0
back
 

diskuze k tématu: Mazda 3 MPS: Nejdostupnější adrenalin

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.06.2012 11:38, díky za slibovaný článek
Rád jsem si přečetl zajímavé poznatky z řízení netuctového auta. Jen tak dál, uvítal bych i přímé srovnání Suba WRX Sti a EVO X, ale chápu, že to není tak jednoduché. Co se týká elektronických pomocníků, tak některé jsou opravdu na hovno (nevypínatelná stabilizace, různé rádoby špéry, eko bio start stopy a jiné zvěrstva) ale el. vyhřívání čelního skla a volantu, nebo sledování mrtvého úhlu jsou fajn věci. Bohužel jsem čekal na verdikt ohledně řízení, jak moc tahá, no a žádné překvapení se nekonalo. Tohle mi na dnešních přemotorovaných hatchbacích vadí. Větší smysl mi už dává třeba ta Impreza, nebo Audi S3 kde se krouťák pěkně rozdělí mezi nápravy a nejde jen o smažení gum. Jinak ta citlivost na koleje a výmoly je při delších cestách na prd. Chvíli to člověka baví, že se musí s autem trochu prát, ale po únavné cestě už na to většinou není nálada a otravuje to. Ale věřím, že konkurenti na tom nebudou o moc líp. Víc viny nesou stejně naše cesty než konstruktéři.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.06.2012 11:54, RE: díky za slibovaný článek
Paul posted by:
Rád jsem si přečetl zajímavé poznatky z řízení netuctového auta. Jen tak dál, uvítal bych i přímé srovnání Suba WRX Sti a EVO X, ale chápu, že to není tak jednoduché. Co se týká elektronických pomocníků, tak některé jsou opravdu na hovno (nevypínatelná stabilizace, různé rádoby špéry, eko bio start stopy a jiné zvěrstva) ale el. vyhřívání čelního skla a volantu, nebo sledování mrtvého úhlu jsou fajn věci. Bohužel jsem čekal na verdikt ohledně řízení, jak moc tahá, no a žádné překvapení se nekona...
jj, souhlas, navíc je škoda že je tak málo hravých malých zadokolek. ale dnes jsem čekal článek, resp. recenzi o F. Scorpio 2.5TD ´´klaun´´, a jaksi se nedostavila
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.06.2012 12:54, RE: díky za slibovaný článek
tomaskrtek posted by:
jj, souhlas, navíc je škoda že je tak málo hravých malých zadokolek. ale dnes jsem čekal článek, resp. recenzi o F. Scorpio 2.5TD ´´klaun´´, a jaksi se nedostavila
Taky jsem byl zvědavý na Scorpio. Možná to dodají během odpoledne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.06.2012 20:57, RE: díky za slibovaný článek
Paul posted by:
Rád jsem si přečetl zajímavé poznatky z řízení netuctového auta. Jen tak dál, uvítal bych i přímé srovnání Suba WRX Sti a EVO X, ale chápu, že to není tak jednoduché. Co se týká elektronických pomocníků, tak některé jsou opravdu na hovno (nevypínatelná stabilizace, různé rádoby špéry, eko bio start stopy a jiné zvěrstva) ale el. vyhřívání čelního skla a volantu, nebo sledování mrtvého úhlu jsou fajn věci. Bohužel jsem čekal na verdikt ohledně řízení, jak moc tahá, no a žádné překvapení se nekona...
Co mohu rici ze zkusenosti s M3 MPS (avšak starší verze - 2008), tak to tahani ve vyjetych kolejich je vyrazne az ve chvili, kdy se prida vice plynu... Pokud clovek jede beznou jizdu, tak neni v rizeni mimo tuhosti podovzku rozdil oproti bezne Mazde 3.. To tahnuti volantu do stran ma za nasledek nadbytek vykonu.. Doporucuji vyzkouset a zazit na vlastni kuzi..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.06.2012 21:11, RE: díky za slibovaný článek
ondrej.suma.9FB posted by:
Co mohu rici ze zkusenosti s M3 MPS (avšak starší verze - 2008), tak to tahani ve vyjetych kolejich je vyrazne az ve chvili, kdy se prida vice plynu... Pokud clovek jede beznou jizdu, tak neni v rizeni mimo tuhosti podovzku rozdil oproti bezne Mazde 3.. To tahnuti volantu do stran ma za nasledek nadbytek vykonu.. Doporucuji vyzkouset a zazit na vlastni kuzi..
Já to tahání samožřejmě myslel při rychlé jízdě. To je právě nevýhoda hot hatchů s mamutím krouťákem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.06.2012 12:57, RE: díky za slibovaný článek
Paul posted by:
Já to tahání samožřejmě myslel při rychlé jízdě. To je právě nevýhoda hot hatchů s mamutím krouťákem.
Těžko říct jestli je to výhoda nebo nevýhoda :) Pokud jde o snadnost ovládání vozidla, tak ano, může to způsobit pár horkých chvilek. Ale konkrétně u tohohle MPSa mi to případalo jako součást charakteru, rád jsem se s tím volantem pral ;) Je to takový malý muscle-hatch. Ale asi záleží na očekáváních řidiče. Jinak pro mě nejzajímavějším faktem na MPS3 je, jak odlišná je oproti Focusu, přestože je postavená na stejné platformě. Hezky to dokazuje, že auta na stejném základu mohou být dost odlišná a přitom zároveň charakterní.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.