0
back
 

diskuze k tématu: Lancia Ypsilon 1.2 8V Argento - v dobrém světle - test spotřeby

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.09.2007 13:48, Punto
Je to ten samy motor od Fiata, ktery se dava do Punta II. generace? Protoze mam naprosto stejne zkusenosti se spotrebou. Na okresce pri cca 80 - 100 a klidne jizde neni problem jet za tech 5 litru. Samozrejmne predjizdeni si musite rozmyslet a naplanovat, ale ve meste je motor vice nez dostacujici. Krome predjizdeni a tahleho kopce na dalnici nemam k motoru zadne vyhrady. Zvuk od motoru vyborne odhlucnen a spotreba a dynaamika vzhledem k objemu a spotrebe dostacujici a pro jedince ci mlady par, ktery v kufru ma tak akroat laptop a batoh s jidlem :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.09.2007 14:34, RE: Punto
mufik.martin posted by:
Je to ten samy motor od Fiata, ktery se dava do Punta II. generace? Protoze mam naprosto stejne zkusenosti se spotrebou. Na okresce pri cca 80 - 100 a klidne jizde neni problem jet za tech 5 litru. Samozrejmne predjizdeni si musite rozmyslet a naplanovat, ale ve meste je motor vice nez dostacujici. Krome predjizdeni a tahleho kopce na dalnici nemam k motoru zadne vyhrady. Zvuk od motoru vyborne odhlucnen a spotreba a dynaamika vzhledem k objemu a spotrebe dostacujici a pro jedince ci mlady par, ...
Ano, je to známy fiat fire agregát, ktorý je jednoduchý, spoľahlivý a úsporný. Tento základný je s osemventilovou hlavou a ťahom odspoda pripomína malý diesel, teda okrem zvukového prejavu. Veľmi príjemný a dobre odhlučnený motor. milan1
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.09.2007 19:42,
Mám Lybru 2.0 5V a max spokojenost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.09.2007 19:49, style
Tak toto autíčko má štýl, babe...nie tak kultové ako MINI ale veeelmi hezké..ináč tú jedna dvojku by mohli požičať škodovke, nech vidia ako sa to robí správne
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.