0
back
 

diskuze k tématu: Mazda5 je vhodnou volbou?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.08.2015 14:22, Mazda5 je vhodnou volbou?
Dobrý den,
prosím o radu. Chtěl bych koupit rodinné vozidlo do 200000kč stáří max.6let. Najezdím 8-10tisí ročně většinou po městě. Samozřejmě jako každý bych rád hodně muziky za co nejméně peněz.Co myslíte Mada 5 1.8 (85kw). Je to dobrá volba nebo máte lepší alternativu? A co přestavba tohoto modelu na LPG. Má to smysl?
Děkuji Patˇák
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Sunday 02.08.2015 16:27, RE: Mazda5
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,prosím o radu. Chtěl bych koupit rodinné vozidlo do 200000kč stáří max.6let. Najezdím 8-10tisí ročně většinou po městě. Samozřejmě jako každý bych rád hodně muziky za co nejméně peněz.Co myslíte Mada 5 1.8 (85kw). Je to dobrá volba nebo máte lepší alternativu? A co přestavba tohoto modelu na LPG. Má to smysl? Děkuji Patˇák


Pokud chcete MPV, pak je Mazda 5 asi dobrá volba i s tím motorem. Akorát pozor na to, že dozadu se nevejdou 3 autosedačky, ale jen 2.

Najezdím 8-10tisí ročně většinou po městě... ...A co přestavba tohoto modelu na LPG. Proč tu všichni řeší LPG při takto malých nájezdech? LPG (za 30 tisíc) se bude splácet 3-4 roky a pak možná dojde na malé úspory a nebo taky na další investice.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Sunday 02.08.2015 16:30, lpg
spočítal jste si např.kolik dáte za revize a serivs přetěsnování LPG? a také z dlouhodobého hlediska málokterý moderní motor je na LPG připraven.
Takže jestli se opravdu vyplatí ušetřt např.20 000kč za pár let proti velké opravě motoru v horizontu 5 let
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Sunday 02.08.2015 21:50, k
auto dobré LPG určitě ne. To ty peníze do přestavby na LPG vražte radši do oprav nebo něčeho jiného to se nemůže vrátit.
respond
sympatico
number of posts54
date of registration04.03.2014
Monday 03.08.2015 12:35, Lpg
Jsem trochu překvapen negativismem ohledně LPG. Předně, přestavba čtyřválcového 1.8 motoru nebude stát 30 tisíc, ale max 22, včetně přimazávání. Revize, přetěsňování....revizi mi udělá můj plynař každý rok za dvacet minut, a stojí to dvě stovky. Přetěsňování..? O čem se to bavíme...? Jen pro info, jezdím okolo 80t ročně, vždy kupuji ojetá auta, a vždy LPG.

Nevím, co je nějaký problém, nevím, co je přetěsňování, vím, že můj Legend jezdí zhruba za 12-13l plynu a plyn mě stojí 13,80. Manželka jezdí s Muránem za 11 plynu. Předtím to byla Sienna, Lexus RX 300, Lexus RX 330,Tribeca 3.0, Accord 2.0, Accord 2.4, Shuttle 2.3, Mondeo 2.5, Citroen C5 V6, všechno auta která nalítala neskutečné kilometry na LPG, a problémy o kterých čtu jsem nikdy nezažil.

Jediné, co samozřejmě odchází, jsou vstřiky. Vzhledem ke svým nájezdům měním vstřiky ještě v záruce, kupuji zásadně auta bez LPG a mám skvělého plynaře, dříve jsem jezdil do Strakonic. A vstřiky vydrží dle kvality plynu, ale zhruba tak 60.000km...pokud bych je platil ze svého, na šestiválec vyjdou okolo 5-6 tisíc, ty lepší samozřejmě.

Všechna auta co jsem kupoval, měla najeto 150-200tkm a šla do světa s nájezdem 300t+, po zhruba dvou až třech letech. Ano, měním často olej, po 10tkm. Ale jinak nevím o nějakých problémech, které by byly zásadní při jízdě na LPG.

