0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai Lantra nebo Ford Escort

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, korejská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.09.2006 01:18, výběr
Kdybych si měl vybrat,tak bych šel do Escortu vyrobeném po roce 95 v motorizaci 1,6 16V s 66kW,do 80tis.Kč se dá sehnat poměrně zachovalý kus. Provoz není finančně nějak moc náročný,ale člověk si musí dát pozor na volnoběh otáček,což může být lambda,nebo regulátor vzduchu,dále pak na zvlněné přední kotouče,které vyjdou na cca na 1300kč,dále pak na klepání,které vychází od přední nápravy,což by svědčilo na stabilizátory,ketré stojí cirka od 400 (vydrží však jen 12000km) až pož stabilizátory jenž stojí 900,které vydrží mnohem víc. 1,6 se 66kW má dostačující dynamiku,a spotřebu na úrovní 7 až 7,5 litru,při běžné jízdě,až po 8,5 při častém vytáčení...je pravdou,že auto se ve vyšších rychlostech chová neklidně,ale na druhou stranu se to od tohoto auta neočeká,na to není stavěno. Koroze hrozí převážně u starších modelů (do r.v. 94),a při běžné údržbě slouží spolehlivěji než třeba Škoda Felície nebo Seat Toledo,avšak srovnatelně spolehlivý jako Hyundai Lantra.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.09.2006 10:14, RE: výběr
Kukinek posted by:
Kdybych si měl vybrat,tak bych šel do Escortu vyrobeném po roce 95 v motorizaci 1,6 16V s 66kW,do 80tis.Kč se dá sehnat poměrně zachovalý kus. Provoz není finančně nějak moc náročný,ale člověk si musí dát pozor na volnoběh otáček,což může být lambda,nebo regulátor vzduchu,dále pak na zvlněné přední kotouče,které vyjdou na cca na 1300kč,dále pak na klepání,které vychází od přední nápravy,což by svědčilo na stabilizátory,ketré stojí cirka od 400 (vydrží však jen 12000km) až pož stabilizátory jenž ...
Všetko sedí, ešte by som upresnil že podvozok sedí dosť dobre na kvalitnej vozovke, "neklidné" však začne byť hneď ako sa objavia výtlky, vlny, proste nekvalitná cesta...Ale to je ostatne normálne na auto tejto kategórie. Minule som sa trochu ponáhlal, na dialnici stále lavy pruh, rýchlosť do 160 (normálne to nerobím ), na dobrej ceste celkom pohoda, akonáhle sa zhorsil povrch treba ubrať. Ale pri rodinnej jazde toto asi robiť nebudete...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.09.2006 12:11, díky
Corleone posted by:
Všetko sedí, ešte by som upresnil že podvozok sedí dosť dobre na kvalitnej vozovke, "neklidné" však začne byť hneď ako sa objavia výtlky, vlny, proste nekvalitná cesta...Ale to je ostatne normálne na auto tejto kategórie. Minule som sa trochu ponáhlal, na dialnici stále lavy pruh, rýchlosť do 160 (normálne to nerobím ), na dobrej ceste celkom pohoda, akonáhle sa zhorsil povrch treba ubrať. Ale pri rodinnej jazde toto asi robiť nebudete...
Chtěl bych vám poděkovat za rady, vypadá to že se přikloním ke koupi Escortu. Straší mne ale fakt, že na čísetníku ujetých kilometrů není políčko pro statisíce kilometrů.
Nevím kolik může motor vydržet, a auto se servisní knihou je jen vzácným úkazem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.09.2006 13:03, Lantra nebo Escort
Podívej se na: www.hyundaiclub.net
Zde se o lantre dozvis spoustu veci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.09.2006 17:43, RE: díky
Hampejs posted by:
Chtěl bych vám poděkovat za rady, vypadá to že se přikloním ke koupi Escortu. Straší mne ale fakt, že na čísetníku ujetých kilometrů není políčko pro statisíce kilometrů.
