0
back
 

diskuze k tématu: Lancia Delta 1.4T v testu spotřeby

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.02.2009 17:06, spotřeba
Ty vadžo, 14,6 l/100km ??!!, to je teda DOST !! Jestli se nepletu, tak i při druhém okruhu se dodržují ( nebo jen mírně překračují) rychlostní limity....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.02.2009 07:35, Jeje
To je ale krásný autí.... viděl jsem ho jen na obrázcích (studie), a docela mě nadchlo. A fotky nezklamaly...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.02.2009 10:01, smysl downsizingu?
Nějak mi tedy uniká smysl malých přeplňovaných kubatur. Že by někoho tak rajcovaly zvýšené provozní náklady na opravy a snížená životnost těchto agregátů plynoucí z jejich zvýšeného namáhání? Jinak zde oproti dvoulitru, třebas Hondy, skutečně nevidím žádný propastný rozdíl ve spotřebě tedy ani v produkco CO2, což býval nejsilnější argument. Copak na to zelení?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.02.2009 12:19, RE: smysl downsizingu?
typek posted by:
Nějak mi tedy uniká smysl malých přeplňovaných kubatur. Že by někoho tak rajcovaly zvýšené provozní náklady na opravy a snížená životnost těchto agregátů plynoucí z jejich zvýšeného namáhání? Jinak zde oproti dvoulitru, třebas Hondy, skutečně nevidím žádný propastný rozdíl ve spotřebě tedy ani v produkco CO2, což býval nejsilnější argument. Copak na to zelení?
Zelení jezdí zásadně s pírkem na plynovém pedálu a tedy na spodní hranici spotřeby. Těch 150 koní jim pak je ale k .... však víme.

Samozřejmě, že takové motory budou mít vyšší servisní náklady plynoucí z větší konstrukční složitosti, ale spotřeba na papíře vypadá dobře, ne? Ekosocialistická EU klade výrobcům omezení, kterým se jen snaží vyhovět, aby to nemuseli zavřít. Jak bláhové je přesvědčení některých konzumentů o tom, že s takovou "nadupanou technikou" přicházejí právě kvůli nám, řidičům.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.02.2009 12:40, RE: smysl downsizingu?
AnderN posted by:
Zelení jezdí zásadně s pírkem na plynovém pedálu a tedy na spodní hranici spotřeby. Těch 150 koní jim pak je ale k .... však víme.

Samozřejmě, že takové motory budou mít vyšší servisní náklady plynoucí z větší konstrukční složitosti, ale spotřeba na papíře vypadá dobře, ne? Ekosocialistická EU klade výrobcům omezení, kterým se jen snaží vyhovět, aby to nemuseli zavřít. Jak bláhové je přesvědčení některých konzumentů o tom, že s takovou "nadupanou technikou" přicházejí právě kvůli nám, řidičům.
Tady je jasně vidět, že spotřeba není úměrná obsahu motoru, ale jeho využitelnému výkonu. Prakticky se pak spotřeba zásadně neliší od atmosférického 2-litru o srovnatelném výkonu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.02.2009 13:08, RE: smysl downsizingu?
AnderN posted by:
Zelení jezdí zásadně s pírkem na plynovém pedálu a tedy na spodní hranici spotřeby. Těch 150 koní jim pak je ale k .... však víme.

Samozřejmě, že takové motory budou mít vyšší servisní náklady plynoucí z větší konstrukční složitosti, ale spotřeba na papíře vypadá dobře, ne? Ekosocialistická EU klade výrobcům omezení, kterým se jen snaží vyhovět, aby to nemuseli zavřít. Jak bláhové je přesvědčení některých konzumentů o tom, že s takovou "nadupanou technikou" přicházejí právě kvůli nám, řidičům.
Toto je v zásadě i můj názor. Jediná výhoda maloobjemových jednotek, je jejich nižší hmotnost (tedy lepší vyvážení náprav a omezení nedotáčivosti). Ostatní výhody nevyváží nevýhody. Ale je to narozdíl od vládních ekohnutí logické: když chci dostat určitou hmotu z jednoho místa do druhého a mám k dispozici spalovací motor, sic jiného obsahu, ale se zhruba stejnou účinností, musím vždy vložit zhruba stejné množství energie...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.02.2009 15:15, RE: Jeje
Pepe posted by:
To je ale krásný autí.... viděl jsem ho jen na obrázcích (studie), a docela mě nadchlo. A fotky nezklamaly...
Já mám starší deltu.Na nové se mě nezdá ten zadek.Minule jsem ji potkal a zdále se mi dost vysoká....Už to není,co to bylo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.02.2009 18:16, Zajímavé
Velmi zajímavé auto, nicméně jeho sourozenec Bravo mi přijde elegantnější, toto je na mě až moc extravagantní. Co se motoru týče, zrovna nedávno jsem v Bravu vyzkoušel jak 110kW, tak i 88kW...moc příjemné svezení. Avšak horní hodnota spotřeby je dost. S mým současným 2-litrem (110kW a jen o málo nižšími Nm, ze stejného koncernu) jedu "ostrou pilu" na D1 za 13,5litru (opravdu styl 200 - kolona - 200 - kolona... Výhoda bude při lehlé noze, ale to si můžu rovnou koupit obyčejnou 1,4ku 66kW...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.