A netuším proto, jaké jsou důvody proti zástavbě LPG u mazdy 1,8 pro nenáročného užívatele. Nádrž místo rezervy, s sebou paket s kompresorkem a lepící sadou. Funguje skvěle, stojí do tisícovky, náhradní náplň dvě stovky. Tankovat bude pán okolo 14,-Kč a vzhledem k otevření iránského trhu a dalšímu zlevňování komodit neočekávám velký pohyb od této hladiny. Při tomto nájezdu se investice vrátí max za dva roky, spíše dříve. A můžu všechny škarohlídy ujistit, že 1.8 v mazdě nemá s LPG pohonem žádný problém, není to auto pro závodění, kde by motor trávil svůj život v horních otáčkách, což plynu dlouhodobě nesvědčí.

Za mě tedy rozhodně ano. Najít si dobrého plynaře, pokud žádného neznáte, klidně Strakonice, půjčí Vám zdarma auto na cestu domů, za den dva si ho vyzvednete a máte jistotu že všechno bude fungovat. Pořád čtu samé hrůzné zvěsti ohledně LPG, přitom léta jenom jezdím a jezdím, při tankování platím okolo osmi stovek a najedu asi 450 km, což mi nepřijde vůbec blbý.

Abych to shrnul, mám-li rozumný motor, čím jednodušší, tím lepší, a schopného plynaře, není důvod tankovat za 30,-Kč když můžete za polovic. Blbosti jako přetěsnění apod neřešte, pokud Vám nebudou bydlet v motoru kuny nebo myši, je to irelevantní, na přestavbu budete mít dva roky záruku a zrovna ve vašem případě, tzn čtyřválec atmosfera je přestavba až trapně jednoduchá.

A pokud můžu z vlastní zkušenosti potvrdit, že najet s plynem 150tkm lze úplně běžně, bez zásadních problémů ( nechávám si pravidelně měřit komprese v motoru, takže jistotu mám ), nevím , proč by při Vašem malém nájezdu toto nemohlo fungovat. Zvolil jste jednoduchý motor, nebudete řešit turbo, filtr pevných částic, a není jediný důvod proč platit za palivo jednou tolik. Já i s mým kolegou ve firmě, který najezdí stejné km, a je taky zapřisáhlý plynař, to vidíme jednoduše- potřebujeme jezdit, hodně jezdit a vždy se na auto spolehnout- takže proto LPG. A nezáleží, jak malý nebo velký motor v autě je...kdysi jsem z nutnosti koupil za 20t Clio 1.2 na lpg, které mělo obrovskou 80l bombu místo celého kufru ...mělo to být auto nouzovka, nakonec jsem ho měl tři měsíce, protože jezdilo skoro zdarma a dojezd byl neskutečný...tady, na Tipcarsu najdete BMW 550i na lpg s nájezdem, ze kterého se běžnému návštěvníkovi autobazaru udělá nevolno... Teď přesvědčuji svojí maminku, která si objednala nový Hyundai i10, aby využila nabídku dealera na tovární zástavbu LPG...ono totiž jezdit stejně, a tankovat za poloviční cenu, je vážně rozdíl. A pořád stále popisované imaginární problémy mají nejspíš jednoho původce, špatně zhotovenou přestavbu. A už jsem zde vzpomínal kamaráda s Foresterem, který na plyn najel 550tkm...taky řešil vstřiky, ale benzínové, ptž na benzín takřka nejezdil vůbec a odešly mu . Já i kolega vidíme svého plynaře tak jednou do roka, a přijde mi to hrozně normální...

