anonym posted by:
Je to jen můj subjektivní názor řidiče osobního vozu,ale shrnu, co mi na kamionové dopravě vadí:
1. její příliš velká hustota. jsou v ČR místa, kde co minutu, projede 1 kamion. To je opravdu moc. A nejedná se o dálnice, ale o silnice 1. tříd. Zkuste se zeptat místních obyvatel, jak jim jsou po chuti exhalace z výfukových plynů, hluk a nebo nemožnost přejít silnici.
2. chování některých řidičů kamionů, podtrhuji některých a chápu, že ti slušní se obecným nařčením cití ukřivdění. necítil bych to j...
Vcelku s Vámi souhlasím. Nejezdím sice TIR ale s MAN 50.403 jednostraný sklápěč. 50 v názvu znamená 50 tun celkové hmotnosti,tedy ještě o deset více než běžné TIR sopravy. Příznávám,že naložen struskou jsem měl několikrát i 60 tun. V každém stádě se najde debil,to máte pravdu,ale to co předvádí machři v osobácích proti tirákům-předjetí a prudké brždění jako potrestání za chvilkové zdržení při předjíždění-těm volům nedojde,že jde o dvě vozidla-tahač a návěs,nebo přívěs a že třeba fouká bočák jako prase. Nejhorší svině jsou ty jenž před křížovatkou náhle hodí myšku pod nákladák at nestojí za ním na křižovatce a když ten chudák kamioňák do nich vrazí tak to odsere protože neubrzdil-praví policie. Za přehuštění může absence dálničních známek pro cizince a to za masnou sumu( at nemluvíme jen o mýtu),to příjde,ale až se naši politici probudí. Dále ne špatná ale katastrofální infrastruktura. Za zničené silnice může jejich nekvalitní vybudování,jak píšou česmadi ve svém příspěvku. Proč? Protože se kdokoliv může podívat na výjezdové cesty ze struskáren a lomů a většinou narazí na cesty ve fantastickém stavu i přesto,že po nich denně vyjíždí a přijíždí stovky těžkých náklaďáků a to podtrhuji,že než se rozjedou tak to trvá-tím jen podtrhuji nekvalitu dálnic a silnic první třídy a vlastně všech našich silnic. Protože pomalujedoucí nákl.vozidlo,dělá koleje a ničí cestu mnohem více než kamion,jedoucí po dálnici 80km/h. Zdar těžkotonážníkům a mnoho megakilometrů bez srážky s volem(nebo šimonovským?) přeje kaccerr