0
back
 

diskuze k tématu: Kdo chce levný diesel, má poslední šanci

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 11:40, Nafte odzvonilo
Nafta uz neni levnejsi nez benzin a jinak vsechny jeji nevyhody zustaly...a nyni jak to vypada, uz nebude vubec duvod naftu kupovat vubec, snad jen kvuli mensi spotrebe nejakeho toho litriku, ale vzhledem k nakladnejsi udrzbe a ted zrejme jeste nakladnejsi a vyssi cene, ktera jeste navysi aspon o 30tis. uz ne ted duvod fakt nebude
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 14:01, RE: Nafte odzvonilo
Jarin posted by:
Nafta uz neni levnejsi nez benzin a jinak vsechny jeji nevyhody zustaly...a nyni jak to vypada, uz nebude vubec duvod naftu kupovat vubec, snad jen kvuli mensi spotrebe nejakeho toho litriku, ale vzhledem k nakladnejsi udrzbe a ted zrejme jeste nakladnejsi a vyssi cene, ktera jeste navysi aspon o 30tis. uz ne ted duvod fakt nebude
Jarine to se týká nových aut takže u nás bude jezdit zase o trochu víc -náctiletých mrdek o trochu dýl než by bylo zdrávo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 15:23, Na tak docela pravda
Nákladní auta Scania plní Euro 5 i bez močoviny. Takže je tu určitá šance pro diesely, ale levnější už to v žádném případě nebude. Kdo však tvrdí, že současné vznětové motory splňující Euro 4 jsou kouřící mrdky, ten je vůl nebo ignorant. Vaření v kuchyni na zemním plynu produkuje v emisích mnohem víc dusíku než provoz moderního agregátu. Proto ženy ekologistky, vařte jen v roušce s karbonovým filtrem!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 16:24, RE: Nafte odzvonilo
Jarin posted by:
Nafta uz neni levnejsi nez benzin a jinak vsechny jeji nevyhody zustaly...a nyni jak to vypada, uz nebude vubec duvod naftu kupovat vubec, snad jen kvuli mensi spotrebe nejakeho toho litriku, ale vzhledem k nakladnejsi udrzbe a ted zrejme jeste nakladnejsi a vyssi cene, ktera jeste navysi aspon o 30tis. uz ne ted duvod fakt nebude
kto vravel ze pokrok je lacný? niekedy sa ludia čudovali keď do áut začali montovať airbagy a to tiež auto predražilo, a dnes sa už nad tým nikto nepozastaví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 19:21, RE: Na tak docela pravda
donald posted by:
Nákladní auta Scania plní Euro 5 i bez močoviny. Takže je tu určitá šance pro diesely, ale levnější už to v žádném případě nebude. Kdo však tvrdí, že současné vznětové motory splňující Euro 4 jsou kouřící mrdky, ten je vůl nebo ignorant. Vaření v kuchyni na zemním plynu produkuje v emisích mnohem víc dusíku než provoz moderního agregátu. Proto ženy ekologistky, vařte jen v roušce s karbonovým filtrem!
Jasne nejen Scania toto zvlada. I nase Dafy xf plni euro 5 bez nejakych mocovin a podobnych ptakovin.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 20:01, RE: Na tak docela pravda
Radek posted by:
Jasne nejen Scania toto zvlada. I nase Dafy xf plni euro 5 bez nejakych mocovin a podobnych ptakovin.
Co to je tady za bláboly. Daf plní EURO 4 a 5 pouze s použitím močoviny. Jediný MAN plní EURO 4 bez močoviny ( výhledově i EURO 5 ), pardón- Scania umí taky jeden motor v EURO 4 bez používání močoviny. A pan Kuhn asi zapomněl dodat, že močovina zamrzá při -12 stupních celsia. Letos to zatím nevadí, ale takový zázrak to taky není ( skrytá reklama mercedesu ). A kolik je k dnešnímu dni míst, kde lze tuto sračku zakoupit.?? Amerika tento systém neakceptuje - proč asi??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 22:29, RE: Na tak docela pravda
martin posted by:
Co to je tady za bláboly. Daf plní EURO 4 a 5 pouze s použitím močoviny. Jediný MAN plní EURO 4 bez močoviny ( výhledově i EURO 5 ), pardón- Scania umí taky jeden motor v EURO 4 bez používání močoviny. A pan Kuhn asi zapomněl dodat, že močovina zamrzá při -12 stupních celsia. Letos to zatím nevadí, ale takový zázrak to taky není ( skrytá reklama mercedesu ). A kolik je k dnešnímu dni míst, kde lze tuto sračku zakoupit.?? Amerika tento systém neakceptuje - proč asi??
No proč ?! Já teda nevidím důvod :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 22:11, někdy je to spíše na škodu
Je fakt dobře že se exhalace u aut snižují to nepopírám,ale když přede mnou jede diesel z roku85 trabant, stará škoda120 apo. nebo stará praga to je nářez to sou emise tak mínus euro deset
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.