0
back
 

diskuze k tématu: Kia Carens 2.0 CVVT - velká spotřeba?

category of topic classification: poradna, vše o spotřebě, technické dotazy, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 09:09, Normál
S velkým a těžkým autem jezdit za 10 není žádný div. To jezdím s P 406 Bk 2,0i taky. Kdybych měl mít ze spotřeby špatné spaní, tak si koupím TDi. Otázka je jenom - dát prachy najednou, nebo je projezdit....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 09:14, RE: Normál
Pepe posted by:
S velkým a těžkým autem jezdit za 10 není žádný div. To jezdím s P 406 Bk 2,0i taky. Kdybych měl mít ze spotřeby špatné spaní, tak si koupím TDi. Otázka je jenom - dát prachy najednou, nebo je projezdit....
Nerekl bych, po meste mozna, ale jinak je ta spotreba prilis vysoka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 10:44, Lambda nebo EGR?
Tazatel nepise kolik ma auto najeto, ale kdyz to zacne zrat o 2l vic, prvni, co bych testoval, je labda sonda. Diagnostika by mela rict vic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 10:50, RE: Lambda nebo EGR?
Womaida posted by:
Tazatel nepise kolik ma auto najeto, ale kdyz to zacne zrat o 2l vic, prvni, co bych testoval, je labda sonda. Diagnostika by mela rict vic.
Každý novější dvoulitr by měl jezdit kolem 8L dálky a 9-10 ve městě.záleří jak tomu budete šlapat ale tam tomu jistě nepřidá ten automat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 11:11, RE: Normál
anonym posted by:
Nerekl bych, po meste mozna, ale jinak je ta spotreba prilis vysoka.
Tak nic neříkej... A napiš nějakou VLASTNÍ zkušenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 11:29, RE: Lambda nebo EGR?
Womaida posted by:
Tazatel nepise kolik ma auto najeto, ale kdyz to zacne zrat o 2l vic, prvni, co bych testoval, je labda sonda. Diagnostika by mela rict vic.
V prvé řadě záleží, jakým stylem dotyčný jezdí. Pokud při běžné cestovní rychlosti nedosáhne na hodnotu 8 litrů, něco bude špatně a doporučuji se obrátit na servis, kde vyloučí případnou závadu ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 13:06, RE: Lambda nebo EGR?
Petr - TipCars.com posted by:
V prvé řadě záleží, jakým stylem dotyčný jezdí. Pokud při běžné cestovní rychlosti nedosáhne na hodnotu 8 litrů, něco bude špatně a doporučuji se obrátit na servis, kde vyloučí případnou závadu ...
Souhlas, jen bych dodal, ze jsem mel kolegu v praci, ktery jezdil s O1 1.8T za 11l ne proto, ze by mel plyn na podlaze, ale proto, ze ji neskutecnym zpusobem podtacel. A strasne se te spotrebe divil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 14:10, RE: Lambda nebo EGR?
Womaida posted by:
Souhlas, jen bych dodal, ze jsem mel kolegu v praci, ktery jezdil s O1 1.8T za 11l ne proto, ze by mel plyn na podlaze, ale proto, ze ji neskutecnym zpusobem podtacel. A strasne se te spotrebe divil.
Taky si myslím.stačí držet otáčky motoru mezi 2-3000 a spotřeba musí být kolem 8-8.5L
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 14:48, spotreba 3.4 V6 v SUV
jezdim chevroletem equinox (neco jako captiva ale vetsi a vyrobeny v kanade) motor 3.4 V6 138kW petistupnovej automat kombinovane za 10.7l ale je fakt ze ma zatim najeto 5000km tak to treba jeste o neco spadne. Neprasim ale obcas si ten kickdown dam. Na sestivalcovy SUV v automatu myslim slusny... kdyz sem to kupoval cekal sem tak 11-12l. Kazdopadne dvoulitrovej ctyrvalec se spotrebou 10 co uvadi autor je docela mazec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 15:22, spotřeba
myslím že 10 litrů spotřeby u velkého MPV 2,0 benzín s automatickou převodovkou je dobrá spotřeba. Souhlasím že moderní benzínový dvoulitr jezdí běžně za 8,0 litrů, ale v nějakém "normálním" (nízkém) autě s manuálním řazením a ne ve vysokém a těžkém MPV s velkou čelní plochou a automatem k tomu...Problém bych tedy viděl spíše v optimismu výrobce než ve voze jako takovém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 21:12, RE: Normál
Pepe posted by:
S velkým a těžkým autem jezdit za 10 není žádný div. To jezdím s P 406 Bk 2,0i taky. Kdybych měl mít ze spotřeby špatné spaní, tak si koupím TDi. Otázka je jenom - dát prachy najednou, nebo je projezdit....
