0
back
 

diskuze k tématu: MAZDA 3 2l benzín

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, ostatní, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
hrop1
number of posts22
date of registration15.08.2013
Thursday 15.08.2013 20:01, MAZDA 3 2l benzín
Dobrý den. Jsem skoro rozhodnut koupit starší (2005,110000km)Mazdu 3 2lbenzín. Nikde se mi zatím nepodařilo nalézt údaje,na co bych si měl dát při nákupu pozor. Příp.jaké problémy očekávat. Můj roční nájezd je cca 15000km v příměstském provozu a mé současné vozidlo bylo SUBARU Impreza2l at.Budu preferovat dovoz z D.
respond
Muroň
number of posts71
date of registration10.06.2008
Friday 16.08.2013 07:47, Na co pozor?
Aby se Vám nerozpadla rodina či Vám neutekla družka, protože Mazdu 3 budete milovat. 2,0 řady MZR používal i Ford jako Duratec a pan Koloss Vám potvrdí, že to je velmi dobrý motor. I když nový Skyactive je ještě lepší a návykovější. Orezlé lemy blatníků obruste ocelovým kartáčem na vrtačce a ošetřete. Udělejte geometrii a zkontrolujte obecně přední nápravu, vzpěry a ložiska. Jinak jedno z nejspolehlivějších aut ve třídě. Být Vámi ještě něco zastavím nebo prodám vetešníkovi a koupím si současnou (dobíhající) generaci, která se mi líbí mnohem více.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Friday 16.08.2013 13:00, RE: Na co pozor?
Muroň posted by:
2,0 řady MZR používal i Ford jako Duratec a pan Koloss Vám potvrdí, že to je velmi dobrý motor. I když nový Skyactive je ještě lepší a návykovější.


No tak to teda potvrzuju . Popravdě si sice myslím, že původ toho motoru je u Fordu, který ještě používal jeho varianty s objemem 1.8, ale prostě základ je v obou autech stejný. Mazda ho dělala s trochu nižším výkonem, patrně byly rozdíly v sání, čímž by se mohly eliminovat ty vířivé klapky, které zpočátku u Fordu zlobily. Ale v roce 2005 už to bylo stejně vyřešené, takže by to mělo být jedno.
respond
Muroň
number of posts71
date of registration10.06.2008
Friday 16.08.2013 14:40, RE: Na co pozor?
Koloss posted by:
Muroň posted by:
2,0 řady MZR používal i Ford jako Duratec a pan Koloss Vám potvrdí, že to je velmi dobrý motor. I když nový Skyactive je ještě lepší a návykovější.
No tak to teda potvrzuju . Popravdě si sice myslím, že původ toho motoru je u Fordu, který ještě používal jeho varianty s objemem 1.8, ale prostě základ je v obou autech stejný. Mazda ho dělala s trochu nižším výkonem, patrně byly rozdíly v sání, čímž by se mohly eliminovat ty vířivé klapky, které zpočátku u Fordu zlobily. Ale v roce 2005 už to bylo stejně vyřešené, takže by to mělo být jedno.


Tenhle zdroj (nevím nakolik důvěryhodný) uvádí, že vývoj čtyřválců probíhal u mazdy:
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Friday 16.08.2013 15:08, RE: Na co pozor?
Muroň posted by:
Koloss posted by:
Muroň posted by:
2,0 řady MZR používal i Ford jako Duratec a pan Koloss Vám potvrdí, že to je velmi dobrý motor. I když nový Skyactive je ještě lepší a návykovější.
No tak to teda potvrzuju . Popravdě si sice myslím, že původ toho motoru je u Fordu, který ještě používal jeho varianty s objemem 1.8, ale prostě základ je v obou autech stejný. Mazda ho dělala s trochu nižším výkonem, patrně byly rozdíly v sání, čímž by se mohly eliminovat ty vířivé klapky, které zpočátku u Fordu zlobily. Ale v roce 2005 už to bylo stejně vyřešené, takže by to mělo být jedno.
Tenhle zdroj (nevím nakolik důvěryhodný) uvádí, že vývoj čtyřválců probíhal u mazdy:

Je to možné, nemám v úmyslu se o tom hádat. V každém případě je to jeden z nejpovedenějších atmosférických dvoulitrů, které se v ojetině dají sehnat. Má velmi vyrovnaný kroutící moment, který v rozsahu 2000-6000 otáček neklesá pod 90% jeho maxima, ochotně spolupracuje i při 1500 otáčkách. Předpokládám, že chování v Mazdě nebude příliš odlišné.

Já osobně se poslední dobou potýkám se zvýšenou spotřebou oleje, ale motor má už najeto přes 230 tisíc, tak to není nic úplně překvapivého. Možná se na tom podepsaly i ty klapky v sání, které v době výměny už byly mírně načaté a patrně se drobné plastové piliny do válců dostaly a nějakou škodu možná napáchaly. To by ale Mazdě hrozit nemělo.
respond
nicco
number of posts49
date of registration15.12.2010
Friday 16.08.2013 21:32, Focus II
Asi bych volil Focus II 2.0i. Bude levnejsi, je i v kombi, existuje i original LPG.
respond
hrop1
number of posts22
date of registration15.08.2013
Friday 16.08.2013 22:00, RE: Focus II
citation:
16.08.2013 21:32|103658]Asi bych volil Focus II 2.0i. Bude levnejsi, je i v kombi, existuje i original LPG.


Nechci tvrdit,že fokus je špatný auto-to NEE,ale je to MOR. Co potáváte na silnici? Das AUTa ,fordy a francouzký žabožrouty
respond
hrop1
number of posts22
date of registration15.08.2013
Monday 19.08.2013 10:00, RE: žádné údaje k 6?
hrop1 posted by:
gablenz posted by:
Ale. Já se třeba o tuhle skorokopii156 vůbec nezajímám a přesto o ní vím všechno. Proč. Protože od doby co jezdí po světě byla asi 999 x v různých testech. Autoojetiny, Vaculíkovské časopisy, Svět motorů, prostě všude. Všude , všude, všude. Dotazy tady, plno recenzí na internetu, na německých netech, dlouhodobé testy na 100 000 Km. A pak příjde Jožo a pláče, že nic nenašel. A navíc tu padla blbá rada. Že 6 bude dražší než Focus II. Tak zase doporučuju, položit na chvíli vidle, a jít se podívat do bazarů. 6 už dneska patří mezi levná auta. O první 6 není až takový zájem. Jinak to je dobrý kchár. Taková AR 156 na japonský spůsob s vychytanýma mouchama. Má to podobný podvozek, místy design, i v interiéru....atd. Škoda nekoupit. Lepší než buznaauto Focus. V tom Focusu může jezdit fakt jenom Evžen čepičkář.


Sorry,aletady byla od začátku řeč o MAZDA 3 2.0benzín
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.