0
back
 

diskuze k tématu: Letní pláště na Fabii: podle ADAC jsou nejlepší Vredestein, Barumky mají dlouhou životnost

category of topic classification:
jiriez
number of posts10
date of registration10.05.2007
Wednesday 23.03.2016 18:17, Brilantisy a dlouhá životnost?
No, nevím,. já měl kdysi Brilantisy na autě, co jsem si koupil, a ubývaly před očima... Koupil jsem Michelin Energy Saver 2 místo nich, ty zase pro změnu drží (jako, že se moc nesjíždějí), ale jízda na mokru je s nimi pro silnější nátury. Už nikdy více tyhle spořící experimenty.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Wednesday 23.03.2016 22:48, realita
Mě by zajímalo kdo tady těm nesmyslům ještě věří...
Na světě nejsou větší podvodníci s auty než Němci...

Kauza s finským Nokianem sice nebyla v mediiích tak protažena,ale určitě Nokian není sám..

V reakci na sdělení Nokianu vydal německý autoklub ADAC prohlášení, v němž uvádí, že jeho testů se uvedené manipulace netýkají. ADAC veškeré testované pneumatiky (v posledním testu šlo o 28 sad) nakupuje u šesti malých prodejců a výrobci se o testovaném rozměru dozvídají až po nákupu testovaných pneumatik. Pro ADAC jde o zásadní otázku, protože před časem musel přiznat, že se choval neeticky, když opakovaně měnil výsledky volby o nejoblíbenější auto. Důvěryhodnost největšího autoklubu v Evropě tehdy byla značně narušena, protože tím byly zpochybněny výsledky všech jeho testů, tedy i testy pneumatik.

Také francouzský výrobce pneumatik Michelin reagoval na informace Nokianu. Uvádí, že nikdy k testům nedodával jiné pneumatiky, než jsou v sériové produkci. Všechny testy, uskutečněné s pneumatikami Michelin, musejí být opakovaně reprodukovatelné, protože zkušební metodika firmy plně reflektuje reálné podmínky jízdy.

viz.
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/gumova-dieselgate-finsky-nokian-podvadel-pri-testech-pneumatik-1274590
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Thursday 24.03.2016 08:59, ADAC
ADACu sice moc nevěřím, ale s tím Vredesteinem můžu souhlasit, máme na autě jak zimní, tak letní a super gumy za rozumné ceny, když jsem je kdysi kupoval, tak mi prodejce říkal, že značka se řadí mezi prémiové, jen s lepší cenou. Něco na tom bude :) Já na ně nedám dopustit.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Thursday 24.03.2016 11:22, Nokian nedávno přiznal, že na testy do roku 2014 dodával upravené pneu
Testy moc toho dnes nevypoví. Samotný Nokian nedávno zveřejnil, že do roku 2014 dodával upravené pneu pro testy. To samé podlě mě dělá každý druhý výrobce. Navíc opravdu nevím jak se testy dělají, uvedu příklad:
Bydlím v Beskydech. Dlouhodobě mám špatné zkušenosti s Barum Polaris II a III a to zejména na udusaném sněhu na cestě (u nás se nesmí solit). Naopak mám skvělé zkušenosti s obyčejnými Firestony. Přitom v testech jsou často F. na konci desítky dokonce za Barumkama, tak se ptám, jako o čem to je ?, s Polarisy III nevyjedu ani menší kopec na zledovatělém sněhu, dokonce kamarádovy protektory vyjedou více....
V testech se asi měří podle dotací
respond
Abík
number of posts93
date of registration20.01.2009
Friday 25.03.2016 17:55, U pneumatik mne nejvíc zajímá jejich udávaný hluk apotom brzdná dráha.
Věci, jako je odstředivé nebo dostředivé zrychlení, stopa na kruhové dráze, kde jsou jenom nepatrné rozdíly, které normální řidič ani nedokáže rozeznat se zdají být nepodstatné. A náké to školení, že ta či ta pneumatika má o 2 m kratší brzdnou dráhu? K čemu. Prostě si nechávám větší odstup. Ujel jsem přes 1,3 mil. km a do nikoho ještě nenarazil. Zato obráceně to bylo už 6x.
respond
Radim
number of posts2
date of registration17.09.2015
Wednesday 31.08.2016 14:26, Recenze
Jo, o "cinknutých" testech se toho napsalo už hodně. Já vždycky kouknu sem na recenze, taky to docela pomůže při výběru: https://www.test-pneumatik.cz
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.