Jinak Mazda 5 fajn volba, taky se mi líbí, a ta benzínová 1.8 by měla dobře sloužit, ať už přestavěná nebo ne...a kdybyste se o plyn zajímal, vždy se radši ptejte tam, kde jsou relevantní zkušenosti podložené stovkami přestaveb ( viz Strakonice např ) . Dobře udělaná přestavba je záruka, že léta budete jen a jen jezdit...bohužel se dnes rozvíjí případy, že zkrachovalý bazarník a podobná individua si udělají školení (!!!!!) na zástavbu lpg a pak vyvěsí ceduli a dělají,...metodou pokus omyl. Můj plynař je původní profesí inženýr elektrotechnik, není co dodat. Když jsem před rokem navštívil Acuru v Chomutově (ofic Honda dealer ), pan majitel zkoumal mojí zástavbu v Legendu a pak začal své klienty na přestavbu posílat za "mým" plynařem do Varů...A všechna auta co mi dělal nikdy neměla žádný problém s nějakým přetěsňováním, výpadky, ( mám v Legendu dva reduktory celkem na 500ps ) a podobnými nesmysly. Takže dobře vybrat...a pak jen šetřit :)

respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Monday 03.08.2015 14:41, RE: Lpg
sympatico posted by:
Jsem trochu překvapen negativismem ohledně LPG. Předně, přestavba čtyřválcového 1.8 motoru nebude stát 30 tisíc, ale max 22, včetně přimazávání. Revize, přetěsňování....revizi mi udělá můj plynař každý rok za dvacet minut, a stojí to dvě stovky. Přetěsňování..? O čem se to bavíme...? Jen pro info, jezdím okolo 80t ročně, vždy kupuji ojetá auta, a vždy LPG.Nevím, co je nějaký problém, nevím, co je přetěsňování, vím, že můj Legend jezdí zhruba za 12-13l plynu a plyn mě stojí 13,80. Manželka jezdí s Muránem za 11 plynu. Předtím to byla Sienna, Lexus RX 300, Lexus RX 330,Tribeca 3.0, Accord 2.0, Accord 2.4, Shuttle 2.3, Mondeo 2.5, Citroen C5 V6, všechno auta která nalítala neskutečné kilometry na LPG, a problémy o kterých čtu jsem nikdy nezažil.Jediné, co samozřejmě odchází, jsou vstřiky. Vzhledem ke svým nájezdům měním vstřiky ještě v záruce, kupuji zásadně auta bez LPG a mám skvělého plynaře, dříve jsem jezdil do Strakonic. A vstřiky vydrží dle kvality plynu, ale zhruba tak 60.000km...pokud bych je platil ze svého, na šestiválec vyjdou okolo 5-6 tisíc, ty lepší samozřejmě.Všechna auta co jsem kupoval, měla najeto 150-200tkm a šla do světa s nájezdem 300t+, po zhruba dvou až třech letech. Ano, měním často olej, po 10tkm. Ale jinak nevím o nějakých problémech, které by byly zásadní při jízdě na LPG.A netuším proto, jaké jsou důvody proti zástavbě LPG u mazdy 1,8 pro nenáročného užívatele. Nádrž místo rezervy, s sebou paket s kompresorkem a lepící sadou. Funguje skvěle, stojí do tisícovky, náhradní náplň dvě stovky. Tankovat bude pán okolo 14,-Kč a vzhledem k otevření iránského trhu a dalšímu zlevňování komodit neočekávám velký pohyb od této hladiny. Při tomto nájezdu se investice vrátí max za dva roky, spíše dříve. A můžu všechny škarohlídy ujistit, že 1.8 v mazdě nemá s LPG pohonem žádný problém, není to auto pro závodění, kde by motor trávil svůj život v horních otáčkách, což plynu dlouhodobě nesvědčí.Za mě tedy rozhodně ano. Najít si dobrého plynaře, pokud žádného neznáte, klidně Strakonice, půjčí