No, já patřím mezi ty co lítají 200 a víc a to nejen po dálnici. Ale nenadávejte mi všichni hned a nemoralizujte mně. Občas taky jedu v nákladáku, samozřejmě z rozumem 80 - 85. Chtěl jsem jenom říct, že kamionáci jsou machři a páni řidiči, ale bohužel jim to kazí ty mladší ročníky. Viděl jsem několik případů, např. kluk má 20 roků a jde jezdit na Tir a přitom nemá žádnou praxi, zkušenost, samozřejmě sedne do toho, hodí tam kilo a je king, ale stačí nějaká ta vracečka nebo sjezd z barandáku a je rozpláclej jak žaba. Takže v tom to je, dneska ty firmy musí plnit smlouvy a z nouze přijmou i tyto kluky s ještě mokrým razítkem
v řidičáku a tragédie na sebe nenechá dlouho čekat. Ono je potřeba hlavně toto změnit. Celý ten systém a dohlédnout na to, aby za ty kamiony sedali fakt chlapi s praxí. No a ty dvoukilaře taky neházejte do jednoho pitle. Několikrát jsem se honil s různými týpky a ono stačí, když se ho chvilku člověk drží aby poznal co je to za řidiče, podle reakcí, podle toho jak před váma např. předjíždí, podle toho jak se vám třeba snaží i v nepřehledném úseku za každou cenu ujet, podle toho, když fakt valíte a on vidí daleko vepředu překážku, tak jenom preventivně jemně prošlápne brzdy a sundá nohu z plynu a tímto heslem já už vím, aniž vidím před něj, že se bude zpomalovat je tam např. kolona atd. Takže i mezi těmito prasaty jsou hodně dobří kluci, kteří to mají fakt v ruce a mají k tomu i přizpůsobené auto, lepší brzdy, nižší podvozek atd. Takže další věc, dneska je fakt hodně závodníků těch ve služebních fábiích, octáviích, a některých tunerů tzv. stodolářů, a někdy i mladé kočeny ve 206- ce, ale málokdo z nich na tu rychlou jízdu má. Když valím tak zásadně netelefonuju, neladím rádio, prostě se vůbec nerozptyluju a soustředím se jenom na jízdu a musím reagovat bezprostředně, protože v té rychlosti stačí promeškat sekundu, dvě a končím na vždy. Tak a ted se těším na ty nadávky a urážky. Zdarte.