Není co řešit. Spíš bych si zjistil, za kolik jezdí ostatní majitelé stejného vozu, ale ne takoví ti pohádkáři, co mají motor 2,5 benzín a tvrdí, že jezdí do 7l. Já mám dvoulitra (Galant) 100KW a jezdím tak kolem 8,5l/100km. Když se snažím trochu šetřit, tak se dostanu i na 7,5, ale já se spíš svezu)))
Spotřeba 10l mi přijde naprosto opodstaněná, na tak velké a těžké auto, souhlasím s Pepkem, spíš si myslím, že volovina je v techničáku.
Jo a já bych to řešil LPGčkem, mám ho taky a vychází mi to cenově na 4,5l benzínu, to jde ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 22:08, RE: Normál
Šakal posted by:
Není co řešit. Spíš bych si zjistil, za kolik jezdí ostatní majitelé stejného vozu, ale ne takoví ti pohádkáři, co mají motor 2,5 benzín a tvrdí, že jezdí do 7l. Já mám dvoulitra (Galant) 100KW a jezdím tak kolem 8,5l/100km. Když se snažím trochu šetřit, tak se dostanu i na 7,5, ale já se spíš svezu)))
Spotřeba 10l mi přijde naprosto opodstaněná, na tak velké a těžké auto, souhlasím s Pepkem, spíš si myslím, že volovina je v techničáku.
Jo a já bych to řešil LPGčkem, mám ho taky a vychází mi...
čau ty máš LPG v galantu?Na kolik tě vyšla přestavba a jak jsi s tím spokojený? Jinak na tak velké auto s automatem mi to taky přijde normální....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 22:32, RE: Normál
anonym posted by:
čau ty máš LPG v galantu?Na kolik tě vyšla přestavba a jak jsi s tím spokojený? Jinak na tak velké auto s automatem mi to taky přijde normální....
Čus, mám LPG cca. od podzimu 06, jde o sekvenční systém Magic II, a mám toroidní nádrž. Na LPGčku mám zatím najeto 22 000km a zatím jenom jezdím a nevyskytla se žádná závada. Přestavba mě stála se vším všudy 29 100,-Kč, jsem z malého města, tak jsou tady asi dobré ceny, slyšel jsem za to samé taky 40 000,- Dělal mi to kolík kousek za Mravskou Třebovou, šikula a není to zloděj, jako většina mechaniků.
Jezdím od 9-12l, ale v průměru tak 10l/100km. Myslím, že pro lidi, kteří hodně jezdí je to ta nejlepší varianta, díky výkonnému motoru 100KW to auto jede docela slušně a nepoznám rozdíl mezi LPG a BA. Fakt to můžu doporučit, jezdí to levněji, než TDI a nekloktá to a nevibruje)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 10:37, V pohodě
Myslím, že tahle spotřeba je ok. 2.0L + Automat Chrysler Neon mi bral po městě 10 a mimo 8. Jeden známej mi říkal jednu zajímavou věc.
Můžeš mít motor jakej chceš, ale kila auta stejně neokecáš. Teďka jezdím s 1.6 Toledem (74 kW) Město 9, mimo 7,5 . Auta jsou stejně těžký a zbytek udělá automat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 13:20, RE: Normál
Pepe posted by:
Tak nic neříkej... A napiš nějakou VLASTNÍ zkušenost.
VLASTNI zkusenost: VW Passat kombi 2.0 spotreba max 10 litru jenom pri courani po meste v parnem lete se zapnutou klimatizaci. Prumerna 8, delsi trasy min (Praha - Brno po D1 6 litru)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.07.2007 08:26, RE: Normál
anonym posted by:
VLASTNI zkusenost: VW Passat kombi 2.0 spotreba max 10 litru jenom pri courani po meste v parnem lete se zapnutou klimatizaci. Prumerna 8, delsi trasy min (Praha - Brno po D1 6 litru)
No tak si přidel 1l za 1/2 m2 čelní plochy navíc, 0,5 l za automat a 0,5 l za kg navíc a jseš na těch 10. Co vím, tak ve Sharanu 2,0 (což je srovnatelněší s Carensem líp než Passat) se DÁ jezdit za 10, problém při svižné jízdě (je-li toho Sharan s tímhle motorem vlastně vůbec schopen) není 12-14l... Prostě kupovat auto a čekat spotřebu podle TP je poněkud naivní. S CRDI se v pohodě vleze do 8l při jiné dynamice jízdy....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.07.2007 14:59, RE: Normál
Pepe posted by:
No tak si přidel 1l za 1/2 m2 čelní plochy navíc, 0,5 l za automat a 0,5 l za kg navíc a jseš na těch 10. Co vím, tak ve Sharanu 2,0 (což je srovnatelněší s Carensem líp než Passat) se DÁ jezdit za 10, problém při svižné jízdě (je-li toho Sharan s tímhle motorem vlastně vůbec schopen) není 12-14l... Prostě kupovat auto a čekat spotřebu podle TP je poněkud naivní. S CRDI se v pohodě vleze do 8l při jiné dynamice jízdy....