Vám zdarma auto na cestu domů, za den dva si ho vyzvednete a máte jistotu že všechno bude fungovat. Pořád čtu samé hrůzné zvěsti ohledně LPG, přitom léta jenom jezdím a jezdím, při tankování platím okolo osmi stovek a najedu asi 450 km, což mi nepřijde vůbec blbý. Abych to shrnul, mám-li rozumný motor, čím jednodušší, tím lepší, a schopného plynaře, není důvod tankovat za 30,-Kč když můžete za polovic. Blbosti jako přetěsnění apod neřešte, pokud Vám nebudou bydlet v motoru kuny nebo myši, je to irelevantní, na přestavbu budete mít dva roky záruku a zrovna ve vašem případě, tzn čtyřválec atmosfera je přestavba až trapně jednoduchá. A pokud můžu z vlastní zkušenosti potvrdit, že najet s plynem 150tkm lze úplně běžně, bez zásadních problémů ( nechávám si pravidelně měřit komprese v motoru, takže jistotu mám ), nevím , proč by při Vašem malém nájezdu toto nemohlo fungovat. Zvolil jste jednoduchý motor, nebudete řešit turbo, filtr pevných částic, a není jediný důvod proč platit za palivo jednou tolik. Já i s mým kolegou ve firmě, který najezdí stejné km, a je taky zapřisáhlý plynař, to vidíme jednoduše- potřebujeme jezdit, hodně jezdit a vždy se na auto spolehnout- takže proto LPG. A nezáleží, jak malý nebo velký motor v autě je...kdysi jsem z nutnosti koupil za 20t Clio 1.2 na lpg, které mělo obrovskou 80l bombu místo celého kufru ...mělo to být auto nouzovka, nakonec jsem ho měl tři měsíce, protože jezdilo skoro zdarma a dojezd byl neskutečný...tady, na Tipcarsu najdete BMW 550i na lpg s nájezdem, ze kterého se běžnému návštěvníkovi autobazaru udělá nevolno... Teď přesvědčuji svojí maminku, která si objednala nový Hyundai i10, aby využila nabídku dealera na tovární zástavbu LPG...ono totiž jezdit stejně, a tankovat za poloviční cenu, je vážně rozdíl. A pořád stále popisované imaginární problémy mají nejspíš jednoho původce, špatně zhotovenou přestavbu. A už jsem zde vzpomínal kamaráda s Foresterem, který na plyn najel 550tkm...taky řešil vstřiky, ale benzínové, ptž na benzín takřka nejezdil vůbec a odešly mu . Já i kolega vidíme svého plynaře tak jednou do roka, a přijde mi to hrozně normální...Jinak Mazda 5 fajn volba, taky se mi líbí, a ta benzínová 1.8 by měla dobře sloužit, ať už přestavěná nebo ne...a kdybyste se o plyn zajímal, vždy se radši ptejte tam, kde jsou relevantní zkušenosti podložené stovkami přestaveb ( viz Strakonice např ) . Dobře udělaná přestavba je záruka, že léta budete jen a jen jezdit...bohužel se dnes rozvíjí případy, že zkrachovalý bazarník a podobná individua si udělají školení (!!!!!) na zástavbu lpg a pak vyvěsí ceduli a dělají,...metodou pokus omyl. Můj plynař je původní profesí inženýr elektrotechnik, není co dodat. Když jsem před rokem navštívil Acuru v Chomutově (ofic Honda dealer ), pan majitel zkoumal mojí zástavbu v Legendu a pak začal své klienty na přestavbu posílat za "mým" plynařem do Varů...A všechna auta co mi dělal nikdy neměla žádný problém s nějakým přetěsňováním, výpadky, ( mám v Legendu dva reduktory celkem na 500ps ) a podobnými nesmysly. Takže dobře vybrat...a pak jen šetřit :)


