0
back
 

diskuze k tématu: Je lepší MINI JCW nebo Abarth 500C?

category of topic classification: anglická vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 09:32,
Jednoznačně Mini. Tady není co řešit... Je to daleko plnohodnotnější auto než ta nákupní taška...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 10:10, RE:
gablenz posted by:
Jednoznačně Mini. Tady není co řešit... Je to daleko plnohodnotnější auto než ta nákupní taška...
Napadlo mne přesně to stejné. Jednoznačně mini. Přečtení článku a technických detailů mne v tom je nutvrdilo. JENŽE ten rozdíl v ceně!
470 tis vs. 727.500,-
To je strašná pálka za to mini...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 10:25, RE:
gablenz posted by:
Jednoznačně Mini. Tady není co řešit... Je to daleko plnohodnotnější auto než ta nákupní taška...
Opravdu a měl jste možnost s tím jet nebo jen tak plácáte. Co jsem měl zkušenosti s předchozí sportovní verzí Mini, tak ta byla tak tvrdá, že na našich silnicích vám při trochu ostřejší jízdě, vytřásla i plomby ze zubů. Ale ono obecně platí, že cokoli s nápisem "Sport" nebo "GTi" se na našich silnicích nedá skoro používat, je totiž pouze otázkou co odejde dřív, jestli podvozek auta nebo vaše záda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 11:34, RE:
Rover623 posted by:
Opravdu a měl jste možnost s tím jet nebo jen tak plácáte. Co jsem měl zkušenosti s předchozí sportovní verzí Mini, tak ta byla tak tvrdá, že na našich silnicích vám při trochu ostřejší jízdě, vytřásla i plomby ze zubů. Ale ono obecně platí, že cokoli s nápisem "Sport" nebo "GTi" se na našich silnicích nedá skoro používat, je totiž pouze otázkou co odejde dřív, jestli podvozek auta nebo vaše záda
Ale tady se bavíme snad o sportovním náčiní, ne? A ne o autě pro strýčka Antonína s bolavými zády nebo o autě pro V.H., který nemá rád mikrovibrace... Ten Fiat je technicky slabý... Mini má hodnotu. Ta cena je sice vysoká, ale v téhle verzi, s trochou péče, garáží...atd může časem být sběratelská záležitost, která nebude na ceně padat. A takové základní Porsche Neporsche stojí nějakých 1 600 000... Tady bych plakal..., kdybych musel investovat. Ale to Mini ve špičkové verzi zase není až tak špatný vtip... A hlavně! Ty jízdí vlastnosti... Když chci kompromis, tak koupím Renault Clio myslím RS... zajímavá technika, výborný dvoulitr...určitě lepší než ten Fiat... A vleze se to mezi ten Fiat a Mini... Soudruzi z příšery Renault nemusí šetřit vždycky a všude...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 11:47, a ještě jedna věc
Zase ten mýtus tvrdý podvozek = menší výdrž na našich cestách... Fakt? To nemusí být pravda... Tvrdý podvozek může nkdy u některých konstrukcí "méně pracovat", takže se méně opotřebuje. Malé zdvihy..., mále silentbloky = nepatrné pohyby...atd. Muže to platit a nemusí... To, že se nepřenesou rázy do interiéru, neznamená, že je ta rozbitá cesta měkoučká peřina i pro podvozek.... podle tvrdosti se vůbec nedá odhadovat výdrž komponent...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 12:40, RE: a ještě jedna věc
gablenz posted by:
Zase ten mýtus tvrdý podvozek = menší výdrž na našich cestách... Fakt? To nemusí být pravda... Tvrdý podvozek může nkdy u některých konstrukcí "méně pracovat", takže se méně opotřebuje. Malé zdvihy..., mále silentbloky = nepatrné pohyby...atd. Muže to platit a nemusí... To, že se nepřenesou rázy do interiéru, neznamená, že je ta rozbitá cesta měkoučká peřina i pro podvozek.... podle tvrdosti se vůbec nedá odhadovat výdrž komponent...
To je pravda jen do určité míry. Pokud vibrace odfiltruješ v podvozku, nemusíš tolik řešit odolnost ostatních věcí, jako je karoserie a hlavně elektronika. Pokud máš tvrdý podvozek a ten všechno přenese do karoserie, je celé auto mnohem více namáháno, byť podvozek nemusí odejít. Takové konektory i třeba pájené spoje dost trpí. Také by měl být kladen důraz na smontování a vyloženě upouštět od zacvakávacích záležitostí, neboť to celé časem začne vibrovat také. A drnčící interiér mě dovádí k šílenství. Jak mi v autě začlo někdy něco vibrovat, hned jsem zkoumal, jak se toho zbavit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 14:02, RE: a ještě jedna věc
David V posted by:
To je pravda jen do určité míry. Pokud vibrace odfiltruješ v podvozku, nemusíš tolik řešit odolnost ostatních věcí, jako je karoserie a hlavně elektronika. Pokud máš tvrdý podvozek a ten všechno přenese do karoserie, je celé auto mnohem více namáháno, byť podvozek nemusí odejít. Takové konektory i třeba pájené spoje dost trpí. Také by měl být kladen důraz na smontování a vyloženě upouštět od zacvakávacích záležitostí, neboť to celé časem začne vibrovat také. A drnčící interiér mě dovádí k šílens...