Tak predevsim tento Carens ma manualni prevodovku. Hmotnost je 1,6 t, ten passat mel tusim 1,5 t, takze srovnatelne. Celni plocha mi prijde vetsi jen minimalne, ale presne hodnoty neznam (pokud ty ano, klidne se pochlub). V TP je udavana spotreba tohoto Carense 6,6 litru mimo mesto, coz je diametralni rozdil s tim, co pise pan (kolem 10 stale). Zatim jsem se nesetkal s autem, ktere by se tolik lisilo ve spotrebe od udaju vyrobce. Co vim o trech autech zn. Kia (Sephia 1.5, Clarus 1.8, Pregio 2.7), tak vsechny jezdi za spotrebu udavanou vyrobcem. Nevidim duvod, proc by to u tohoto Carense melo byt jinak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.07.2007 17:38, RE: Normál
capslock posted by:
Tak predevsim tento Carens ma manualni prevodovku. Hmotnost je 1,6 t, ten passat mel tusim 1,5 t, takze srovnatelne. Celni plocha mi prijde vetsi jen minimalne, ale presne hodnoty neznam (pokud ty ano, klidne se pochlub). V TP je udavana spotreba tohoto Carense 6,6 litru mimo mesto, coz je diametralni rozdil s tim, co pise pan (kolem 10 stale). Zatim jsem se nesetkal s autem, ktere by se tolik lisilo ve spotrebe od udaju vyrobce. Co vim o trech autech zn. Kia (Sephia 1.5, Clarus 1.8, Pregio 2.7)...
Ježíšmarjá, mě je úplně jedno, jak je něčí auto velký a jak těžký, je mi úplně jedno, za kolik kdo jezdí. Ale když si někdo koupí dvoulitra benzín, a čeká, že bude jezdit za 6 - 8 l, přitom mu to žere 10 - tak to asi máváním techničákem nezachrání. Nebo jo? Znám maníka, co má P 307 HDI 80kW a jezdí za 9.... S 2,0 i by jezdil tak za 15...Já jezdím s Ducatem Maxi 2,3JTD do 9,5, poslední týden ho měli půjčený zaměstnanci a hned je spotřeba o litr výš. Co se na tom autě asi po.ralo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.07.2007 20:57, RE: Normál
Pepe posted by:
Ježíšmarjá, mě je úplně jedno, jak je něčí auto velký a jak těžký, je mi úplně jedno, za kolik kdo jezdí. Ale když si někdo koupí dvoulitra benzín, a čeká, že bude jezdit za 6 - 8 l, přitom mu to žere 10 - tak to asi máváním techničákem nezachrání. Nebo jo? Znám maníka, co má P 307 HDI 80kW a jezdí za 9.... S 2,0 i by jezdil tak za 15...Já jezdím s Ducatem Maxi 2,3JTD do 9,5, poslední týden ho měli půjčený zaměstnanci a hned je spotřeba o litr výš. Co se na tom autě asi po.ralo?
Kdyz si nekdo koupi auto s udavanou spotrebou 8 litru a to auto nejezdi za 8, tak je chyba v aute, pokud ridic neni nemehlo. Podle dotazu to vypada na chybu v aute.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 14:10, RE: V pohodě
anonym posted by:
Myslím, že tahle spotřeba je ok. 2.0L + Automat Chrysler Neon mi bral po městě 10 a mimo 8. Jeden známej mi říkal jednu zajímavou věc.
Můžeš mít motor jakej chceš, ale kila auta stejně neokecáš. Teďka jezdím s 1.6 Toledem (74 kW) Město 9, mimo 7,5 . Auta jsou stejně těžký a zbytek udělá automat.
TIEZ MAM NOVY CARENS. 1500KM NAJAZDENE. Spotreba na zaciatku cca 11Litrov. Potom som si precital nieco o technike jazdy, hlavne jazda dolu kopcom, dojazdy, atd. Teraz mam spotrebu kombinovanu 8,8L. V technicaku je uvedena kombinovana spotreba 8,4L. Po nejakych 10 000KM by to malo byt na hodnote podla technicaku. Predtym som jazdil na fabii com. tak som sa musel trochu preorientovat. Podla poznamky vyssie mam tiez pocit ze motor malo vytacam. Na fabii (1.4) som tocil 2 500-3 000ot. Teraz motor po meste taha uz od 1 500.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.