Nevím kolik může motor vydržet, a auto se servisní knihou je jen vzácným úkazem.
toho ciferniku bych se zase tolik nebal, jestli ma auto najeto 50tkm , 150tkm nebo 250tkm je poznat i z celkoveho opotrebeni (vlastni zkusenost) a kdo by chtel auto s dodelanym interierem i kdyz mu prodejce bude tvrdit ze celkovy stav je dobry...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.09.2006 01:16, RE: díky
Hampejs posted by:
Chtěl bych vám poděkovat za rady, vypadá to že se přikloním ke koupi Escortu. Straší mne ale fakt, že na čísetníku ujetých kilometrů není políčko pro statisíce kilometrů.
Nevím kolik může motor vydržet, a auto se servisní knihou je jen vzácným úkazem.
Souhlasil bych s Lacerem,na interiéru se dá celkem věrohodně poznat,kolik má Escort skutečně za sebou. Volant sice padne skvěle do ruky,ale je na něm asi nejvíce patrné,kolik má Escrot najeto...dalé asi pak řadicí páka,čalounění sedaček a také práh dvěří u řidiče leccos napoví. Motory Zetec právě u modelu Escort (jak 1,6 tak 1,8) jsou mezi zažehovými motory (s ohledem na dobu vzniku) pověstné svou vysokou vydrží..pro zajímavost ten můj má najeto 317tis.km,aniž by si bral více než obvyklé množství oleje,a to jsem ho milerád vytáčel a jezdil s ním svižně (nědky i více než jen svižně),přitom dodnes dobře slouží jako druhé auto v rodině.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.09.2006 03:39, RE: díky
Hampejs posted by:
Chtěl bych vám poděkovat za rady, vypadá to že se přikloním ke koupi Escortu. Straší mne ale fakt, že na čísetníku ujetých kilometrů není políčko pro statisíce kilometrů.
Nevím kolik může motor vydržet, a auto se servisní knihou je jen vzácným úkazem.
Počítadlo nehraje vůbec roli,většina je stejně stočená,stáčej to i jinak poctivý lidi,protože auto s 300000km na tachometru je v záplavě "115000 " prostě neprodejný. Jestli má mít auto, (konkrétně Escort) najeto řekněme kolem sto tisíc,tak je ještě volant jako novej,vzorek na volantu je všude stejnej...když je vršek už hladkej,tak má nejmíň dvěstě. To samý pedály-ty ale odcházej rychlejc,i při stovce už je sjetá hrana,při dvou stech už se může na spojce klubat kov....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.09.2006 17:30, RE: díky
Hampejs posted by:
Chtěl bych vám poděkovat za rady, vypadá to že se přikloním ke koupi Escortu. Straší mne ale fakt, že na čísetníku ujetých kilometrů není políčko pro statisíce kilometrů.
Nevím kolik může motor vydržet, a auto se servisní knihou je jen vzácným úkazem.
Chtěl bych upozornit pro případ koupě Escortu na problematiku klíčků zapalování nejenom z hlediska opotřebovávání,ale i na to,že v klíčcích je zabudován čip immobilizéru a případné přidělávání klíčů se může hezky prodražit.Originální výbava těchto vozů byla 3 klíče=1 červený(master,je nejdůležitější) a 2 černé.Doporučuji při koupi vyzkoušet postupně všemi klíčky nastartovat motor (ověření funkčnosti čipů) a nekoupil bych auto bez červeného masteru,jehož pomocí se dá přikódovat nový vybroušený klíč s prázdným čipem(vyjde na 700-1000Kč).Bez masteru se může nová sada klíčů v servisu Ford vyšplhat až na 7000Kč,cca 2000Kč za klíč+připojení na diagnostiku kvůli změně kódů.Čerpám ze svých zkušeností s F Fiesta 97,zakoupený s jedním klíčem(naštěstí masterem).Rovněž doporučuji po koupi montáž dálkového centrálu aby se klíč nehuntoval ve dveřních zámcích (rozhodně se to vyplatí).Postup pro nakódování klíče viz. návod k obsluze F Escort dostupný na stránkách escort-fans.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.