Přestože jsem taky příznivce LPG, tady si dovolím nesouhlasit.
Jelikož pán udává nájezd cca 10tkm ročně, většinou po městě, viděl bych to na krajské město. Vztáhnu to trochu na brno. Kvalitní zástavba na čtyřválec nebude za 22k včetně přimazávání. Bude za 25k včetně přimazávání. Za tu nižší cenu bude leda nějaký českopolský systém, u kterého je nejdůležitější položkou cena. Najít kvalitního plynaře je základ, důležité je ho taky poslouchat.
Cena za revizi bude okolo 300kč, na druhou stranu ji stačí udělat pouze před technickou, ta ale bude taky dražší. Výměna oleje v takovém provozu bude stejně jednou za rok, tam plyn hrát roli nebude. U některých motorů je potřeba najít ty pravé svíčky, a i tak potom nevydrží to co na benzin. Když to vezmu kolem a kolem, údržba se ročně prodraží cca o 1000Kč (i s rezervou)
Když si vezmu při jaké teplotě se začne spalovat LPG, řekl bych, že motor bude tak 50% času pracovat na benzín a 50% na plyn. V takovém režimu bude i uspořená koruna na kilometr obrovský úspěch. I tu sadu na lepení kol bych do města překousl.
Osobně si myslím, že to za to nestojí, auto bych koupil a nechal na benzín. O tom, že motory duratec nejsou na přestavbu příliš vhodné se mluví dlouho, osobní zkušenost nemám, ale já bych to neriskoval.
Mám na LPG najeto přes 50tkm v různých autech.
Setkal jsem se i s různými lidmi kteří LPG tankují, největší extrém: Pán s passatem 1,6, který jezdil do práce 5km, a proto měl přepínání na plyn nastaveno na teplotu okolo 5 °C. Na to, že tím devastuje motor nereagoval, on chce přece šetřit...
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 03.08.2015 22:42, Plyn
citation:
Jen pro info, jezdím okolo 80t ročně


Tak to pak jo. Proč si má s LPG komplikovat život někdo kdo jezdí 8-10 tkm ročně a auto mu bude žrát kolem 7.5L benzínu? I kdyby se mu investice zaplatila optimisticky do 2 let. Bude jezdit na revize, jde i o ten čas, že musím někam dojet. Nepustí ho do podzemní garáže. Pokud zjistí že mu auto nevyhovuje (např. 3. dítě), auto prodá dřív než se mu investice vrátí. Nebo ho zruší při totálce do 2 let, atd. Při takto malém nájezdu si myslím LPG není úplně racionální volba.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 03.08.2015 22:56, RE:
Dobrý den. Proti volbě Mazdy5 nelze nic namítat, je to spolehlivé auto s velkou užitnou hodnotou. Benzínová osmnáctistovka je takřka ideální motorizacé pro roční nájezd okolo 10 tis. km, s doporučením LPG bych byl v tomto případě opatrný. Investice do přestavby se Vám bude vracet nejméně 3-4 roky, dále je nutné počítat s pravidelnými revizemi.
respond
Roman AX
number of posts134
date of registration09.12.2011
Tuesday 04.08.2015 09:48, LPG
Beru to jen podle sebe, měsíčně mám na PHM určitou částku a víc utratit nemůžu, nebo spíš nechci. Kdybych měl LPG, tak bych jí klidně projezdil, tedy bych najel skoro 2x tolik. A ne že by nebylo kam jezdit!
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Tuesday 04.08.2015 09:50, RE: k
kristian2 posted by:
auto dobré LPG určitě ne. To ty peníze do přestavby na LPG vražte radši do oprav nebo něčeho jiného to se nemůže vrátit.


Například od opravy všudepřítomné koroze
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Tuesday 04.08.2015 13:43, RE: k
Zdeny60 posted by:
kristian2 posted by:
auto dobré LPG určitě ne. To ty peníze do přestavby na LPG vražte radši do oprav nebo něčeho jiného to se nemůže vrátit.
Například od opravy všudepřítomné koroze


