0
back
 

diskuze k tématu: Lexus RX450h FWD - vstříc úsporám

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.03.2011 01:00, Rychlý nájezd do zatáčky
Opravdu mi při rychlém nájezdu do zatáčky nějak pomůže náhon 4x4 tím že "pošle výkon" na zadní kola, za předpokladu že mám už ESP? Na škole smyku jsem se dozvěděl, že kola mají nejlepší adhezi pokud se můžou volně točit. Brzdění nebo přidávání plynu způsobí, že se po té tečně začnu hrnout rovně (s autem bez ABS mnohokrát ověřeno). Suchá je zřejmě teorie a zelený strom života
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.03.2011 07:29, RE: Rychlý nájezd do zatáčky
Petr S posted by:
Opravdu mi při rychlém nájezdu do zatáčky nějak pomůže náhon 4x4 tím že "pošle výkon" na zadní kola, za předpokladu že mám už ESP? Na škole smyku jsem se dozvěděl, že kola mají nejlepší adhezi pokud se můžou volně točit. Brzdění nebo přidávání plynu způsobí, že se po té tečně začnu hrnout rovně (s autem bez ABS mnohokrát ověřeno). Suchá je zřejmě teorie a zelený strom života
Výkon 187 + 315kW??? Zrychlení 0-100 za 802???

Seš chlape vožralej???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.03.2011 07:31, RE: Rychlý nájezd do zatáčky
Zdeny60 posted by:
Výkon 187 + 315kW??? Zrychlení 0-100 za 802???

Seš chlape vožralej???
A ještě ke všemu motor pod přední nápravou?? ROFL Tohle snad už ani není recenze ale aprílový blábol
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.03.2011 09:02, RE: Rychlý nájezd do zatáčky
Petr S posted by:
Opravdu mi při rychlém nájezdu do zatáčky nějak pomůže náhon 4x4 tím že "pošle výkon" na zadní kola, za předpokladu že mám už ESP? Na škole smyku jsem se dozvěděl, že kola mají nejlepší adhezi pokud se můžou volně točit. Brzdění nebo přidávání plynu způsobí, že se po té tečně začnu hrnout rovně (s autem bez ABS mnohokrát ověřeno). Suchá je zřejmě teorie a zelený strom života
Samozřejmě pohon 4x4 není samospasitelný, ale u Lexusu funguje ve spolupráci s kupou elektroniky výborně. S FWD stačí trochu více na mokrém asfaltu přidat plyn a už se Lexus v zatáčce hrnete po tečně ven, přestože se elektronika snaží seč může ... U čtyřkolky přidáte plyn, elektronika zapracuje (výkon je poslán na zadní kola) a vůz lépe zatočí. Samozřejmě pohon nezaručuje rychlejší průjezdy zatáček. Pohon 4x4 zaručujeme především lepší TRAKCI při akceleraci během snížené adheze (přece jen 4 kola dokážou přenést na vozovku více výkonu). FWD verze protočí při plném zrychlení přední kola ještě na trojku, kdežto verze s pohonem všech kol si jemně pískne jen při rozjezdu. Pokud tedy vjíždíte na hlavní silnici a budete se chtít vklínit mezi vozy jedoucí v koloně, s verzí FWD budete stát na místě, kdežto s 4x4 budete dávno mezi jedoucími auty, které neohrozíte. Toť celá výhoda verze 4x4. Paradoxně pohon 4x4 může mít například delší brzdnou dráhu atd. To by byla diskuze na dlouho. Co se týče Lexusu RX450h, DOPORUČUJI jednoznačně verzi 4x4, která je lépe využitelná. Čemu je Vám monstrum v podobě RX450h FWD, když v zimě nevyjedete v Praze ani z parkovacího místa přes malou závěj sněhu????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.03.2011 09:19, RE: Rychlý nájezd do zatáčky
Zdeny60 posted by:
Výkon 187 + 315kW??? Zrychlení 0-100 za 802???

Seš chlape vožralej???
Zrychlení 0-100 km/h: 8,2 s (nula se připletla navíc)

V technické specifikaci uvádím výkon 183 kW/6000 ot./min. (výkon benzínové šestiválce) + 123 kW výkonu elektromotoru vpředu. Točivý moment šestiválce je 317 Nm a elektromotoru 335 Nm (podle výrobce).

Čtyřkolka má navíc ještě zadní elektromotor s výkonem 50 kW a točivým momentem 139 Nm.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.03.2011 09:58, Spotřeba
Těm deklarovaným hodnotám spotřeby odmítám uvěřit, všem. Jestli tohle auto dokáže po městě jezdit za 6,1 a baterie na počátku budou stejně nabité jako na konci cesty, tak sežeru kufr. A to nemluvě o zachování komfortu na palubě (klima nebo topení).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.03.2011 10:29, RE: Spotřeba
David V posted by:
Těm deklarovaným hodnotám spotřeby odmítám uvěřit, všem. Jestli tohle auto dokáže po městě jezdit za 6,1 a baterie na počátku budou stejně nabité jako na konci cesty, tak sežeru kufr. A to nemluvě o zachování komfortu na palubě (klima nebo topení).
V článku je odkaz na náš test spotřeby, který ukázal, že tento vůz umí jezdit v kombinovaném provozu při snaze o minimální spotřebu paliva za 6,2 l/100 km. Ten samý okruh však při velmi dynamické jízdě si řekl o 14,5 l/100 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.03.2011 11:00, RE: Rychlý nájezd do zatáčky
Petr - TipCars.com posted by:
Samozřejmě pohon 4x4 není samospasitelný, ale u Lexusu funguje ve spolupráci s kupou elektroniky výborně. S FWD stačí trochu více na mokrém asfaltu přidat plyn a už se Lexus v zatáčce hrnete po tečně ven, přestože se elektronika snaží seč může ... U čtyřkolky přidáte plyn, elektronika zapracuje (výkon je poslán na zadní kola) a vůz lépe zatočí. Samozřejmě pohon nezaručuje rychlejší průjezdy zatáček. Pohon 4x4 zaručujeme především lepší TRAKCI při akceleraci během snížené adheze (přece jen 4 kola...
Nepolemizuju že 4x4 je super. Že se s ním rychleji projedou zatáčky, lépe akceleruje.<br>
Jen že pokud už nastane kritická situace kdy hrozí že vylétnu ven ze zatáčky, tak je prý nejlepší dát nohu z plynu a řídit, udržet se na silnici. A ne přidávat plyn a nebo brzdit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.03.2011 13:21, RE: Spotřeba
Petr - TipCars.com posted by:
V článku je odkaz na náš test spotřeby, který ukázal, že tento vůz umí jezdit v kombinovaném provozu při snaze o minimální spotřebu paliva za 6,2 l/100 km. Ten samý okruh však při velmi dynamické jízdě si řekl o 14,5 l/100 km.
Lexus hybridy umí. Ovšem např. v kombinovaném testu Cayenne vs Touareg (oba hybridy) prokazovaly spotřebu okolo 15-17 litrů. A to se vyplatí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.03.2011 15:41, Za 1,329.000 vstříc úsporám!
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.