0
back
 

diskuze k tématu: Kia Cerato 1.6 CRDi

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.11.2006 08:28,
V tabulce spotřeby máte chybu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.11.2006 08:37, RE: bez předmětu
mari posted by:
V tabulce spotřeby máte chybu.
Děkuji za upozornění. Záměna již opravena
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.11.2006 14:39, Vykon
Petr - TipCars.com posted by:
Děkuji za upozornění. Záměna již opravena
Neni nahodou vykon motoru 1,5 CRDi 81 kw???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.11.2006 14:51, RE: Vykon
Skoda rulez,,simply clever posted by:
Neni nahodou vykon motoru 1,5 CRDi 81 kw???
Cerato má výkon 85 kW dle všech dokumentací. Accent 1.5 CRDi disponuje výkonem 81 kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.11.2006 18:44, turboefekt
Měl jsem vždy za to že turboefekt je prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a reakcí motoru, a nikoliv zamáčknutí do sedaček jak píše autor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.11.2006 19:38, RE: turboefekt
Figo posted by:
Měl jsem vždy za to že turboefekt je prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a reakcí motoru, a nikoliv zamáčknutí do sedaček jak píše autor.
Cerato Vás po znatelné prodlevě velkým nárustem výkonu zatlačí do sedaček - takto jsem větu myslel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.11.2006 19:47, RE: turboefekt
Petr - TipCars.com posted by:
Cerato Vás po znatelné prodlevě velkým nárustem výkonu zatlačí do sedaček - takto jsem větu myslel.
OK
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.11.2006 15:26, RE: turboefekt
Figo posted by:
OK
Figo ma pravdu, vyraz turboefekt je v clanku spatne pouzity, coz je docela smutne u motoristickeho redaktora. To same plati pro udaje o vykonech, rozdil mezi 81 a 85 urcite neni 10.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.11.2006 15:59, RE: turboefekt
Gravedigger posted by:
Figo ma pravdu, vyraz turboefekt je v clanku spatne pouzity, coz je docela smutne u motoristickeho redaktora. To same plati pro udaje o vykonech, rozdil mezi 81 a 85 urcite neni 10.
Rozdíl 10 kW je správně. Agregát ze kterého vychází tato přepracovaná 1.6 CRDi GTi v Ceratu měl původně 75 kW a nyní má 85 kW.

Oproti tomu u Accenta zdvihový objem zůstal a výkon povyrostl na 81 kW, avšak nárůst výkonu je zde lineárnější než u Cerata, což mi vyhovuje více.

Turboefekt jsem nešťastně formuloval, to přiznávám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.11.2006 19:54, Úprava škoda octavia combi
Dobrý večer
Chtěl bych touto cestou požádat o odbornou radu. Jsem několik roků majitelem osobního automobilu škoda octavia combi 1.9 sdi. Jsem celkem spokojen, jedná se o poměrně spolehlivé vozidlo vysoké užitné hodnoty. Spotřeba je také velmi solidní, cena náhradních dílů přijatelná. Pochopitelně vozidlo není určeno pro sportovně založené řidiče, ale spíše usedlé "důchodce". Dalším nedostatkem, který pociťuji velmi pravidelně je světlá výška tohoto vozidla. Stojím nyní před rozhodnutím zda vozidlo vyměnit za nějaké menší SUV, nebo se pokusit problém řešit jinak. Bylo by možné zvýšit vozidlo výměnou pružin, tlumičů a dalších komponentů, které se používají např. u škoda octavia 4x4? Zajímalo by mě, zda s podobnou úpravou má někdo zkušenosti, zda je to vůbec, možné a v případě, že ano, kolik by tato úprava stála? Děkuji Martin
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 26.11.2006 22:58, Kia
No,vyzera to tak, že keby ma Kia (a Hyundai) ešte aj taky podvozok, ktory by zdatnejšie sekundoval motorom, bola by to riadna konkurencia koncernu, ktory si o dieselovej 1.6tke zatial môže nechať len zdať...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.01.2007 21:46, RE: Kia
A.K.Alex posted by:
No,vyzera to tak, že keby ma Kia (a Hyundai) ešte aj taky podvozok, ktory by zdatnejšie sekundoval motorom, bola by to riadna konkurencia koncernu, ktory si o dieselovej 1.6tke zatial môže nechať len zdať...
Jsem udiven, že autor neví že Cerato má zadní výceprvkovou nápravu. Docela mě překvapil výsledek testu jízdních vlastností, kde píšete že podvozek je měký a vozidlo je nestabilní. Mám Cerato a není to pravda co píšete. Je vidět zaměření na vozy německé výroby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.08.2008 20:08, RE: Kia
Cerato posted by:
Jsem udiven, že autor neví že Cerato má zadní výceprvkovou nápravu. Docela mě překvapil výsledek testu jízdních vlastností, kde píšete že podvozek je měký a vozidlo je nestabilní. Mám Cerato a není to pravda co píšete. Je vidět zaměření na vozy německé výroby.
Nemas pravdu. Robim priamo pre Kiu a skutocne, Cerato je dost makke a nestabilne. Ked porovnam s Fabiou (novu Octaviu nepoznam a stara je o dost horsia), tak Cerato je o dost nestabilnejsie v zakrutach...

Na druhej strane, motory su skutocne perfektne! A obzvlast 1,6 CRDI! Hoci, ani 1,6 benzin nie je zly.

Vela miesta a super spolahlivost. Na druhej strane, dlho sa caka na nahradne diely - po buracke myslim..

Dobre auto na dlhe trasy, ale urcite nie na nahananie sa po zakrutach. Objektivne, ten podvozok este nestiha.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.08.2008 20:08, RE: Kia
Cerato posted by:
Jsem udiven, že autor neví že Cerato má zadní výceprvkovou nápravu. Docela mě překvapil výsledek testu jízdních vlastností, kde píšete že podvozek je měký a vozidlo je nestabilní. Mám Cerato a není to pravda co píšete. Je vidět zaměření na vozy německé výroby.
Nemas pravdu. Robim priamo pre Kiu a skutocne, Cerato je dost makke a nestabilne. Ked porovnam s Fabiou (novu Octaviu nepoznam a stara je o dost horsia), tak Cerato je o dost nestabilnejsie v zakrutach...

Na druhej strane, motory su skutocne perfektne! A obzvlast 1,6 CRDI! Hoci, ani 1,6 benzin nie je zly.

Vela miesta a super spolahlivost. Na druhej strane, dlho sa caka na nahradne diely - po buracke myslim..

Dobre auto na dlhe trasy, ale urcite nie na nahananie sa po zakrutach. Objektivne, ten podvozok este nestiha.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.