0
back
 

diskuze k tématu: Kia Ceed 1.4 - záškuby motoru

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2014 16:19, Kia Ceed 1.4 - záškuby motoru

vozidlo: Kia Ceed 1.4 80 kW
rok výroby: 2009
palivo: benzin
výkon v kW: 80
kód motoru: G4FA

popis závady: Dobrý den. Na mém vozidle Kia Ceed 1.4 80 kW pozoruji v rozmezí rychlosti 40-55 Km lehké zaškubnutí motoru. Záškub se objevuje zejména při tahu motoru do kopce na 3. převodový stupeň a se zaplou klimatizací (manuální). Také jej pozoruji při rychlém předjíždění na trojku. Při jiných rychlostních stupních se objevuje je vyjímečně, a to jen na dvojku a čtyřku. Bez klimatizace pracuje motor naprosto v pořádku. V servise opakovaně na motoru nic nezjistili, tento jev přisuzují spínání kompresoru klimatizace. Jenže záškub pozoruji kdykoli na stejném místě silnice, kterou opakovaně jezdívám. Uvedený jev pozoruji na vozidle od prvního roku po zakoupení. Na různých diskusních fórech mi nikdo ješt nepotvrdil, že by se s tímto jevem také setkal. Můžete mi poradit o jakou závadu se může jednat? Děkuji

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Wednesday 19.03.2014 17:07, RE: Kia Ceed 1.4 - záškuby motoru
nepřihlášený uživatel posted by:
Jenže záškub pozoruji kdykoli na stejném místě silnice, kterou opakovaně jezdívám.


zkusím tipnout...nerovnost na silnici?
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 20.03.2014 09:23, RE: Kia Ceed 1.4 - záškuby motoru
nepřihlášený uživatel posted by:
vozidlo: Kia Ceed 1.4 80 kWrok výroby: 2009palivo: benzinvýkon v kW: 80kód motoru: G4FApopis závady: Dobrý den. Na mém vozidle Kia Ceed 1.4 80 kW pozoruji v rozmezí rychlosti 40-55 Km lehké zaškubnutí motoru. Záškub se objevuje zejména při tahu motoru do kopce na 3. převodový stupeň a se zaplou klimatizací (manuální). Také jej pozoruji při rychlém předjíždění na trojku. Při jiných rychlostních stupních se objevuje je vyjímečně, a to jen na dvojku a čtyřku. Bez klimatizace pracuje motor naprosto v pořádku. V servise opakovaně na motoru nic nezjistili, tento jev přisuzují spínání kompresoru klimatizace. Jenže záškub pozoruji kdykoli na stejném místě silnice, kterou opakovaně jezdívám. Uvedený jev pozoruji na vozidle od prvního roku po zakoupení. Na různých diskusních fórech mi nikdo ješt nepotvrdil, že by se s tímto jevem také setkal. Můžete mi poradit o jakou závadu se může jednat? Děkujikód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


Tyto záškuby jsou při zapnuté klimatizaci běžné. Podle toho, jak se kompresor připojuje nebo odpojuje (skokově), tak to provází pokles výkonu nebo odlehčení - to jsou ty záškuby. Nejcitelnější je to pod plynem v nízkých otáčkách, kdy motor dodává cca 10-15 kW a připojí se klimatizace s odběrem cca 3-5 kW.
A záškub na stejném místě otestujte tak, že jej přejedete na neutrál, aby se vyloučil vliv nerovností vozovky, jak bylo naznačeno v příspěvku výše. Některou zdánlivou nerovnoměrnost chodu motoru může způsobovat i zvlněná vozovka.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.