tak to určitě znáš ten pocit z jízdy v zavřeném kufru abys zjistil co to vzadu klepe, co? taky jsem tím trpěl, ale časem to ustoupilo. teď, jak říkávám, když to neevokuje pocit utrženého kola tak je mi to šumák-nadsázka. faktem je že jsem nezažil vrzající palubku, ale uložení tlumičů mě dohánělo k zuřivosti. a na jednom autě mi odešlo přední ložisko ale ten zvuk který vydávalo od 90ti km/h výše i dobrý automechanik považoval za mrtvou převodovku, poloosu, diferák či něco podobného.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 17:42, RE:
gablenz posted by:
Ale tady se bavíme snad o sportovním náčiní, ne? A ne o autě pro strýčka Antonína s bolavými zády nebo o autě pro V.H., který nemá rád mikrovibrace... Ten Fiat je technicky slabý... Mini má hodnotu. Ta cena je sice vysoká, ale v téhle verzi, s trochou péče, garáží...atd může časem být sběratelská záležitost, která nebude na ceně padat. A takové základní Porsche Neporsche stojí nějakých 1 600 000... Tady bych plakal..., kdybych musel investovat. Ale to Mini ve špičkové verzi zase není až tak špat...
Přesně tak. Je důležité jak moc je model skutečně sportovním náčiním. Vezmě třeba příklad Škodovky. Varianty RS jsou spíše lehce (o trošku větší brzdy a tvrdší podvozek) laděné a dostaly slušný motor, ovšem samotné auto konstrukčně (převisy karoserie, výška auta atd.) není vhodné na jakékoli sportovní vyžití, spíše se jedná o rychlou verzi rodiného vozu, nebo kombíku. Motor pak zbytek auta o dost převyšuje a vznikají tak komické situace, kdy na rovině auto zrychlí jako čert a v zatáčce je problém auto nasoukat do utažené zatáčky přecházející do esíčka, kdy auto přesunuje kufrovitý žok za zadní nápravou a celé to zezadu vypadá, jako když Halina Pawlovská tancuje sambu. Pak jsou auta, které si o ladění, nebo vyladění říkají (třeba MINI) tím, že mají kolo v každém rohu, nízkou stavbu a rozpočet nového majitele není tak sledovaná položka, aby musel budoucí majitel řešit jestli auto rychlé a mrštné bez kompromisu, nebo rychlé s velkým kufrem a tedy kompromisem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 18:33, RE: a ještě jedna věc
David V posted by:
To je pravda jen do určité míry. Pokud vibrace odfiltruješ v podvozku, nemusíš tolik řešit odolnost ostatních věcí, jako je karoserie a hlavně elektronika. Pokud máš tvrdý podvozek a ten všechno přenese do karoserie, je celé auto mnohem více namáháno, byť podvozek nemusí odejít. Takové konektory i třeba pájené spoje dost trpí. Také by měl být kladen důraz na smontování a vyloženě upouštět od zacvakávacích záležitostí, neboť to celé časem začne vibrovat také. A drnčící interiér mě dovádí k šílens...
Jezdím Saabem 9000 Aero, po 80 tis. dělám stabilizátory, ve 200 tis. jsem dělal tlumiče, teď má najeto 295 tis. Kotouče jsem dělal 2x, ale podvozek je stáááále původní a nic mu není. O elektronice nevím nic protože to nepotřebuju. Funguje vše. Ani rozvody jsem nedělal neboť je tam řetěz, ale měl jsem ho vyměnit ve 250 tis. já prasátko, jenže zatim ani nezachřestí tak proč? Měnil jsem 2x pumpu, jednou servo za 7000 vrrrrrrr, čidlo teploty motoru, a sekundární řemen s kladkama á 80 tis. Turbo je stále původní světe div se. To auto je prostě tvrdší než naše silnice. Jenže už mu je 15 let. A TEĎ mi poraďte jakou ojetinu kolem 2005 si mám pořídit? Nevidím alternativu stejný kvality a jsem z toho nešťasten.
Teď raďte pardálové, nebo to dojezdim až do mrtě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.09.2011 09:03, RE: a ještě jedna věc
David V posted by:
To je pravda jen do určité míry. Pokud vibrace odfiltruješ v podvozku, nemusíš tolik řešit odolnost ostatních věcí, jako je karoserie a hlavně elektronika. Pokud máš tvrdý podvozek a ten všechno přenese do karoserie, je celé auto mnohem více namáháno, byť podvozek nemusí odejít. Takové konektory i třeba pájené spoje dost trpí. Také by měl být kladen důraz na smontování a vyloženě upouštět od zacvakávacích záležitostí, neboť to celé časem začne vibrovat také. A drnčící interiér mě dovádí k šílens...
Jo, ty rezonance uvnitř to je hrůza. Taky za jízdy zkoumám, odkud se to šíří..., skoro vždycky marně... Takové cvakání dokáže otrávit celou cestu... Zvláště když je někdo cholerik jako já... Nejdednou dopadla pěst na palubovku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.09.2011 18:02, RE: a ještě jedna věc
gablenz posted by:
Jo, ty rezonance uvnitř to je hrůza. Taky za jízdy zkoumám, odkud se to šíří..., skoro vždycky marně... Takové cvakání dokáže otrávit celou cestu... Zvláště když je někdo cholerik jako já... Nejdednou dopadla pěst na palubovku...
Hlavně bacha na volant. ať nemáš promptní odezvu od airbagu...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.