Hahaha. Misto omilani tech samych frazi porad dokola se koukej okolo sebe a hledej rezatou Mazdu 5
respond
davidek45
number of posts3
date of registration28.01.2017
Sunday 29.01.2017 16:41, LPG mazda 6 2,5i GTA
Souhlas se vším,ty samé zkušenosti,auto bez LPG bych už nechtěl.
respond
davidek45
number of posts3
date of registration28.01.2017
Sunday 29.01.2017 16:42, RE: Lpg
sympatico posted by:
Jsem trochu překvapen negativismem ohledně LPG. Předně, přestavba čtyřválcového 1.8 motoru nebude stát 30 tisíc, ale max 22, včetně přimazávání. Revize, přetěsňování....revizi mi udělá můj plynař každý rok za dvacet minut, a stojí to dvě stovky. Přetěsňování..? O čem se to bavíme...? Jen pro info, jezdím okolo 80t ročně, vždy kupuji ojetá auta, a vždy LPG. Nevím, co je nějaký problém, nevím, co je přetěsňování, vím, že můj Legend jezdí zhruba za 12-13l plynu a plyn mě stojí 13,80. Manželka jezdí s Muránem za 11 plynu. Předtím to byla Sienna, Lexus RX 300, Lexus RX 330,Tribeca 3.0, Accord 2.0, Accord 2.4, Shuttle 2.3, Mondeo 2.5, Citroen C5 V6, všechno auta která nalítala neskutečné kilometry na LPG, a problémy o kterých čtu jsem nikdy nezažil. Jediné, co samozřejmě odchází, jsou vstřiky. Vzhledem ke svým nájezdům měním vstřiky ještě v záruce, kupuji zásadně auta bez LPG a mám skvělého plynaře, dříve jsem jezdil do Strakonic. A vstřiky vydrží dle kvality plynu, ale zhruba tak 60.000km...pokud bych je platil ze svého, na šestiválec vyjdou okolo 5-6 tisíc, ty lepší samozřejmě. Všechna auta co jsem kupoval, měla najeto 150-200tkm a šla do světa s nájezdem 300t+, po zhruba dvou až třech letech. Ano, měním často olej, po 10tkm. Ale jinak nevím o nějakých problémech, které by byly zásadní při jízdě na LPG. A netuším proto, jaké jsou důvody proti zástavbě LPG u mazdy 1,8 pro nenáročného užívatele. Nádrž místo rezervy, s sebou paket s kompresorkem a lepící sadou. Funguje skvěle, stojí do tisícovky, náhradní náplň dvě stovky. Tankovat bude pán okolo 14,-Kč a vzhledem k otevření iránského trhu a dalšímu zlevňování komodit neočekávám velký pohyb od této hladiny. Při tomto nájezdu se investice vrátí max za dva roky, spíše dříve. A můžu všechny škarohlídy ujistit, že 1.8 v mazdě nemá s LPG pohonem žádný problém, není to auto pro závodění, kde by motor trávil svůj život v horních otáčkách, což plynu dlouhodobě nesvědčí. Za mě tedy rozhodně ano. Najít si dobrého plynaře, pokud žádného neznáte, klidně Strakonice, půjčí Vám zdarma auto na cestu domů, za den dva si ho vyzvednete a máte jistotu že všechno bude fungovat. Pořád čtu samé hrůzné zvěsti ohledně LPG, přitom léta jenom jezdím a jezdím, při tankování platím okolo osmi stovek a najedu asi 450 km, což mi nepřijde vůbec blbý. Abych to shrnul, mám-li rozumný motor, čím jednodušší, tím lepší, a schopného plynaře, není důvod tankovat za 30,-Kč když můžete za polovic. Blbosti jako přetěsnění apod neřešte, pokud Vám nebudou bydlet v motoru kuny nebo myši, je to irelevantní, na přestavbu budete mít dva roky záruku a zrovna ve vašem případě, tzn čtyřválec atmosfera je přestavba až trapně jednoduchá. A pokud můžu z vlastní zkušenosti potvrdit, že najet s plynem 150tkm lze úplně běžně, bez zásadních problémů ( nechávám si pravidelně měřit komprese v