0
back
 

diskuze k tématu: Lexus RX450h - zácpy snižují spotřebu

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.01.2011 06:37, ,,,
Tak to jsou sakra dobré hodnoty. Až se tomu nechce věřit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.01.2011 18:46, RE: ,,,
Michal posted by:
Tak to jsou sakra dobré hodnoty. Až se tomu nechce věřit.
Aha, to je jenom předohrab!!! Proboha, kdo utratí takové peníze za SUV, které má hnané jenom přední kola... jenom blázen
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.01.2011 23:04, RE: ,,,
Michal posted by:
Aha, to je jenom předohrab!!! Proboha, kdo utratí takové peníze za SUV, které má hnané jenom přední kola... jenom blázen
Takováhle leštěnka toho terénu moc neuvidí. Kdo to myslí s terénem vážně, tak si Lexus asi nekoupí. Na to ježdění po městě to je dobrý, jinam se to moc nepodívá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.01.2011 15:55, RE: ,,,
Koloss posted by:
Takováhle leštěnka toho terénu moc neuvidí. Kdo to myslí s terénem vážně, tak si Lexus asi nekoupí. Na to ježdění po městě to je dobrý, jinam se to moc nepodívá.
Ale mně to nezajímá kvůli terénu, ale kvůli tomu, aby se s tím dalo v zimě na lyže.... nebo kamkoliv, kde je sníh... což je podle mně jediný rozumný důvod, proč si koupit SUV, jinak stačí MPV...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.01.2011 17:25, RE: ,,,
Michal posted by:
Ale mně to nezajímá kvůli terénu, ale kvůli tomu, aby se s tím dalo v zimě na lyže.... nebo kamkoliv, kde je sníh... což je podle mně jediný rozumný důvod, proč si koupit SUV, jinak stačí MPV...
To je sice pravda, ale pak přece jen stačí řetězy a u tohohle auta pak pomůže vyšší světlá výška. Leda že by člověk po těch zasněžených horách jezdil půl roku denně, pak by asi 4x4 mělo smysl, ale spíš poctivé 4x4 a ne ten hybrid, kde předek žene motor a zadek elektrika.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.01.2011 18:12, RE: ,,,
Koloss posted by:
To je sice pravda, ale pak přece jen stačí řetězy a u tohohle auta pak pomůže vyšší světlá výška. Leda že by člověk po těch zasněžených horách jezdil půl roku denně, pak by asi 4x4 mělo smysl, ale spíš poctivé 4x4 a ne ten hybrid, kde předek žene motor a zadek elektrika.
No právě, ten pohon 4x4 nepotřebuješ pořád, tak ti stačí, když ti elektrika jednou za čas přihrábne... Ale koupit si "teréňáka" - brát prosím s rezervou - který není 4x4 ale přitom se tak tváří, to mi přijde fakt zcestné. I když už jsem si málem jednoho koupil, před letošní zimou jsem narazil na krásný Nissan Pathfinder Armada, americká verze, daleko mohutnější auto s šestilitrovým benzínovým motorem. Uvnitř nádhera, krásně to jelo,
a chtěli za něho snad 250 tisíc. Až těšně před prodejem mně naštěstí prodejce upozornil na to, že je to jen RWD - prostě zadohrab...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.01.2011 18:13, RE: ,,,
Michal posted by:
No právě, ten pohon 4x4 nepotřebuješ pořád, tak ti stačí, když ti elektrika jednou za čas přihrábne... Ale koupit si "teréňáka" - brát prosím s rezervou - který není 4x4 ale přitom se tak tváří, to mi přijde fakt zcestné. I když už jsem si málem jednoho koupil, před letošní zimou jsem narazil na krásný Nissan Pathfinder Armada, americká verze, daleko mohutnější auto s šestilitrovým benzínovým motorem. Uvnitř nádhera, krásně to jelo,
a chtěli za něho snad 250 tisíc. Až těšně před prodejem mně naš...
Tenhle paskvil stejně pochází tuším z US, tam je takových aut víc, Infiniti FX jen se zadním pohonem a další... Ale zase kdybych bydlel třeba v Kalifornii, tak bych to skutečně chápal, těm je to opravdu k ničemu.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.