínu navíc bych do auta stejně nasypal za vstřiky, FAP a turbo...
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 10.02.2015 23:44, RE:
Dobrý den. S ohledem na kompromis mezi spolehlivostí a dostupností náhradních dílů Vám doporučuji Ford Mondeo. Jeho motor 2.0 TDCi je poměrně spolehlivý a Ford má jedny z nejnižších cen náhradních dílů a servisních prací.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 11.02.2015 16:05, Mondeo 1.8 TDCI
Aniž bych nějak chtěl ovlivňovat výběr, tak Mondeo 1.8 TDCI je jedno z mála těch moderních dieslů, které se obejdou bez DPF filtru, což snižuje pak následné problémy se servisem ojetiny. Co jsem zkoumal, tak motor relativně chválí, ale slušný zátah dává jen v úzkém pásmu otáček.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 11.02.2015 21:32, RE: Mondeo 1.8 TDCI
Koloss posted by:
Aniž bych nějak chtěl ovlivňovat výběr, tak Mondeo 1.8 TDCI je jedno z mála těch moderních dieslů, které se obejdou bez DPF filtru, což snižuje pak následné problémy se servisem ojetiny. Co jsem zkoumal, tak motor relativně chválí, ale slušný zátah dává jen v úzkém pásmu otáček.


Nedalo mi to a taky jsem se díval a nabídky na ta auta s tímto motorem tam v tomto rozpětí jsou. A byl jsem překvapen, že najdu auta už za tak málo peněz. V tomto rozpětí bych se trochu obával jejich stavu. Například mě nedávno docela šokovalo, za co se dnes nabízí MkIII. Viděl jsem nabídku 2-litru z roky 2005 za 100 tisíc nebo V6-ku z roku 2002 za necelých 70, a to už v inzerátu bych našel několik výhrad proč být obezřetný. Přijde mi, že jsou momentálně ojetiny docela drahé.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 11.02.2015 21:39, RE: Mondeo 1.8 TDCI
David V posted by:
Koloss posted by:
Aniž bych nějak chtěl ovlivňovat výběr, tak Mondeo 1.8 TDCI je jedno z mála těch moderních dieslů, které se obejdou bez DPF filtru, což snižuje pak následné problémy se servisem ojetiny. Co jsem zkoumal, tak motor relativně chválí, ale slušný zátah dává jen v úzkém pásmu otáček.
Nedalo mi to a taky jsem se díval a nabídky na ta auta s tímto motorem tam v tomto rozpětí jsou. A byl jsem překvapen, že najdu auta už za tak málo peněz. V tomto rozpětí bych se trochu obával jejich stavu. Například mě nedávno docela šokovalo, za co se dnes nabízí MkIII. Viděl jsem nabídku 2-litru z roky 2005 za 100 tisíc nebo V6-ku z roku 2002 za necelých 70, a to už v inzerátu bych našel několik výhrad proč být obezřetný. Přijde mi, že jsou momentálně ojetiny docela drahé.


Už jsem viděl i V6 z roku 2005 kolem 70 litrů, ceny padají. Přece jen už se začíná prodávat Mk5, takže vlastně i Mk4 už je výběhovka.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.