0
back
 

diskuze k tématu: Kupujete auto? Za jaké vychytávky si připlatit?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.02.2008 00:11,
No pěkné pálky za takové zbytečnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.02.2008 11:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No pěkné pálky za takové zbytečnosti.
nerekl bych zbytecnosi.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.02.2008 14:52, Tempomat
Neřekl bych, že normální tempomat se na přeplněné dálnici neuplatní. Mám normální (ne adaptivní) tempomat a pokud je dálnice přeplněná (a to není vždy), tak s úspěchem využívám tlačítko RES, které jej jak vypíná (a auto samo brzdí motorem, protože nemám nohu na plynu), tak zase zapíná, když se silnice uvolní a auto zase zrychlí zpět na 130. Obdobné tlačítko mají starší tempomaty i jiných značek (v mém případě Ford). Takže na pedál nešlápnu dlouhé kilometry a mám jistotu, že zvolenou rychlost nepřekročím. Daleko méně pak čumím na budíky a lépe sleduju cvrkot přede mnou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.02.2008 17:12, RE: Tempomat
Kolodмj posted by:
Neřekl bych, že normální tempomat se na přeplněné dálnici neuplatní. Mám normální (ne adaptivní) tempomat a pokud je dálnice přeplněná (a to není vždy), tak s úspěchem využívám tlačítko RES, které jej jak vypíná (a auto samo brzdí motorem, protože nemám nohu na plynu), tak zase zapíná, když se silnice uvolní a auto zase zrychlí zpět na 130. Obdobné tlačítko mají starší tempomaty i jiných značek (v mém případě Ford). Takže na pedál nešlápnu dlouhé kilometry a mám jistotu, že zvolenou rychlost nep...
Jezdím po dálnici často a myslím si že opravdu nemá normální tempomat nějakou významnou funkci, protože když se začnou předjíždět kamiony a ty tam máš 130 a oni 90, tak to motor jen s těží ubrzdí.(pokud nemáš tatru, nebo V3S)A pokud máme na mysli dálnici D1, tak tam se jet s tempomatem dá tak po desáté večer.(Je faktem že tato rychlost není pro mě zajímavá jak po stránce radosti z jízdy, tak po stránce časové)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.02.2008 18:03, RE: Tempomat
anonym posted by:
Jezdím po dálnici často a myslím si že opravdu nemá normální tempomat nějakou významnou funkci, protože když se začnou předjíždět kamiony a ty tam máš 130 a oni 90, tak to motor jen s těží ubrzdí.(pokud nemáš tatru, nebo V3S)A pokud máme na mysli dálnici D1, tak tam se jet s tempomatem dá tak po desáté večer.(Je faktem že tato rychlost není pro mě zajímavá jak po stránce radosti z jízdy, tak po stránce časové)
ale po stránce bodové bude,...časem.())
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.02.2008 21:51, RE: Tempomat
anonym posted by:
ale po stránce bodové bude,...časem.())
Neboj nebude, jezdím 250 a ještě při tom onanuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.02.2008 08:00, Hlídání mrtvého úhlu
To je asi tak to jediné co je zajímavé, ale taky pěkně drahé. Ostatní jsou blbosti, za které bych peníze nedal. Protože jsou i nebezpečné. Když jsem unavenej tak radši zastavim a dám si voraz nebo se vyspim. Když bude mít někdo hlídání přejezdu z pruhu tak si řekne v nejhoršim mě to vzbudí. No a pak ho zbudí rána airbagu do čumáku a může spát pak navždy dál...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.02.2008 12:54, proč ne
Většinu výše uvedených věcí jsem vyzkoušel a mohu říct toto: tempomat je skvělá věc, pokud jsem jezdil dlouhé štreky po dálnici tak jsem ho plně využíval, trochu klesla i spotřeba a když nebyl velký provoz tak jsem z Prahy do Olomouce nemusel šlapat ani na plyn, ani na brzdu, v hustším provozu nebo když jsem spěchal je nepoužitený. Parkovací senzory jsou u novějších aut nutnost, tedy pokud vám nevadí nějaký ten lišej na nárazníku, nyní mám auto s kamerou a nemá to chybu. U malého hatche bych ho ale nechtěl, spíš obtěžuje než pomáhá. Hlídač mrtvého úhlu-perfektní nápad, každému se někdy stalo že se opoměl podívat a byl překvapen že tam něco jede . Navigace: daleko lepší než vestavěné je kterákoliv přenosná, už jen kvůli větší podrobnosti, dostupnějším aktualizacím a možnosti snadné demontáže, kolega v Superbu už má pátou originální za tři roky, kradou se. Kontrola tlaku v pneu-když funguje jak má je super, bohužel v Renaultu mi doporučili po desáté závadě vypojení, v nynějším voze 100%ní spokojenost. ˝antiusínač¨-když jsem ospalý, nemám za volantem co dělat. Hlídač jízdy v pruhu je fajn za deště nebo mlhy, jinak na nic. Adaptabilní světlomety-jde o zvyk, zezačátku mi vadily, teď už ne, praktický význam jsem nepozoroval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.02.2008 13:04, Couvaci asistent
anonym posted by:
Většinu výše uvedených věcí jsem vyzkoušel a mohu říct toto: tempomat je skvělá věc, pokud jsem jezdil dlouhé štreky po dálnici tak jsem ho plně využíval, trochu klesla i spotřeba a když nebyl velký provoz tak jsem z Prahy do Olomouce nemusel šlapat ani na plyn, ani na brzdu, v hustším provozu nebo když jsem spěchal je nepoužitený. Parkovací senzory jsou u novějších aut nutnost, tedy pokud vám nevadí nějaký ten lišej na nárazníku, nyní mám auto s kamerou a nemá to chybu. U malého hatche bych ho ...
Da se usetrit koupi cocoky nalepovaci na zadni sklo. Mam ji u RAVy, ze ktere je dozadu mizerny vyhled. S cockou vidim pri couvani co potrebuji, naklady 230,-, usetril jsem 9000,-.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 14:55, RE: Couvaci asistent
anonym posted by:
Da se usetrit koupi cocoky nalepovaci na zadni sklo. Mam ji u RAVy, ze ktere je dozadu mizerny vyhled. S cockou vidim pri couvani co potrebuji, naklady 230,-, usetril jsem 9000,-.
Ta nalepovací čočka je super, ale už ji mám dlouho a je celá žlutohnedá, neví někdo čím to vyčistit?
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.