Thursday 23.10.2014 23:53,
RE: Delta benzín nebo diesel
Deltu seženete s různými benzíny 120k, 150k a špičkovým 200k, stejně tak s diesely 105k, 120k, 165k a 190k. Bát se není potřeba žádného z nich, mezi ojetinami bude vždy záležet na konrétním kusu, jak se k němu dosavadní majitel choval.
Pokud chcete jezdit levně, hledejte naftu, ani s jedním motorem se nemusíte bát, že byste se stal brzdou provozu. Multijety 1.6 (105 a 120k) mají oba 300 Nm a s tím se dá bezproblémů jezdit kopec nekopec podstatně rychleji, než předpisy dovolují. Střed nabídky tvoří Multijet 2.0 (165k), špičkový Twin turbo 1.9 (190k) je kategorie sama pro sebe, ale tady bude ještě víc záležet na konrétním kusu.
Benzínové 1.4 se na svižnější jízdu mnohem víc nadřou, což se logicky odrazí ve spotřebě. Tím neříkám, že by výkonu (zvlášť ve verzi 150k) bylo málo. Ale je to "malý" benzínový turbomotor ve velkém autě, rozdíly ve spotřebě podle stylu jízdy jsou podstatně větší než i dieselů. S 200k 1.8 jsem se bohužel nikdy neměl možnost svézt, ta by mě docela zajímala, ale už se pár let nedělá.
Delta je u nás skutečně exotická, ale to nijak nesnižuje její kvality. Sa,ozřejmě si ji nekoupí ten, kdo při koupi bude přemýšlet o tom, kolik prodělápři budoucím prodeji. Ale proto si přece auto nekupuji, nebudu se v něm otravovat jen proto, že ho potom dobře prodám:((
respond