0
back
 

diskuze k tématu: spolehlivé combi do 70.000,-?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, italská vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.01.2014 20:16, spolehlivé combi do 70.000,-?
Dobrý den,
hledáme rodinné auto s prostorným kufrem (máme velké psi) na naftu do 70.000,-.R.v. cca 2002 - 2005. Stále přemýšlíme, nad značkou auta. Rozhodovali jsme se nad FORD GALAXI, RENAULT SCENIC, LANCIA PHEDRA, LANCIA LYBRA, OPEL ZAFIRA (ale u tohoto se nám zdá menší kufr), KIA CARENS, CITROEN BERLINGO APOD.Můžete nám prosím poradit, které auto je v rámci těchto možností nejspolehlivější a nejúspornější? Děkuji
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Tuesday 28.01.2014 09:55, ...
nepíšete v jakém režimu a s jakými nájezdy budete jezdit...tak se těžko radí
obecně se v této cenové relaci začínáte propadat do kategorie "je jedno, co koupíte, když to bude v dobrém stavu a s jasnou servisní historií".

a zdá-li se vám malý kufr u zafiry, scenic mi nepřipadá větší.

k vašemu výběru:
- lancia pouze s velkou znalostí značky a ideálně s kamarádem mechanikem
- kia carens je vyhlášený "nedržák" - takže také by to chtělo hlubší znalost značky a modelů...jestli je tam něco spolehlivého, využít špatné pověsti a nižší ceny
- ford galaxy mladší 12 let za ty peníze těžko seženete

osobně bych zkusil klasicky nízké auto s velkým kufrem (dva dobrmani se vejdou do kufru octavie a napříč republikou tam vydrží) - třeba peugeot 307 (benzín 1,8 má v TP psanou spotřebu 8, dá se jezdit i pod 7, nebo diesel 66 kw - dá se jezdit kolem 5,5) má skoro stejně velký kufr jako zmiňovaná octavie, nebo 406 (asi ty samé motory, spotřeba u benzínu o litr, u nafty o pár deci vyšší)
respond
tesnav
number of posts22
date of registration11.08.2010
Tuesday 28.01.2014 11:58, Těžká rada
Dobrý den, opravdu zcela netypický dotaz. Velké rodinné auto, v naftě. K tomu za „pár šupů“ a ještě spolehlivé. Při posedlosti českého lidu podobnými auty, jakou si upřímně dáváte šanci, že něco takového naleznete?

Vždyť už jen ta cena pak pomalu spadá do kategorie aut „ať ten můj střep někdo koupí, ať se ho zbavím“, nemluvě o tom, že podobné naftové auto bude mít za tu dobu tak 10x obkrouženu zeměkouli. A na rovinu, opravdu nevím, co si představit pod pojmem spolehlivost u 10 a více let starého auta s takovým nájezdem.

Jinak k Lancii se vyjádřil kolega výše - jako sběratelská rarita pro kutila asi dobrý, ale auto na ježdění? A z těch ostatních – cokoliv, kde bude předpoklad toho, že je auto jakž takž zachovalé a udržované a má náznak důvěryhodného původu. A to bez ohledu na motorizaci, protože třeba benzínové motorizace jsou naopak ve velké neoblibě a je mnohem větší pravděpodobnost, že narazíte na něco solidnějšího, než u nafty.
respond
Albi1
number of posts91
date of registration26.01.2009
Tuesday 28.01.2014 20:18, Hmm
V tomto případě už je asi jedno o jakou značku se bude jednat a nevybíral bych v bazaru, ale rozhodil sítě u známých a přátel, určitě se někdo najde, kdo se k autu choval slušně a dal mu co potřebuje. Pokud by se nezadařilo, a hledal bych v bazaru, tak asi japonský kombík v benzínu. Je jich sice po čertech málo a muže se podařit. Např. Corolla nebo Primera P11. Přeji hodně zdaru
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 05.06.2014 15:42, re:
Dobrý den. Nevím, jaký je Váš roční nájezd, pokud ale nenajedete za rok více než 30 tis. km, doporučuji spíše vůz s benzínovým motorem. Co se týká aut z Vašeho výběru, já osobně bych Vám doporučil Citroen Berlingo s dvoulitrovým dieselem HDi. Je velmi úsporný, spolehlivý a pokud tankujete kvalitní palivo, vydrží motor statisíce kilometrů.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.