motoru, takže jistotu mám ), nevím , proč by při Vašem malém nájezdu toto nemohlo fungovat. Zvolil jste jednoduchý motor, nebudete řešit turbo, filtr pevných částic, a není jediný důvod proč platit za palivo jednou tolik. Já i s mým kolegou ve firmě, který najezdí stejné km, a je taky zapřisáhlý plynař, to vidíme jednoduše- potřebujeme jezdit, hodně jezdit a vždy se na auto spolehnout- takže proto LPG. A nezáleží, jak malý nebo velký motor v autě je...kdysi jsem z nutnosti koupil za 20t Clio 1.2 na lpg, které mělo obrovskou 80l bombu místo celého kufru ...mělo to být auto nouzovka, nakonec jsem ho měl tři měsíce, protože jezdilo skoro zdarma a dojezd byl neskutečný...tady, na Tipcarsu najdete BMW 550i na lpg s nájezdem, ze kterého se běžnému návštěvníkovi autobazaru udělá nevolno... Teď přesvědčuji svojí maminku, která si objednala nový Hyundai i10, aby využila nabídku dealera na tovární zástavbu LPG...ono totiž jezdit stejně, a tankovat za poloviční cenu, je vážně rozdíl. A pořád stále popisované imaginární problémy mají nejspíš jednoho původce, špatně zhotovenou přestavbu. A už jsem zde vzpomínal kamaráda s Foresterem, který na plyn najel 550tkm...taky řešil vstřiky, ale benzínové, ptž na benzín takřka nejezdil vůbec a odešly mu . Já i kolega vidíme svého plynaře tak jednou do roka, a přijde mi to hrozně normální... Jinak Mazda 5 fajn volba, taky se mi líbí, a ta benzínová 1.8 by měla dobře sloužit, ať už přestavěná nebo ne...a kdybyste se o plyn zajímal, vždy se radši ptejte tam, kde jsou relevantní zkušenosti podložené stovkami přestaveb ( viz Strakonice např ) . Dobře udělaná přestavba je záruka, že léta budete jen a jen jezdit...bohužel se dnes rozvíjí případy, že zkrachovalý bazarník a podobná individua si udělají školení (!!!!!) na zástavbu lpg a pak vyvěsí ceduli a dělají,...metodou pokus omyl. Můj plynař je původní profesí inženýr elektrotechnik, není co dodat. Když jsem před rokem navštívil Acuru v Chomutově (ofic Honda dealer ), pan majitel zkoumal mojí zástavbu v Legendu a pak začal své klienty na přestavbu posílat za "mým" plynařem do Varů...A všechna auta co mi dělal nikdy neměla žádný problém s nějakým přetěsňováním, výpadky, ( mám v Legendu dva reduktory celkem na 500ps ) a podobnými nesmysly. Takže dobře vybrat...a pak jen šetřit :)

Souhlas se vším,ty samé zkušenosti,auto bez LPG bych už nechtěl.

respond
HoNZA
number of posts248
date of registration28.04.2008
Sunday 29.01.2017 20:35, 1.8 MPI
Tenhle motor nemá hydraulické vymezování ventilů, pokud je potřeba je seřídit, je třeba vyměnit celé kalibrované zdvihátko za jiné, což je docela drahá sranda. Při provozu na LPG to ale budete muset dělat. Auta na plyn jsem měl a nic proti nim nemám, ale tahle mazda jezdí mezi 7 - 8 litry benzínu a tak přestavba a komplikace z ní nemají moc smysl. Spíš se s autem projeďte a koukněte se na vnitřní prostor. Pro 5ti člennou rodinu je malá /pokud máte děti na dětských sedačkách/
respond
nereknu
number of posts3
date of registration16.04.2017
Sunday 16.04.2017 08:10, Problémy s reklamací dieselu (vačky/vahadla motoru)
https://www.mazdaklan.cz/threads/problemy-s-reklamaci-dieselu-vacky-vahadla-motoru.1150/page-7
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.